Heist op den berg,Begijnendijk,Tremelo,Hallaar

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Plaats reactie
Cara
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 09 mei 2013 14:43
Rijdt met: Scott

Heist op den berg,Begijnendijk,Tremelo,Hallaar

Bericht door Cara »

Hoi,

Zijn er hier mensen die in de week mountainbiken(baan en bos)vertrekkende vanuit heist op den Berg, Begijnendijk, Tremelo,Hallaar bv. richting Rotselaar of Herselt(blosotoeren)of anderen. 1 compagnon of gemengd groepje, niet alleen mannen(met alle respect uiteraard) max 60 km, want dan is mijn kaars wel uit.
In het weekend doe ik toertochten of blosotochten en dan rijd ik met de auto geregeld al eens verder maar in de week zou ik gewoon van huis uit met de fiets willen vertrekken.
laat maar weten als je soms iets soortgelijks uitzet in de week :)
ik ben 34 en woon samen met mijn vriend.
grtz
elke_mtb
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: do 06 aug 2015 19:25

Re: Heist op den berg,Begijnendijk,Tremelo,Hallaar

Bericht door elke_mtb »

Hoi Cara,

Ik zie dat je topic al oud is, rijd je ondertussen nog met de mtb? Ik woon in Herselt en zoek iemand om samen te gaan mtb'en. Ik ben 31j.

Groetjes,
elke_mtb
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: do 06 aug 2015 19:25

Re: Heist op den berg,Begijnendijk,Tremelo,Hallaar

Bericht door elke_mtb »

Dag Cara,

In de winter rijd ik geregeld met mijn vriend mee met de koersfiets. Zij zijn met enkele vrienden (mannen) die dinsdag en donderdag avond samen een toer gaan fietsen. Meestal spreken we om 19u af in Heist op den Berg bij een vriend thuis, iedereen komt dan met de fiets naar daar. Wij zijn zelf van Ramsel, maar er zijn ook mannen van Heist op den Berg, Booischot, Baal en Schriek bij (totale groep varieert van 3-6). Er wordt dan samen een toer gereden van ongeveer 2u - 2u30, op het einde splitst iedereen richting huis.
Van waar ben jij? Als je graag eens wil meerijden, laat dan maar iets weten.
In het weekend rijd ik ook vaak toertochten, al is dat nu met het slechte weer niet heel vaak het geval. Dan is het beperkt tot een plaatselijk toertje in de Gijmel, waar het meestal vrij droog is.

Groetjes, Elke
Plaats reactie