LCMT 2005 van 5 tot en met 8 mei 2005

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

LCMT 2005 van 5 tot en met 8 mei 2005

Bericht door »

LCMT 2005 van 5 tot en met 8 mei 2005

1ste etappe : Luik - Houffalize (98 km)

2de etappe : Houffalize - Bastogne - Grand-Duché LUX - Houffalize (DEELS NIEUW)

3de etappe : Houffalize - La Roche - forêt St.-Hubert (?) - Houffalize (105 km NIEUW !!!)

4e etappe : Houffalize - MALMEDY (95 km - NIEUW !!!)

Inschrijven kan vanaf 1 november !! (volg het op deze site www.lcmt.be) - maximaal toegelaten deelnemers : 400
Gebruikersavatar
Severus
Mountainbiker
Berichten: 220
Lid geworden op: ma 16 sep 2002 02:00
Rijdt met: Niner Air9

Bericht door Severus »

das wel wa vroeg om hier nu al over te beginnen moar misschien doen we terug mee in 2005 als ik mijn baaik maten kan overtuigen. :-?
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Als ge deze tour wilt doen en degelijk wilt voorbereiden ist in de winter zaak om ne goeie basis te leggen hé ! Dan weete waarom ge kunt gaan trainen =P~ ...Positief denken :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
skippy
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: di 20 jan 2004 20:10
Rijdt met: specialized S-WORKS

Bericht door skippy »

ikke doe zeker terug mee volgend jaar !!! Enige probleem is dat het wat vroeg valt ( begin mei ipv eind mei)zeker als ge pas rond 17u stopt met werken en dat het dan vroeg donker is . t'zal vooral buiten trainen zijn tijdens het weekend en tijdens de week op de rollen en spinning. :-? maar we gaan ervoor :D
Gebruikersavatar
Werner L
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 25 jul 2004 13:30
Rijdt met: Giant XtC Zero 2005

Bericht door Werner L »

skippy schreef:ikke doe zeker terug mee volgend jaar !!! Enige probleem is dat het wat vroeg valt ( begin mei ipv eind mei)zeker als ge pas rond 17u stopt met werken en dat het dan vroeg donker is . t'zal vooral buiten trainen zijn tijdens het weekend en tijdens de week op de rollen en spinning. :-? maar we gaan ervoor :D
wie heeft er zich ook ingeschreven? ikzelf alleszins.

@ skippy: vroeg donker is ook mijn probleem, maar voor alles is er een oplossing: verlichting! 'k heb een cateye lampje ('k denk 't laatste nieuw) gekocht, zodat ik nu 's avonds nog een ritje (op de weg) kan maken. 't blijft natuurlijk wel dubbel uitkijken!
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

P° schreef:Als ge deze tour wilt doen en degelijk wilt voorbereiden ist in de winter zaak om ne goeie basis te leggen hé ! Dan weete waarom ge kunt gaan trainen =P~ ...Positief denken :lol: :lol: :lol:
ben nog nie zeker of ik hem ga doen , als ik hem ga doen doe ik de chrono zeker niet meer . moet mijn planning nog doen voor volgendjaar en wacht nog een beetje op andere datums ( buitelandse enz.)

LCMT gebruik ik als training .
Gebruikersavatar
Qube
Mountainbiker
Berichten: 940
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 12:31

Bericht door Qube »

Voila ingeschreven en betaald :wink: , t'zal dus wel in orde zijn zeker :bounce:. Ik ben eens benieuwd wat dat gaat geven zo'n LCMT :drunk:
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Ik heb me ook ingeschreven. Is weeral 2 jaar geleden dat ik em' nog eens reed.

De laatste informatie geeft aan dat de laatste rit in STAVELOT aankomt..



Te zijner tijd zal dit topic wel naar de Toertochten verhuizen vermoed ik?

het wordt misschien tijd dat er een rubriek Marathons bijkomt, heren mods?
Gebruikersavatar
Werner L
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 25 jul 2004 13:30
Rijdt met: Giant XtC Zero 2005

Bericht door Werner L »

A d r i schreef:Te zijner tijd zal dit topic wel naar de Toertochten verhuizen vermoed ik?

het wordt misschien tijd dat er een rubriek Marathons bijkomt, heren mods?
'k denk dat ge de lcmt bezwaarlijk een tt kunt noemen. [-X
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Ja, daarom dat er voor dit soort dingen volgens mij een kategorie moet bijkomen.

Marathons lijkt me zeer geschikt. De LCMT is 4 dagen een marathon..(of een super-TT :-k )
Plaats reactie