09/10/2011 Bart Brentjens Challenge

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
fillebiker
Mountainbiker
Berichten: 545
Lid geworden op: do 07 jun 2007 20:06

Bericht door fillebiker »

mooie omloop maar wel snel.
de 105km zat er op 4u op.
wel klote organisatie. een uur naar een douche gezocht, organisatie stuurt je van hier naar ginder en uiteindelijk gewoon aan een kraantje buiten moeten wassen. Ik had wel wat meer service verwacht voor 25 eur!
sjees
Mountainbiker
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 28 nov 2005 17:03
Rijdt met: cannondale

Bericht door sjees »

Ben jij prof?
4uur is wel erg snel,knap!
Gebruikersavatar
Gun*666
Mountainbiker
Berichten: 571
Lid geworden op: do 23 nov 2006 20:59
Rijdt met: Scott scale 50

Bericht door Gun*666 »

fillebiker schreef:mooie omloop maar wel snel.
de 105km zat er op 4u op.
wel klote organisatie. een uur naar een douche gezocht, organisatie stuurt je van hier naar ginder en uiteindelijk gewoon aan een kraantje buiten moeten wassen. Ik had wel wat meer service verwacht voor 25 eur!
=D> =D>
Ik heb er 4u 04 over gedaan ( wel op de 78.6 km #-o )

Wel een dik kwartier verloren bij die eene afdaling waar ze één voor één naar beneden gingen ... daar hebben we echt lang stilgestaan #-o Ook nog op drie andere plaatsen was het wachten geblazen wat best wel frustrerend was ... maar ja dit zal voor de meesten dan wel geweest zijn zeker .

Verder mooi parcour , ik had wel meer modder verwacht want dit viel best wel mee vond ik . Al was ik toch blij met mijn noppen banden zenne heb er veel zien schuiven ze met een licht profiel :lol:
Ik vond het een mooie organisatie =D> en wassen doe je dan gewoon aan de auto he ... we zijn toch geen mietjes :wink:
fillebiker
Mountainbiker
Berichten: 545
Lid geworden op: do 07 jun 2007 20:06

Bericht door fillebiker »

sjees schreef:Ben jij prof?
4uur is wel erg snel,knap!
nee, gewoon belofte.
4u is snel mar nog altijd een dikke 20min trager als van hoovels.
Putkop
Mountainbiker
Berichten: 493
Lid geworden op: za 26 dec 2009 18:51
Rijdt met: Cotic Solaris 29" und eine OneOne Codeine

Bericht door Putkop »

fillebiker schreef:
sjees schreef:Ben jij prof?
4uur is wel erg snel,knap!
nee, gewoon belofte.
4u is snel mar nog altijd een dikke 20min trager als van hoovels.
sterk gereden zunne.

't was mijn tweede marathon ever en kheb er toch een 5 tal uur over gedaan, twas beter dan ik verwacht had, wel weinig technisch, veel rechttoe, rechtaan.
s-works rider 336
Mountainbiker
Berichten: 241
Lid geworden op: do 31 aug 2006 11:17
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Expert Carbon 29-er en Niner Air9

Bericht door s-works rider 336 »

Waar kan men resultaten vinden ?
Gebruikersavatar
Kraura
Mountainbiker
Berichten: 474
Lid geworden op: vr 19 sep 2008 07:40
Rijdt met: Trek 8500

Bericht door Kraura »

Kameraad en ik hebben de 75/78 afgehaspeld en net voor de klok van 18h binnengedraaid, wat dus wil zeggen dat we ongeveer 3 uur in de regen rondgereden hebben. Wij hebben bijna een uur stilgestaan aan de afdaling voor de 1e bevoorrading. Iedreen stond te klappertanden van de kou want de wind was komen opzetten en had vrij spel daarboven op die straat. Toch wel een gevaarlijk stuk naar beneden, superglad.

Bij de 2e bevoorrading stelde de organisatie voor om het parcours af te snijden omdat we niet op tijd zouden binnenlopen, MOOI NIET DUS :-D . Wel jammer van het al weghalen van de pijlen op de 100km.

Bevoorrading was wat magertjes deze keer...Parking OK, afspuitstand was ook mager voor zo'n grote hoop, seingevers top. Nu wachten op de uitslag om te zien of er nog iemand na ons binnengestrompeld is.
Gebruikersavatar
Crashtestdummy
Mountainbiker
Berichten: 133
Lid geworden op: ma 15 nov 2010 00:45
Rijdt met: eats mud

Bericht door Crashtestdummy »

s-works rider 336 schreef:Waar kan men resultaten vinden ?
http://www.bartbrentjenschallenge.com/F ... sCatMV.pdf
Gebruikersavatar
Matthijs
Mountainbiker
Berichten: 117
Lid geworden op: di 09 dec 2008 10:51
Rijdt met: Beone Pearl

Bericht door Matthijs »

fillebiker schreef:
sjees schreef:Ben jij prof?
4uur is wel erg snel,knap!
nee, gewoon belofte.
4u is snel mar nog altijd een dikke 20min trager als van hoovels.
Mooi, wat is je echte naam? Heb er zelf ook exact 4 uur over gedaan. Ook belofte
PoolseKakatoe
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 30 mei 2011 22:13
Rijdt met: vliegt!

Bericht door PoolseKakatoe »

Matthijs schreef:
fillebiker schreef:
sjees schreef:Ben jij prof?
4uur is wel erg snel,knap!
nee, gewoon belofte.
4u is snel mar nog altijd een dikke 20min trager als van hoovels.
Mooi, wat is je echte naam? Heb er zelf ook exact 4 uur over gedaan. Ook belofte
Goed gereden matthijs ;)

Ikzelf heb er 4u12 over gedaan, 1e marathon en daarmee ook een pijnlijke fout begaan. Moeders zou de bidon aangeven op de verzorgingspost maar ik mistte hem en ben doorgereden.. Dat tezamen met iets te weinig eten kwam me duur te staan (kramp + hongerklop). Wel jammer, heb het 2e gedeelte echt een heel stuk trager gedaan als het eerste als gevolg..

Maargoed, het seizoen is afgesloten, weer even bekomen van alles!
Plaats reactie