xc steenhuffel 06/11

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

dunkky schreef:
vivkemobiel schreef:Ik dacht dat er mensen van de organisatie foto's genomen hadden; zoja, komen die ergens online?

Zeer goede organisatie; had nooit zo veel volk verwacht. Volgend jaar terug van de partij!!

Bedankt voor alle prijzen; ik ben naar huis gekomen met heel mooie tros bloemen maar dat heb ik aan mijn eigen te danken.
Toch één opmerking, het zaaltje is te klein voor deze massa volk. Oké er stonden buiten al 2 tenten, maar zelfs die waren niet voldoende. Het is echt niet aangenaam om in die drukte te staan.
Uitbreiden jongens.
Verder, mooie zinvolle prijzen. Zeker de moeite waard! =D>
Naar het Cultureel Centrum van Steenhuffel :P
Vertrek vanuit De PAlM, of een cross IN de palm?

Streets
Gebruikersavatar
dunkky
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: wo 12 nov 2008 22:09
Rijdt met: Giant & Trek 8500 model 2010 & Olympia F1 2018

Bericht door dunkky »

Streets schreef:
dunkky schreef:
vivkemobiel schreef:Ik dacht dat er mensen van de organisatie foto's genomen hadden; zoja, komen die ergens online?

Zeer goede organisatie; had nooit zo veel volk verwacht. Volgend jaar terug van de partij!!

Bedankt voor alle prijzen; ik ben naar huis gekomen met heel mooie tros bloemen maar dat heb ik aan mijn eigen te danken.
Toch één opmerking, het zaaltje is te klein voor deze massa volk. Oké er stonden buiten al 2 tenten, maar zelfs die waren niet voldoende. Het is echt niet aangenaam om in die drukte te staan.
Uitbreiden jongens.
Verder, mooie zinvolle prijzen. Zeker de moeite waard! =D>
Naar het Cultureel Centrum van Steenhuffel :P
Vertrek vanuit De PAlM, of een cross IN de palm?

Streets
en de nieuwe naam: PFR Steenhuffel = Palm Factory Race Steenhuffel :lol:
Gebruikersavatar
morriske
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: do 05 apr 2007 19:40
Rijdt met: granville pulse

Bericht door morriske »

de foto's en uitslag zullen wel volgen, maar ik denk dat dit wel nog een goede week op zich zal laten wachten, net zoals de verleden jaren.ivm de plaats, normaal was er een grote feesttent voorzien maar dat is op het laatste nippertje afgeblazen, misschien hadden ze dat beter toch niet gedaan maar een grote tent zetten voor 2 of 3 uurkes zou wel zonde zijn van het geld vind ik, eenmaal de prijzen uitgedeeld waren was er toch direct terug plaats in het café, dus volgend jaar allemaal blijven plakken tot 10 uur en die grotere plaats komt wel in orde denk ik
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

morriske schreef:een grote tent zetten voor 2 of 3 uurkes zou wel zonde zijn van het geld vind ik, eenmaal de prijzen uitgedeeld waren was er toch
Eens informeren bij wat Sibbers er zijn tenten (8 op 10) te huur
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

hier is al een klein filmke
http://vimeo.com/31697560
Kiekefretter in de kempen
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: za 17 jan 2009 17:36
Rijdt met: Cube Reaction

Bericht door Kiekefretter in de kempen »

Awel, proficiat aan de organisatie =D> , het was echt supertof en goed georganiseerd ! Voor een eerste deelname ben ik benieuwd naar mijne uitslag. Ergens in de middemoot, hoop ik toch :lol:
In elk geval, volgend jaar ben ik terug van de partij !
sliderman!
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: do 20 okt 2005 10:38
Rijdt met: Flash 29er

Bericht door sliderman! »

top koers!
goe gelachen, zeer diep gegaan.
Rond de 15e stek geeindigd (hoop ik).
Als iemand de resultaten heeft, laat maar weten
Gebruikersavatar
Mojobiker
Mountainbiker
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:17
Rijdt met: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7
Contacteer:

Bericht door Mojobiker »

Heb me inderdaad ook eens goed kunnen uitleven. Spijtig genoeg het wiel van de Gonzo niet kunnen volgen in de laatste rondjes.
Gebruikersavatar
vliegende hollander
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: ma 02 feb 2009 12:12
Rijdt met: bmc team elite 2012, wilier oro puro

Bericht door vliegende hollander »

zijn er al uitslagen 1 week na de wedstrijd? heb vandaag een wedstrijd in Niel gereden en daar staan ze al 2 uur online...;ik geef het alleen maar aan :wink:
Gebruikersavatar
.joeri.
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: za 19 apr 2008 15:08
Rijdt met: Prorace Vicco SL - Prorace Chaos DSQ - Prorace Desert Fox
Contacteer:

Bericht door .joeri. »

Nee, inderdaad...
Normaal worden de uitslagen gemaild naar het opgegeven mailadres... 'k denk niet dat de organisatie een site heeft.
Plaats reactie