13/11/2011: Hoek van Holland - Den Helder

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
polletje
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: wo 08 feb 2006 20:07
Rijdt met: ne rocky & ne sportivo
Contacteer:

Bericht door polletje »

go dunekeuntjes ! go wacky's ! veel succes aan alle vlamingen in holland !
Janmaan
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 26 nov 2010 20:23
Rijdt met: weg/strand

Bericht door Janmaan »

WTC De Putters uit Oostkamp met 10 man aan de start.
Allen op Ridley Blast 29"er
We hebben mannen mee voor top 10, top 30, top 100 en voor de hoop te vullen :)
spillie2006
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: za 15 dec 2007 16:25
Rijdt met: pro winner 29

Bericht door spillie2006 »

Waar is den tijd da kik als enige belg daar nog aan de start stond.Als beter wil doen dan vorig jaar moet ik top 7 rijden dus tzal ni simpel worden.Nu strand beachrace in Berck sur mere.eindelijk begint het racen
Gebruikersavatar
sliekfretter
Mountainbiker
Berichten: 205
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 21:58
Rijdt met: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach
Contacteer:

Bericht door sliekfretter »

Bevoorrading voor de 3 Dunekeuntjes is geregeld juist voor de sluizen van Ijmuiden dus waar het strand verlaten word ik zal er herkenbaar zijn met Vlaamse vlag, weet niet of de Wacky racers een bevoorrading regelen voor hun mannen of rijd jullie bus recht van HvH naar DH? , laat wat weten misschien kunnen we wat regelen daarvoor...
Gebruikersavatar
polletje
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: wo 08 feb 2006 20:07
Rijdt met: ne rocky & ne sportivo
Contacteer:

Bericht door polletje »

sliekfretter schreef:Bevoorrading voor de 3 Dunekeuntjes is geregeld juist voor de sluizen van Ijmuiden dus waar het strand verlaten word ik zal er herkenbaar zijn met Vlaamse vlag, weet niet of de Wacky racers een bevoorrading regelen voor hun mannen of rijd jullie bus recht van HvH naar DH? , laat wat weten misschien kunnen we wat regelen daarvoor...
vlaamse vlag en dunekeun spandoek ! ge zult goed herkenbaar zijn ! dus alle vlamingen ook eens schoon lachen naar de camera hé . sliekfretter zal ook wel enkele pics nemen en die zullen later op onze site komen.
spillie2006
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: za 15 dec 2007 16:25
Rijdt met: pro winner 29

Bericht door spillie2006 »

Tzal een lastige editie worden ozo wind en door werken is er al na een paar kilometer een serieuse loopstrook waar de beslissing zeker al zal valle.succes iedereen
susie
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 11 nov 2011 11:57
Rijdt met: specialized

Bericht door susie »

Ik ga zondag mijn man en vriend begeleiden tijdens de strandrace met de mobilhome. Als iemand iets nodig heeft tijdens de rit mag hij of zij dat steeds bij ons komen vragen. Ik rij met een Euramobil en zal aan de sluizen van IJmuiden staan en misschien ook ter hoogte van Petten, het stuk betonstrook.
Wij staan zaterdagavond op de grote parking in Hoek van Holland. Als ik iets kan meenemen mag je dat steeds komen afgeven.

Grtjs,

Susie
spillie2006
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: za 15 dec 2007 16:25
Rijdt met: pro winner 29

Bericht door spillie2006 »

Hey als je in petten gaat kijken geraak je nooit optijd in den helder.tzal heel druk zoijn zoals akltijd en in pette hebben we lang stuk op de dijk dus hoge snelheid.ideaal is zandvoort en egmond
susie
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 11 nov 2011 11:57
Rijdt met: specialized

Bericht door susie »

Het zal dan Egmond worden, want ik lees op de site dat het in Zandvoort druk zal zijn want de Sint komt langs.
Daarom is het startuur ook vervroegd nl. 8uur.
Je kan wel op zaterdag van 18u tot 19u uw startnummer afhalen.

Grtjs,

Susie
Janmaan
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 26 nov 2010 20:23
Rijdt met: weg/strand

Bericht door Janmaan »

Putters bevoorrading ook net na zandstrook in Ijmuiden.

Deze week nog een stevige wegtraining met 5 dikke en 5 dunne bandjes aan dunnebandentempo :-&

Er zit er ene bij die serieus gaat schitteren. :-$
Plaats reactie