Fiets gezocht

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Plaats reactie
LaurensM
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 25 jun 2012 20:25
Rijdt met: Trek Superfly 8

Fiets gezocht

Bericht door LaurensM »

Ik zoek een fiets voor m'n vriendin. Een sportieve jongedame van 1m80. We zijn een dagje een frankrijk gaan rijden en bij de huurfietsen waren de beschikbare damesmodellen te klein en is ze maar voor een mannenfiets gegaan. En dat ging haar eigenlijk heel goed af.

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen die mannen en vrouwen mtb fietsen? Toch enkel dat die horizontale stang wat lager ligt en dat is toch een maar een esthetisch aspect?

Alleszins, iedereen die een fiets geschikt vr een dame van 1m80 onder de 500€ heeft staan, mag mij een seintje geven!
Samkat
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: za 03 nov 2012 19:49
Rijdt met: Era

Bericht door Samkat »

Hey, ik ben 1,79m en heb nog en Trek 6500 staan. Ik heb er 3 jaar mee gereden. Heb ondertussen een specilized era gekocht en hield hem als reserve. Mag weg want maar 1 keer nodig gehad. Mag weg voor 400€.
Laat maar weten als je geinteresserd bent. Is een vrouwenmodel, zwart met heel klein beetje paars maar zeker niet opvallend. Laatste jaar nieuwe cassette,wielen en body.
Plaats reactie