Dames waar fietsen jullie ???

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hippo
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: za 02 jul 2005 11:14
Rijdt met: Trek 9.8, GRANVILLE Quadra Comp
Contacteer:

Dames waar fietsen jullie ???

Bericht door Hippo »

Mijn vraag waar fietsen jullie zoal ??
Alleen of op TT?? of alleen TT waar jullie wonen??

Ik zelf ben altijd wel elke zondag te vinden op één of andere TT
Woon te Waasmunster maar neem elke zondag wel de wagen om naar een TT te rijden, in de zomer gaat mijn voorkeur uit naar de Ardennen en Vlaams Brabant en in de winter vindt je mij in de Limburg
Gebruikersavatar
bikerswoman
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 20 jul 2005 22:21
Rijdt met: specialized stumpjumper woman

dames waar fietsen jullie

Bericht door bikerswoman »

ik ben zelf van antwerpen omgeving heist op de berg,ik heb zelf nog nie in de ardennen gereden,ik rijdt ook elke zondag een tt soms in antw maar ook in vl brabant

groetjes bikerswoman
Musti
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: do 23 jan 2003 16:49

Bericht door Musti »

Ik rij overal, maar voornamelijk in oost-vlaanderen en vlaams-brabant. Steeds met mijn pa als vaste bike-maat
mtb grietje

Bericht door mtb grietje »

zowat overal in BE
Winter voornamelijk Antwerpen, lente, zomer en herfst overal als het maar vér fietsen is. Ook buitenland (oa dit jaar al Black Forest en Swiss Bike Masters gedaan)

Vaste bikemaat: ga samen met m'n vriend, maar die kan ik toch niet volgen.................
Gebruikersavatar
Liesss
Test team
Berichten: 82
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 11:01

Bericht door Liesss »

krij voornamelijk in vlaams-brabant, zowel de TT's als in de week in de buurt steeds met een paar bikematen

greetz lies
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Bericht door julie »

Ik woon bij Luik (Beaufays) dus ik rij vooral in de Ardennen. Eigenlijk ook bijna altijd alleen. Soms komt mijn broer vanuit Amsterdam hier naar toe en dan gaan we samen rijden. Ik vind het wel gezelliger om met meerderen te rijden maar het is moeilijk om het te organiseren. Ik heb namelijk een zoontje van 2 jaar oud en ik ga dus bijvoorbeeld vaak als hij zijn middagslaapje doet.

Ik ga soms naar een georganiseerde rando, hangt er een beetje vanaf waar (niet te ver van Luik). Zo ga ik zeker die van Gomze-Andomont doen (vlak bij mij). Als er dames zijn die geinteresseerd zijn om die ook te doen, dan kunnen we misschien afspreken en zo gezamelijk die tocht doen?
Gebruikersavatar
Hippo
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: za 02 jul 2005 11:14
Rijdt met: Trek 9.8, GRANVILLE Quadra Comp
Contacteer:

Bericht door Hippo »

Hey,

Had wel graag gekomen naar Gomze-Andomont,
Maar spijtig genoeg zit ik dan voor 14 dagen in het buitenland :cry: :lol:

Namelijk als god in Frankrijk :drunk: :bounce:
Vertrek op 14 Augustus t/m 28 Augustus

Zal voor een andere keer zijn..................
Gebruikersavatar
fiete R-vrouw2
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: di 10 feb 2004 11:00
Rijdt met: bossue sport/magura hs33/manitou axel

Bericht door fiete R-vrouw2 »

ik rij wa tt's in de buurt en anders op de boereweegskes in mijn omgeving
of langs de leie of heuvelland......
als ge rond bikt en rond bikt leer je veel wegjes en padjes kennen of probeer een bloso route in u buurt daar zijt ge zeker da ge goe zit :wink:
Bikergirl
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 03 aug 2005 17:00
Rijdt met: een gekregen paard

Bericht door Bikergirl »

Tot nu toe in Vlaams-Brabant. Maar op verplaatsing (door verplichte familiebezoekjes) zal er in de toekomst ook wel inzitten. Elke zondag een tourtocht. Door de week komt de bike niet veel van stal want dan zijn mijn avonden gevuld met joggen en zwemmen.
Plaats reactie