LCMT 2005 van 5 tot en met 8 mei 2005

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

AJ KWAK schreef:
grumpy schreef:-k'heb ook de 4dagen volledig kunnen uitrijden enkel in de laatste 2 kilometers lichte pech gehad ;na de laatste modderstrook een boom ontmoet op mijn weg en paar meters verder dan mijn ketting der door .Ook jammer dat er van de organisatie geen lijst of diploma is voor wie alles gereden heeft.
Ik denk dat het moeilijk is om zoiets bij te houden. Sommigen weet ik dat ze aan elke BV gepasseerd zijn, maar langs de weg gereden hebben.
Is idd moelijk te controleren maar ik zal de opmerking over het diploma overmaken :wink:
Gebruikersavatar
Qube
Mountainbiker
Berichten: 940
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 12:31

Bericht door Qube »

Ook jammer dat er van de organisatie geen lijst of diploma is voor wie alles gereden heeft
apfuuuu, al truikes en papierkes genoeg...zolang ge het maar voor uw eigen weet is't voor mij al meer dan genoeg :wink:
Gebruikersavatar
grumpy
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 13 nov 2002 21:18
Rijdt met: Lapierre x-contr. 440team; thompsonpro,trek6500

Bericht door grumpy »

_t'is misschien wel waar dat er al papiertjes etc genoeg zijn maar elke dag of weekend zo een lcmt rijden doe je toch ook niet hé en de week erna dan nog de ardennes trophy(Theux) erbij gelapt dan heb je toch een paar zware kilometertjes in de benen .
Gebruikersavatar
Qube
Mountainbiker
Berichten: 940
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 12:31

Bericht door Qube »

een paar zware kilometertjes in de benen .
Alé, ik geraak sindsdien niet mee vooruit. Ik wordt nog slecht als ik wat modder zie, het was echt wel zwaar :-D
Plaats reactie