Dameszadel

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
zotte mol
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 22:04
Rijdt met: merida

Bericht door zotte mol »

Katedv schreef:Hey,

Heeft er iemand ervaring met de zadels van specialized? Deze zijn in verschillende breedtes te verkrijgen. Momenteel rij ik dus ook met een mannenzadel wat niet echt comfortabel zit, vooral bij hobbelig terrein en langere afstanden.
grts
mijn zadel is een vrouwenzadel van specialized, vraag me niet welk type, gewoon datgene dat standaard op de stumpjumper women staat. Ben hier héél content van en ik moet zeggen dat ik toch héél wat uurtjes op mijne fiets zit gezien ik voornamelijk marathons rijd.
Gebruikersavatar
MoozeMeiske
Mountainbiker
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 17 dec 2006 16:03
Rijdt met: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Bericht door MoozeMeiske »

ikzelf heb onlangs dit zadeltje gekocht ... (gevonden op eBay! den Duitsen taks was nog net 16%)
een SELLE ITALIA LADY Fashion TRANS AM Gel Flow Mangan

Afbeelding

plezant hé

:wink:
Gebruikersavatar
raketwomanFIE
Mountainbiker
Berichten: 483
Lid geworden op: wo 28 dec 2005 19:11
Rijdt met: SPECIALIZED fsr xc pro disc woman
Contacteer:

Bericht door raketwomanFIE »

uiercreme proberen!!!

da zadel zal wel wennen ik kocht er al 4 steeds hetzelfde nu gaat het veel beter met die uiercreme!!
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Terry schijnt een zeer goede naam het hebben..
Met mijn mannenkont en voorliefde voor harde smalle zadels kan ik jullie uiteraard geen eerstehandse ervaringen bezorgen..
knabbel en babbel
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 15 sep 2006 19:31
Rijdt met: focus northern lite

Bericht door knabbel en babbel »

'k heb onlangs van men vriend een Fizik vitesse zadel gekregen en 'k moet zeggen 't verschil is wel ferm.
Geen last meer van pijnlijke ongemakken + het is best een mooi zadel, geen lomp vrouwenzadel zoals je soms te zien krijgt.
Hij heeft het gekocht bij Van Eyck in Aalst, de verkoper daar wist te vertellen dat dit zadel bij de meeste vrouwen goed scoort in tegenstelling tot de vrouwenzadels van Selle Italia.
Plaats reactie