hoeveel bikesters telt het forum nu al?

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
liendd
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 02 jun 2013 18:27
Rijdt met: Merida Matts Lite XT Edition

Re: hoeveel bikesters telt het forum nu al?

Bericht door liendd »

132 :-)
annh
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: di 11 jan 2011 22:32
Rijdt met: trek wsd 6700

Re: hoeveel bikesters telt het forum nu al?

Bericht door annh »

132!

ik ben uit regio wetteren -lede -aalst
indien iemand zin heeft in een ritje, let me know!!!
Gebruikersavatar
Valtho
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 05 jun 2013 14:06

Re: hoeveel bikesters telt het forum nu al?

Bericht door Valtho »

Typefoutje hierboven? Dan denk ik dat ik nr. 134 ben!
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: hoeveel bikesters telt het forum nu al?

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Deze bikesters hier, volgen die hun partner op de fiets? IK wil hier geen verkeerde indruk wekken, maar als ik hoor hoe mijn vriendin tegenover het biken soms staat, dan stel ik me wel eens de vraag hoe dat elders aan toe gaat, en de bikesters waarbij hun partner niks met biken heeft vooral...
annh
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: di 11 jan 2011 22:32
Rijdt met: trek wsd 6700

Re: hoeveel bikesters telt het forum nu al?

Bericht door annh »

BerggeitCasualFietser schreef:Deze bikesters hier, volgen die hun partner op de fiets? IK wil hier geen verkeerde indruk wekken, maar als ik hoor hoe mijn vriendin tegenover het biken soms staat, dan stel ik me wel eens de vraag hoe dat elders aan toe gaat, en de bikesters waarbij hun partner niks met biken heeft vooral...
Bbedoel je dit positief of negatief . Ik rij volledig zelfstandig, zonder partner ....
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: hoeveel bikesters telt het forum nu al?

Bericht door BerggeitCasualFietser »

annh schreef:
BerggeitCasualFietser schreef:Deze bikesters hier, volgen die hun partner op de fiets? IK wil hier geen verkeerde indruk wekken, maar als ik hoor hoe mijn vriendin tegenover het biken soms staat, dan stel ik me wel eens de vraag hoe dat elders aan toe gaat, en de bikesters waarbij hun partner niks met biken heeft vooral...
Bbedoel je dit positief of negatief . Ik rij volledig zelfstandig, zonder partner ....
Natuurlijk bedoel ik dat positief hoor, maar denk dat in feite mijn vraag niet alleen tot de dames beperkt moet worden, maar omdat onze hobby bij momenten nogal intensief is, zeker als je regelmatig keer op uitstap gaat, dat dat wel eens ergernissen thuis met zich meebrengt..
liendd
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 02 jun 2013 18:27
Rijdt met: Merida Matts Lite XT Edition

Re: hoeveel bikesters telt het forum nu al?

Bericht door liendd »

BerggeitCasualFietser schreef:Deze bikesters hier, volgen die hun partner op de fiets? IK wil hier geen verkeerde indruk wekken, maar als ik hoor hoe mijn vriendin tegenover het biken soms staat, dan stel ik me wel eens de vraag hoe dat elders aan toe gaat, en de bikesters waarbij hun partner niks met biken heeft vooral...
Ik doe elke week een toertocht met een vast groepje dus op zondagen ben ik meestal niet thuis van 8u-15u. Mijn vriend fietst niet, en soms vindt hij het niet zo fijn dat ik een halve zondag weg ben. Maar hij weet dat ik mijn hobby niet kan missen, en daarom denkt hij erover om zelf beginnen te mtb'en deze zomer :-)
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: hoeveel bikesters telt het forum nu al?

Bericht door BerggeitCasualFietser »

liendd schreef:
BerggeitCasualFietser schreef:Deze bikesters hier, volgen die hun partner op de fiets? IK wil hier geen verkeerde indruk wekken, maar als ik hoor hoe mijn vriendin tegenover het biken soms staat, dan stel ik me wel eens de vraag hoe dat elders aan toe gaat, en de bikesters waarbij hun partner niks met biken heeft vooral...
Ik doe elke week een toertocht met een vast groepje dus op zondagen ben ik meestal niet thuis van 8u-15u. Mijn vriend fietst niet, en soms vindt hij het niet zo fijn dat ik een halve zondag weg ben. Maar hij weet dat ik mijn hobby niet kan missen, en daarom denkt hij erover om zelf beginnen te mtb'en deze zomer :-)
Heb mijn madam ook al proberen motiveren maar van zodra het een meter omhoog of omlaag gaat ziet ze t niet zo goed zitten en modder/koude is ze ook geen fan van :D
DeWilde
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 13 jul 2013 22:05
Rijdt met: specialized fate carbon 29

Re: hoeveel bikesters telt het forum nu al?

Bericht door DeWilde »

135
:-)

ik ben nog op zoek naar bikesters die ons vrouwenteam wil vervolledigen.
Om mee te doen met de 24 uur van Kester (we zijn al met 3)
focusdonna
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: za 26 jan 2013 15:41

Re: hoeveel bikesters telt het forum nu al?

Bericht door focusdonna »

BerggeitCasualFietser schreef:Deze bikesters hier, volgen die hun partner op de fiets? IK wil hier geen verkeerde indruk wekken, maar als ik hoor hoe mijn vriendin tegenover het biken soms staat, dan stel ik me wel eens de vraag hoe dat elders aan toe gaat, en de bikesters waarbij hun partner niks met biken heeft vooral...
Hallo " BerggeitCasualFietser" , ik rij sinds vorige winter met de MTB, dit na een jaar of 2 gewoon op de weg te fietsen. Mijn vriend fietst nooit... dit brengt soms wel wat wrijving met zich mee maar over het algemeen lukt dit vrij goed. We hebben wat afspraken gemaakt en ik probeer me daar aan te houden... wat niet altijd simpel is voor mij :lol: Mijn vriend heeft nooit een probleem gemaakt van het feit dat ik op de fiets spring of dat ik meedoe aan één of andere rit of nieuw materiaal aankoop maar hij maakte wel problemen toen ik ging fietsen met een paar mannen. :-? Nu is hij dat ondertussen gewoon en hoor ik hem niet meer klagen. :-D . Sinds kort heb ik zelfs het gevoel dat hij een goede supporter is geworden. Hij is diegene die onlangs onderweg naar de top van de Mont Ventoux stond te roepen naar mij en trots sms-jes verstuurde dat ik de top gehaald had. Ook is hij iemand die de kleine herstellingen doet van mijn fietsen. Maar het mee krijgen op de fiets... dat gaat me nooit lukken.
Plaats reactie