Forumoverzicht Bikemogelijkheden Marathons, chrono's en wedstrijden 13/11/04 cyclocrosswedstrijd voor mountainbikers te Niel

13/11/04 cyclocrosswedstrijd voor mountainbikers te Niel

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht vr 08 okt 2004 18:23
Dave the madman Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized Epic, XT
een MOUNTAINbike wedstrijd op een veldritparcours? Ik ben er nog niet geweest, maar zijn de rondes niet wat kort en het parcours te ontechnisch voor een XC?

Bericht vr 05 nov 2004 22:44
swerkfiets Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: olmo sramX0

alle info omtrent deze wedstrijd vindt je op volgende site http://www.niel.be

Bericht ma 08 nov 2004 02:35
Gino Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: GT zaskar LE
maw ik start en rij mee over dat zelfde parcour als mijne maat Sven Nijs en stap van de bike om de balkjes te nemen. 1 Ronde is +/- 5 km en ik rij 1h a volanté !! Man man man das weeral wa !!

ja mss kom ik is af!

Gino

Bericht di 09 nov 2004 20:36
Mountainbiker

Red bull zal er ook zijn met een stand en vooral een massa toeschouwers want deze wedstrijd is onderdeel van Niel jaarmarkt.

Bericht wo 10 nov 2004 01:14
Gino Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: GT zaskar LE
ah kan ik startpremie vragen HAHAHAHA :D

Bericht do 11 nov 2004 12:03
marzokki NQH Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: terrago-kader '98
Dave the madman schreef:
een MOUNTAINbike wedstrijd op een veldritparcours? Ik ben er nog niet geweest, maar zijn de rondes niet wat kort en het parcours te ontechnisch voor een XC?

misschien wel 'ontechnisch', maar wel zwaar genoeg.

Ik ben de dag voor de wedstrijd in vossem ook een paar toertjes op het parcours gaan rijden en dat is zeker niet te onderschatten.

Bericht do 11 nov 2004 18:58
Mountainbiker

vandaag was het GVA-trofee veldrit en ik kan jullie vertellen het parcours ligt er zwaar bij.Een ronde voor ons zal een 5km zijn. Ik heb het achteraf even verkent en het is zeker niet te onderschatten. Er worden voor 360€ aan geldprijzen verdeelt onder de winnaars.

Bericht ma 15 nov 2004 19:29
slow motion Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: 20", 28" en 29"

Het parcours was zaterdag idd niet technisch, maar zeker zwaar en zompig genoeg!
Tijdens de laatste wedstrijd heeft het ook nog ff geregend wat de laatste toeren behoorlijk zwaar maakte.

Al bij al een fijne organisatie (1euro per drankje :drunk: ) met een wat tegenvallend deelnemersveld; eerste reeks 7dlnmrs, 2de? en 3de reeks 28dlnmrs.

Oh ja, parcours was net geen 4km.

Vorige

Keer terug naar Marathons, chrono's en wedstrijden