Problemen met borstband hartslagmeter

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Gebruikersavatar
bieste
Mountainbiker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 07 dec 2002 10:56
Rijdt met: BULLS Coperhead 3 27.5"

Bericht door bieste »

Yakke schreef:
bartes schreef:Na het lezen van het berichtje over een speciale gel... heb ik een tipje haargel aan iedere sensor gevreven....
Goede tip, ga ik ook eens proberen. Mijn borstband doet zijn werk wel nadat ik hem bevochtig, maar dat is niet altijd zo evident. Stel dat je op een koude winterdag gaat fietsen. Tegen dat je al de rest van de kleren aanhebt, en goed en wel op de fiets zit, zijn die sensoren terug kurkdroog. En dan duurt het tot je genoeg begint te zweten vooraleer hij terug begint te werken.
Ik spreek over het niet-soepele type van polar.
Ik gebruik hiervoor RADIOSONIC 'ultrasound transmission gel' van PC 'pannoc chemie' gekocht bij de apotheker. En dat werkt perfect. Ik had ook altijd last, zelfs met bevochtiging met water. Trouwens, ik denk dat haargel té veel plakt, da's toch de bedoeling voor het haar. Die radiosonic gel is dus speciaal voor zo'n gevallen, kiné, echo ed.
Gebruikersavatar
raketwomanFIE
Mountainbiker
Berichten: 483
Lid geworden op: wo 28 dec 2005 19:11
Rijdt met: SPECIALIZED fsr xc pro disc woman
Contacteer:

Bericht door raketwomanFIE »

die gels helpen wel maar ook slechts een beetje...
heb net het zelfde probleem soms doet die hartslagmeter het niet geen contact dan wat wriemelen maar langs de weg is dit wel wat genant de mensen gluren nogal :-?
ze gaan mss ooit een hartslagmeter voor vrouwen op de markt brengen
Plaats reactie