Vrouwelijke bikers gezocht regio Kortrijk-Bellegem

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Plaats reactie
MissMud
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 29 jan 2012 17:33
Rijdt met: Trek 6500 model 2012

Vrouwelijke bikers gezocht regio Kortrijk-Bellegem

Bericht door MissMud »

Ik ben sinds een paar maanden begonnen met mountainbike samen met mijn vriend. We kunnen niet altijd samen gaan rijden en daarom zoek ik mensen die zoals ik ook nog niet veel ervaring hebben om samen te kunnen fietsen. We hebben reeds vele keren de routes vanuit Spiere gereden (blauwe en rode lus) alsook de Sjouwersroute vanuit Kortrijk. Mijn conditie zit redelijk goed maar kan wel nog ervaring gebruiken in de modder :-).
michelle
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 29 mar 2012 23:34
Rijdt met: rockrider 6.3

Bericht door michelle »

Hallo Mismud, ik heb je boodschap gelezen aan de dames in Wevelgem en heb eveneens met hen contact opgenomen.
Ik wens binnenkort te starten met 'mountainbiken' en zoek via deze forum de mogelijkheid om me te kunnen aansluiten bij een damesgroep bikers.
MissMud
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 29 jan 2012 17:33
Rijdt met: Trek 6500 model 2012

Bericht door MissMud »

michelle schreef:Hallo Mismud, ik heb je boodschap gelezen aan de dames in Wevelgem en heb eveneens met hen contact opgenomen.
Ik wens binnenkort te starten met 'mountainbiken' en zoek via deze forum de mogelijkheid om me te kunnen aansluiten bij een damesgroep bikers.
Hallo Michelle, heb al een berichtje terug gepost voor jou bij de dames van Wevelgem. Heb helaas van die dames nog niks gehoord... Heb zo de indruk dat er in W-Vlaanderen weinig vrouwen gaan mountainbiken :( . Een damesgroep heb ik nog niet gevonden... Het zou gewoon leuk zijn ladies te vinden om te biken.
michelle
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 29 mar 2012 23:34
Rijdt met: rockrider 6.3

Re: Vrouwelijke bikers gezocht regio Kortrijk-Bellegem

Bericht door michelle »

Hallo MissMud,
Heb je je reeds kunnen aansluiten bij een damesploeg ?
Ik ben nog steeds niet gestart (twee jaar durende verbouwing achter de rug)
Misschien kunnen we wel eens afspreken ?
Michelle
Plaats reactie