LCMT 2005 van 5 tot en met 8 mei 2005

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
christophe a
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: za 22 jan 2005 13:27
Rijdt met: intersens

Bericht door christophe a »

Ongelooflijk en nog nooit meegemaakt.
Een beproeving voor het bike materiaal nog nooit eerder meegemaakt.(en vooral voor de deelnemers)
Ik was een van de meca's tijdens de lcmt.
Heb tijdens die 20 jaar dat ik in de fietsbranche werk nochtans al veel meegemaakt.
Gebruikersavatar
xlr8
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 22 jun 2003 14:11
Rijdt met: Scott Spark 20
Contacteer:

Bericht door xlr8 »

als ik da zo lees moet ik veel geluk gehad hebben, alhoewel ik een spaarzame rijstijl heb. Uitgereden op dezelfde remblokjes, geen problemen met schakelen, geen lekke band, ... [-o<
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Chapeau voor iedereen die in dit honderweer heeft gereden, zelfs al waren het niet de vier volledige etappes.

Fotoaccount van de live site is door het hoge bezoekersaantal ondertussen geblokkeerd door Fotopic.

Momenteel worden de foto's terug geupload, ik heb per dag een account aangemaakt, hopelijk komt dit de traffiek ten goede.

Foto's van de eerste dag zijn inmiddels al terug te bekijken.
Gebruikersavatar
cateye
Mountainbiker
Berichten: 245
Lid geworden op: ma 03 nov 2003 20:39
Rijdt met: orbea occam 29er, orbea alma 29er
Contacteer:

Bericht door cateye »

Een honderdtal fotookes op mijne site :
http://www.bierkarboys.be
Als jullie een foto in groter formaat willen stuur dan gerust een mailtje

Ik heb op zaterdag zoals velen niet gereden,1 maal lek gereden op laatste dag,niet gevallen,geen pech,dikwijls zotte mol tegengekomen (zie foto's),zij had ongeveer mijn kalme tempo,
maar op het laatste stuk in de buurt van Stavelot heeft ze hare turbo bovengehaald en moest in even in de verzuring gaan.
En wij hadden in onze ploeg Bart Vanlandeghem die fantastisch 9de geworden is.

Een verslag ben ik nog aan het maken maar ik moet momenteel studeren voor m'n nieuwe job

Ivan
Gebruikersavatar
pat2
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:15
Rijdt met: specialized s-works, pro-winner beachbike

Bericht door pat2 »

amaai,het was een fantastische ervaring om zo tegen de natuur te vechten en dan uiteindelijk de strijd te winnen(uit gezonderd zaterdag :oops: dan won de regen) proficiat aan iedereen die aanwezig was en in het bijzonder aan alle vrouwtjes die in dit hondenweer de moed hadden om op hunnen bike te kruipen. De organisatie was ook zeeer goed enkel het vertrek vind ik nogal laat en aan de aankomst was het nogal chaotisch door het slechte weer verder was alles picco-bello. Langs hier zou ik ook willen melden dat ik op dag 2 aan d e 2de bevoorrading een geldbeugel heb gevonden met een 30-tal euro's erin.Als iemand zoiets heeft verloren gelieve u dan te melden bij de organisatie want ik heb deze afgegeven aan renate
grtn pat2
Gebruikersavatar
polarbear
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 11:44
Rijdt met: Scott Scale 910 & 20 + Specialized Stumpjumper M4
Contacteer:

Bericht door polarbear »

Ook geweesd, en behalve dah 2 (materiaalpeg bij start) alles kn uitzwemmen. (Sorry voor de spellingsfouten, er zit nog wat mud in mijn ogen 8-[.)
Puike lcmt-verslagen en een treffende epiloog van de organisatie. Ook respect voor poetsvrouwen van het hotel, welke zondag wellicht op veel kamers voor een mission impossible stonden O:) .
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Alle foto's staan inmiddels terug online :lol:
Gebruikersavatar
cateye
Mountainbiker
Berichten: 245
Lid geworden op: ma 03 nov 2003 20:39
Rijdt met: orbea occam 29er, orbea alma 29er
Contacteer:

Bericht door cateye »

ik heb na een drukke week nog een verslag in mekaar getimmerd
en de foto's

http://www.bierkarboys.be

grtn Ivan
Gebruikersavatar
grumpy
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 13 nov 2002 21:18
Rijdt met: Lapierre x-contr. 440team; thompsonpro,trek6500

Bericht door grumpy »

-k'heb ook de 4dagen volledig kunnen uitrijden enkel in de laatste 2 kilometers lichte pech gehad ;na de laatste modderstrook een boom ontmoet op mijn weg en paar meters verder dan mijn ketting der door .Ook jammer dat er van de organisatie geen lijst of diploma is voor wie alles gereden heeft.
Gebruikersavatar
aj kwak
Mountainbiker
Berichten: 661
Lid geworden op: do 17 apr 2003 20:07
Rijdt met: funnybikers.be - chronorace.be - eventit.be

Bericht door aj kwak »

grumpy schreef:-k'heb ook de 4dagen volledig kunnen uitrijden enkel in de laatste 2 kilometers lichte pech gehad ;na de laatste modderstrook een boom ontmoet op mijn weg en paar meters verder dan mijn ketting der door .Ook jammer dat er van de organisatie geen lijst of diploma is voor wie alles gereden heeft.
Ik denk dat het moeilijk is om zoiets bij te houden. Sommigen weet ik dat ze aan elke BV gepasseerd zijn, maar langs de weg gereden hebben.
Plaats reactie