vrouwelijke bikers op dit forum???

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Gebruikersavatar
inge c
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 09 mei 2005 18:35
Rijdt met: scott

Bericht door inge c »

ik hou ook van mountenbike, maar ben eentje van de oude generatie.
rij bijna nooit tt's
Laatst gewijzigd door inge c op ma 26 sep 2005 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Magura
Mountainbiker
Berichten: 939
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Contacteer:

Bericht door Magura »

Als je hem niet kan volgen dan moet je juist meer gaan rijden. Dan lukt het misschien wel :wink:
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

inge c schreef:ik hou ook van mountenbike, maar ben eentje van de oude generatie.
rij bijna nooit tt's daar ik teweinig op mijn fietske zit en mijn ventje niet kan volgen.
Als mijn ventje marathons gaat rijden sta ik daar uren op hem te wachten, want ons hondje gaat dan mee , en wil die niet te lang in de auto alleen laten zitten. :-)
In plaats van uren te wachten met de hond, het hondje eens ne keer thuis laten en zelf de bike meenemen om dan een van de kortere afstanden te rijden terwijl uwe man de marathon afmaald. :wink:
Gebruikersavatar
casper
Mountainbiker
Berichten: 800
Lid geworden op: do 16 okt 2003 18:55
Rijdt met: Cube Reaction race, Marzochi, HS33, Full xt
Contacteer:

Bericht door casper »

Gf biker schreef:
inge c schreef:ik hou ook van mountenbike, maar ben eentje van de oude generatie.
rij bijna nooit tt's daar ik teweinig op mijn fietske zit en mijn ventje niet kan volgen.
Als mijn ventje marathons gaat rijden sta ik daar uren op hem te wachten, want ons hondje gaat dan mee , en wil die niet te lang in de auto alleen laten zitten. :-)
In plaats van uren te wachten met de hond, het hondje eens ne keer thuis laten en zelf de bike meenemen om dan een van de kortere afstanden te rijden terwijl uwe man de marathon afmaald. :wink:
Enige tijd geleden tijdens een TT een biker MET hond tegegekomen !!!!
Die hond ( lenig model ) was met een soort leiband aan de bike verbonden, hond EN baasje reden samen de TT #-o

groeten,
Casper :lol:
Gebruikersavatar
S k u l l
Mountainbiker
Berichten: 1857
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 14:20

Bericht door S k u l l »

#Jow'

=D> =D> =D> Respect voor alle MTB-D@mens !!! =D> =D> =D>

Grtz from Wolfdonk
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Bericht door julie »

En voilà nog een vrouw op de mtb en dan nog wel in Wallonie!! Om het nog gekker te maken, ik ben een Nederlandse die bij Luik woont! Dat kom je niet veel tegen (':-D')! En wat je ook zeker niet tegen komt, zijn vrouwelijk bikers in het franstalige gedeelte van Belgie! Als ik dan al een vrouw zie op een TT, dan is het volgens mij een vlaamse! De waalse dames zijn niet zo fanatiek!

Wat betreft die opmerking over dat vrouwen moeite hebben met klimmen: nou nee! Dat is juist het moment dat ik de heren voorbij schiet!! (':lol:')
mtb grietje

Bericht door mtb grietje »

Welkom!!
Gebruikersavatar
Hippo
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: za 02 jul 2005 11:14
Rijdt met: Trek 9.8, GRANVILLE Quadra Comp
Contacteer:

Bericht door Hippo »

Allééé hier nog een vrouwelijke mountainbikester
kom den hoop hier ook nog wat vergroten :wink: :bounce:

Ben afkomstig van Antwerpen, maar woon al 5 jaar in Waasmunster
Ben ook van de oude generatie afkomstig zit al op tram 4 :-?

Ben begonnen op mijn dertig, en ben elke zondag aanwezig op één of andere TT


Afbeelding Fietsen is gezond eet meer fiets
venusexpress
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 03 aug 2005 21:05
Rijdt met: Minerva outback

Bericht door venusexpress »

Nog eentje erbij! Een beginneling uit Stekene. :-) Maar ben er wel al helemaal weg van! :bounce:

Als TT niet in de buurt is, ben ik afhankelijk van mijn pa. Mijn autootje kan mijn fiets niet vervoeren, :( , jammer want anders was ik zeker ieder weekend weg!!

greetz
Gebruikersavatar
fiete R-vrouw2
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: di 10 feb 2004 11:00
Rijdt met: bossue sport/magura hs33/manitou axel

Bericht door fiete R-vrouw2 »

is da nie prachtig er gaat toch veel respect naar de mountainbike sport als ik dat zo lees!
Plaats reactie