vrouwelijke bikers op dit forum???

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Gast

Bericht door Gast »

venusexpress schreef:Nog eentje erbij! Een beginneling uit Stekene. :-) Maar ben er wel al helemaal weg van! :bounce:

Als TT niet in de buurt is, ben ik afhankelijk van mijn pa. Mijn autootje kan mijn fiets niet vervoeren, :( , jammer want anders was ik zeker ieder weekend weg!!

greetz
er bestaan verschillende soorten fietsrekken die op bijna elke auto past
voor een auto met of zonder trekhaak
:wink:
Gebruikersavatar
keybiker1
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: za 13 mar 2004 19:32
Rijdt met: made by Capino Wevelgem

Bericht door keybiker1 »

venusexpress schreef:Nog eentje erbij! Een beginneling uit Stekene. :-) Maar ben er wel al helemaal weg van! :bounce:

Als TT niet in de buurt is, ben ik afhankelijk van mijn pa. Mijn autootje kan mijn fiets niet vervoeren, :( , jammer want anders was ik zeker ieder weekend weg!!

greetz
als ge de wielen eruit haalt moet het zeker lukken om uwen bike in de auto te steken (anders moet het wel een heel klein autoooooootje zijn 8) )
Gebruikersavatar
vj
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 08 aug 2005 18:28
Rijdt met: haaifiets met dikke bande en een illegaal moteurke

Bericht door vj »

mij moogt ge er ook nog bijgooien
na jaren naast mijn vriend gepuft te hebben op de koersfiets nu terug int'slijk,kan ik ook eens lachen (vroeger nog geBMX't)
Bikergirl
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 03 aug 2005 17:00
Rijdt met: een gekregen paard

Bericht door Bikergirl »

Nog eentje die haar bike komt parkeren in het vrouwenkamp. Afkomstig uit Limburg, hart verloren in West-Vlaanderen, maar wonen en vooral Mountainbiken doen we in Vlaams-Brabant (waar ik zoals eerder vermeld toch weinig vrouwen tegenkom).

Nog niet zo lang aan het mountainbiken, maar ik ben er toch al aan verknocht.

De conditie was er al, door wekelijks te joggen en zwemmen, maar aan de techniek moet toch nog grondig gewerkt worden. Vorige zondag met een paar schoon blauw (enfin paars-zwarte) plekken thuisgekomen #-o
Afdalen is mijne sterkst kant niet, maar dat is de schrik wat overwinnen zeker.

Enfin tot op een volgende tourtocht zekers.
Gebruikersavatar
Eric B
Mountainbiker
Berichten: 541
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: Specialized Epic S-Works '08 + S-Works M5 HT '08
Contacteer:

Bericht door Eric B »

Eén van de dames hier die in Bekkevoort aan de 2 de bevoorrading stond samen met ons? We stonden daar met 2 mannen en 3 vrouwen uiteindelijk ...

Eric B
Bikergirl
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 03 aug 2005 17:00
Rijdt met: een gekregen paard

Bericht door Bikergirl »

In Bekkevoort liepen er inderdaad wel een aantal vrouwen rond. Op sommige TT's is het toch mager gesteld met de vrouwelijke populatie.

Oproep aan de heren: breng uw vrouw/vriendin mee (die van mij doet dat ook, of neem ik hem mee :-) !!!
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Bericht door julie »

gisteren in de buurt van Aywaille eens een vrouw op een mountain bike tegengekomen. Dat zie ik toch eigenlijk nooit, hier in de Ardennen. Wel eens bij een georganiseerde TT, maar toch nooit zomaar in het wild! ':wink:'

Een van jullie?
Gebruikersavatar
Eric B
Mountainbiker
Berichten: 541
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: Specialized Epic S-Works '08 + S-Works M5 HT '08
Contacteer:

Bericht door Eric B »

Bikergirl schreef: Oproep aan de heren: breng uw vrouw/vriendin mee (die van mij doet dat ook, of neem ik hem mee :-) !!!
Wij zijn al meer dan een jaar samen op pad ... ik heb ze voorzichtig besmet met het MTB virus en nu heeft ze het goed te pakken ;-)

Eric B
mtb grietje

Bericht door mtb grietje »

Bij ons was het hetzelfde als bij jullie Eric :-) :-D
Bikergirl
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 03 aug 2005 17:00
Rijdt met: een gekregen paard

Bericht door Bikergirl »

Ik en mijn partner hebben elkaar gewoon besmet !!(klinkt juist of MTB een besmettelijke ziekte is) :-D
Plaats reactie