Dames in Poperinge

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Plaats reactie
siloske
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 14 aug 2005 11:44
Rijdt met: Scott Scale 20

Dames in Poperinge

Bericht door siloske »

Ik vraag me af of er de vorige jaren al dames de grote tocht van 120 km hebben meegefietst ? En is dit haalbaar voor een dame ? Ikzelf ben een dame en zou heel graag de uitdaging aangaan om de 120 km morgen te fietsen. Ik heb dit jaar niet zo veel mtbtochten gereden maar heb heel wat km's in de benen op de koersfiets en ook heel wat hoogteverschillen.
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Hey,

ik zou zeggen als je er zeker van bent gewoon doen. Tip, geef geen volle gas van in het begin anders ben je eraan voor je het weet. Dosering is heel belangrijk in zulke ritten. Wij gaan met een groepje en voor is het op de eerste plaats ook te doen om plezier te maken. Onze groep kijkt niet naar hoge gemiddelden maar naar de rit in het totaal. Trouwens ik zie totaal het nut niet ervan om met gemiddelde voor de dag te komen.

Bij mijn weten doet survival doet de 120 km.

Oja, ikke ben geen vrouw hoor maar onze groep zal je wel herkennen door het plezier dat we hebben en iMac draagt een cercle truitje en ikke de mtb.be tenue.
Gebruikersavatar
Transalp
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: di 22 apr 2003 15:54
Rijdt met: Scott Spark / Canyon Ultimate

Re: Dames in Poperinge

Bericht door Transalp »

siloske schreef:Ik vraag me af of er de vorige jaren al dames de grote tocht van 120 km hebben meegefietst ? En is dit haalbaar voor een dame ? Ikzelf ben een dame en zou heel graag de uitdaging aangaan om de 120 km morgen te fietsen. Ik heb dit jaar niet zo veel mtbtochten gereden maar heb heel wat km's in de benen op de koersfiets en ook heel wat hoogteverschillen.
Survival doet idd ook een poging om de 120 km te rijden. Vorig jaar was dit ook de bedoeling, maar op 't laatste hebben we toen nog beslist om de 100km te rijden.
Rij de tocht op je eigen tempo, drink veel en eet voldoende! Zo zul je de finish wel halen. Good luck :-)
zotte mol
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 22:04
Rijdt met: merida

Bericht door zotte mol »

vorig jaar was Poperinge voor mij de 1ste keer dat ik 120km op mijne bike zat. Da's me toen zeer goed bevallen, beetje te goed zelfs, ben nu helemaal niet meer te stoppen.
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Hey Zotte mol,

awel misschien komen we elkaar weer tegen zoals in de Regiotour.
Plaats reactie