Nice riding girl

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Gebruikersavatar
Kayser Söze
Mountainbiker
Berichten: 129
Lid geworden op: do 26 okt 2006 04:36
Rijdt met: Santa Cruz Blur

Bericht door Kayser Söze »

MADRISTA666 schreef:
pvandebe schreef:Oesje Madrista :cry:
Waarom, was gewoon een vraag zonder bijbedoelingen hé :wink: heb zelf een goei vrouwken
moest de mijn weten dat ik met een adnere ga biken, mijn koffers stonden klaar en als ik thuiskwam de sloten verandert.
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

Kayser Söze schreef:
MADRISTA666 schreef:
pvandebe schreef:Oesje Madrista :cry:
Waarom, was gewoon een vraag zonder bijbedoelingen hé :wink: heb zelf een goei vrouwken
moest de mijn weten dat ik met een adnere ga biken, mijn koffers stonden klaar en als ik thuiskwam de sloten verandert.
da zou de mijn is moeten proberen zie, zou da ni afkunnen en zou ervan verstikken mocht die mij opsluiten!!! géén 1 reden om jaloers of achterdochtig te zijn :wink: je moet gewoon open tegen elkaar zijn en dan komt da allemaal in orde zene. K heb zelf vriendinnen waar ik soms mee op schok ga en no prob, begin van relatie is eerlijkheid en vertrouwen
Gebruikersavatar
davidS
Mountainbiker
Berichten: 978
Lid geworden op: ma 07 mei 2007 20:22
Rijdt met: beter dan de gast die erop zit

Bericht door davidS »

MADRISTA666 schreef: begin van relatie is eerlijkheid en vertrouwen
en pollen thuis houden :bounce:
Fientje
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 17 apr 2006 22:21
Rijdt met: Rotwild

Bericht door Fientje »

Ow, rustig mannen.. Miljaar, wat een reacties...
Gebruikersavatar
Kayser Söze
Mountainbiker
Berichten: 129
Lid geworden op: do 26 okt 2006 04:36
Rijdt met: Santa Cruz Blur

Bericht door Kayser Söze »

MADRISTA666 schreef:
Kayser Söze schreef:
MADRISTA666 schreef: Waarom, was gewoon een vraag zonder bijbedoelingen hé :wink: heb zelf een goei vrouwken
moest de mijn weten dat ik met een adnere ga biken, mijn koffers stonden klaar en als ik thuiskwam de sloten verandert.
da zou de mijn is moeten proberen zie, zou da ni afkunnen en zou ervan verstikken mocht die mij opsluiten!!! géén 1 reden om jaloers of achterdochtig te zijn :wink: je moet gewoon open tegen elkaar zijn en dan komt da allemaal in orde zene. K heb zelf vriendinnen waar ik soms mee op schok ga en no prob, begin van relatie is eerlijkheid en vertrouwen
da is ni kwestie van aan de ketting liggen he.
ik weet uit ervaring dat zo'n dingen het begin van het einde veelal is.

nu ja, no prob voor mij zenne. ge doet maar he :-)
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

Kayser Söze schreef:
MADRISTA666 schreef:
Kayser Söze schreef: moest de mijn weten dat ik met een adnere ga biken, mijn koffers stonden klaar en als ik thuiskwam de sloten verandert.
da zou de mijn is moeten proberen zie, zou da ni afkunnen en zou ervan verstikken mocht die mij opsluiten!!! géén 1 reden om jaloers of achterdochtig te zijn :wink: je moet gewoon open tegen elkaar zijn en dan komt da allemaal in orde zene. K heb zelf vriendinnen waar ik soms mee op schok ga en no prob, begin van relatie is eerlijkheid en vertrouwen
da is ni kwestie van aan de ketting liggen he.
ik weet uit ervaring dat zo'n dingen het begin van het einde veelal is.

nu ja, no prob voor mij zenne. ge doet maar he :-)
:off: tja dan vind ik toch dat er bij jullie géén vertrouwen tss de personen is hoor :wink:
nu terug on topic zeker?

heb nog naar filmpjes zitten zoeken van nice riding girls maar zo goed als niks te vinden? weet er hier nog iemand staan? vind zelf niks van Anneke Beerten of Rachel Atherton men favoriete DH/4X dames?
Laatst gewijzigd door madrista666 op vr 12 okt 2007 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie