fietskledij dames

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Plaats reactie
Pedaalke
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 13:22
Rijdt met: Thompson Zeus

fietskledij dames

Bericht door Pedaalke »

Hallo,

Jippie: is zove vriendin heeft nu ook fietsje om mee te gaan rijden. Ze wil echter niet onmiddellijk de professionele fietser en een "flashy tenueken" kopen zoals ze zegt. Zijn hier nog dames die in "gewonere" kledij rijden (gewone short met zeemvel,...) en zo ja, waar kan je die voor dames halen? Bestaan er ook oplossingen voor lange broeken of 3/4 broeken

Bedankt
Gebruikersavatar
Tazie
Mountainbiker
Berichten: 286
Lid geworden op: di 05 apr 2005 23:35
Rijdt met: Scalpel en nen oude F1000

Bericht door Tazie »

Hey pedaalke

mijn vriendin heeft nen short me zeem gekocht bij vaneyck van ultima of zoiets

grtz
cannondale .com
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: do 15 sep 2005 16:28
Rijdt met: cannondale

Bericht door cannondale .com »

ben ook maar juist begonnen :bounce: en wou niet direkt mijn man zijn team pakje aandoen komt zo prof over terwijl ik nog ver te gaan heb.

Maar in dechatlon in antwerpen hebben ze goed gerief en niet flashy en vooral om te beginnen niet duur .
een volledig tenue broek tuitje kouzen en schoenen handchoenen 250euro dat is te doen om te beginnen denk ik.

ale groetjes
Gebruikersavatar
SteveHillen
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: wo 19 mei 2004 12:48
Rijdt met: Kona Hei Hei

Bericht door SteveHillen »

Mijn vriendin heeft een onderbroek met zeem => agu donna en daarop kan je dragen wat je wil, gewoon shortje, koersbroek zonder zeem e.d. zo'n onderbroek kost niet veel als ik me niet vergis.

mvg

Steve
Gebruikersavatar
Liesss
Test team
Berichten: 82
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 11:01

Bericht door Liesss »

In bierbeek (tegen leuven) heb je een winkel waar je ook damesshorts (zo van de zwarte aanpassende met zeem in enzo) en ook truitjes vind je er tegen redelijke prijzen : d'store.

Groetjes lies
Gebruikersavatar
Goldfinger1
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: do 11 aug 2005 12:22
Rijdt met: Specialized Sworks M5

Bericht door Goldfinger1 »

Tazie schreef:Hey pedaalke

mijn vriendin heeft nen short me zeem gekocht bij vaneyck van ultima of zoiets

grtz
Yes, bij Van Eyck speciale lady's corner met van alles in alle kleuren en alle prijzen!
Plaats reactie