hoeveel bikesters telt het forum nu al?

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Gebruikersavatar
bieste
Mountainbiker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 07 dec 2002 10:56
Rijdt met: BULLS Coperhead 3 27.5"

Bericht door bieste »

Sylvie schreef:Wel euh... dan zal ik nummer 31 zijn. Op de Raid de Hautes Fagnes in Malmédy heb ik zelfs de mannen uit de vrouwen douches moeten jagen ! Bij gebrek aan vrouwen hadden zij nl al de vrouwen douches ingepalmd. Tijd dat we er iets aan doen !
Met méér vrouwen biken? Zodat de vrouwendouches ook steeds bezet zijn. Dit is een probleem dat zich wel meer stelt. In sommige locaties zijn maar een paar doucheruimtes beschikbaar. Als er maar drie zijn, waarvan één voor de dames die dan nog niet gebruikt wordt. Dan resten er nog 2 voor die heren die met een paar honderd moeten aanschuiven en dan zijn er wel eens een paar die dan maar de damesdouches inpalmen.
Gebruikersavatar
Belly
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 16:28
Rijdt met: Scott Spark

Bericht door Belly »

35
:bounce:
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Bericht door Superfan »

bieste schreef:
Sylvie schreef:Wel euh... dan zal ik nummer 31 zijn. Op de Raid de Hautes Fagnes in Malmédy heb ik zelfs de mannen uit de vrouwen douches moeten jagen ! Bij gebrek aan vrouwen hadden zij nl al de vrouwen douches ingepalmd. Tijd dat we er iets aan doen !
Met méér vrouwen biken? Zodat de vrouwendouches ook steeds bezet zijn. Dit is een probleem dat zich wel meer stelt. In sommige locaties zijn maar een paar doucheruimtes beschikbaar. Als er maar drie zijn, waarvan één voor de dames die dan nog niet gebruikt wordt. Dan resten er nog 2 voor die heren die met een paar honderd moeten aanschuiven en dan zijn er wel eens een paar die dan maar de damesdouches inpalmen.
Misschien dat de mannen moeten leren lezen, als er staat "douches voor dames" dan is dat zo en niet anders. [-X

Dit is een probleem dat zich al jaren stelt, en waar blijkbaar niet echt een oplossing voor bestaat. Alhoewel ik moet zeggen dat er in de 10 jaar dat ik bike toch al héél wat verbetering is hoor =D> . Sommige organisaties doen echt wel hun best. =D>
Gast

Bericht door Gast »

nr 36 ben ik dan zeker? :-D
(ik ben er 15 is er hier soms nog iemand van mijn leeftijd? #-o )
xx
Natacha
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 02 sep 2005 15:10
Rijdt met: Specialized S-Works M5

Bericht door Natacha »

hier is nummer 37 :-D
Gebruikersavatar
Katedv
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 07 aug 2006 23:00
Rijdt met: Red Bull

Bericht door Katedv »

Dan mag je mij als nummer 38 rekenen.
ANNEKE
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 01 sep 2003 09:56
Rijdt met: Merida 96

Bericht door ANNEKE »

In Houffalize de mannen ook uit de douche gejaagt tesamen met mijn vriendin ttz ze mochten wel eerst verder douchen en dan rap verdwijnen. Dus ik ben nr 39
Ine
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: di 12 sep 2006 11:27
Rijdt met: Flanders FXT

Bericht door Ine »

Nummer 40 is gearriveerd :d
Gebruikersavatar
minicat
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: do 14 sep 2006 21:50
Rijdt met: Catnondale Rush Carbon Team - Catnondale f2000sl - Catnyon WRX - Giant Freerider

Bericht door minicat »

1ste post... net iets meer dan 8000ste geregistreerde... de 41ste girl die jullie lijstje vervoegt... en vreselijk benieuwd om nog meer over het biken te weten te komen... :wink:
Gebruikersavatar
Belle
Mountainbiker
Berichten: 673
Lid geworden op: di 19 sep 2006 18:24
Rijdt met: cube ltd race 2008 blauw/wit

Bericht door Belle »

Nr 42 uit St Jan Ter Biezen (Watou) West Vlaanderen

Waar is zaterdag de leukste mtb toertocht?? Maldegem, Vichte, Ingelmunster of Eke? Iemand al één van die tochten gefietst? 8)
Plaats reactie