Zo 21-08-2011 Police Bike Marathon met foto's

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
lange Peter
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: ma 24 dec 2007 13:45
Rijdt met: bmc 4 cilinder

Bericht door lange Peter »

Is er een mogelijkheid om na de rit te douchen?
brecht
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: wo 14 mar 2007 19:16
Rijdt met: Scott spark 20

Bericht door brecht »

wanneer komen de foto's online ? Of zijn er al enkele beschikbaar ?
marc vanomobilbiker
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: ma 02 okt 2006 09:37
Rijdt met: Specialized expert 29er/FRM urano team

Bericht door marc vanomobilbiker »

Ik heb de foto's vandaag van Zoef ontvangen en morgen ga ik ze online zetten.

De originele foto's zijn dan bij mij op te vragen.
Timmyy
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 17 apr 2011 18:01
Rijdt met: massi pro evo
Contacteer:

Bericht door Timmyy »

op welke site kun je de foto's bekijken?
Gebruikersavatar
Jef Dries
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: ma 12 mar 2007 22:57
Rijdt met: Merida

Bericht door Jef Dries »

en niemand die op het forum zet hoe de tocht was? Komaan gasten, zeg eens, was deze editie even goed / mooi als die van vorig jaar en moet ik volgend jaar echt weer vrijhouden voor deze toporganisatie??
Gebruikersavatar
Ninja
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 16 dec 2007 19:05
Rijdt met: BSB

Bericht door Ninja »

Jef Dries schreef:en niemand die op het forum zet hoe de tocht was? Komaan gasten, zeg eens, was deze editie even goed / mooi als die van vorig jaar en moet ik volgend jaar echt weer vrijhouden voor deze toporganisatie??
prachtige omgeving om te biken, goeie organitatie, maar wij wachten nu op de foto's :wink:
Timmyy
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 17 apr 2011 18:01
Rijdt met: massi pro evo
Contacteer:

Bericht door Timmyy »

Jef Dries schreef:en niemand die op het forum zet hoe de tocht was? Komaan gasten, zeg eens, was deze editie even goed / mooi als die van vorig jaar en moet ik volgend jaar echt weer vrijhouden voor deze toporganisatie??
Dit was de eerste keer dat ik meedeed. ik vond het een mooi parcour alleen op sommige punten slecht afgepijld naar mijn mening. maar voor de rest was alles perfect. =D> alleen mag de start gegeven worden met een politiesirene ipv een claxon :wink:
Gebruikersavatar
berggeitje1
Mountainbiker
Berichten: 137
Lid geworden op: za 17 dec 2005 21:19
Rijdt met: cannodale rush

Bericht door berggeitje1 »

Inderdaad een mooi parcours, het eerste deel was een vlamstuk. Na de eerste bevoorrading enkele technische stukken gevolgd door terug enkele vlamstukken.
Het venijn zat hem wel op het einde. Met nog enkele deftige hellingen.
Laatste klim gemiddeld 13% gevolgd door een mooie singletrack.

De pijling kon inderdaad iets beter.
Aangezien het maar een kleinschalig event is, is het zeker de moeite om eens af te zakken naar ginder. Chapeau en doe zo verder zou ik zeggen aan de organisatie.
marc vanomobilbiker
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: ma 02 okt 2006 09:37
Rijdt met: Specialized expert 29er/FRM urano team

Bericht door marc vanomobilbiker »

Bedankt voor deze toffe reactie's en het is hiervoor dat ik het doe.

Foto's staan op de volgende link.

https://picasaweb.google.com/1002264497 ... Ye5vsGT4AE
Gebruikersavatar
jinba ittai
Mountainbiker
Berichten: 314
Lid geworden op: zo 25 jan 2009 00:36
Rijdt met: Trek, GT

Bericht door jinba ittai »

Vond het parcours met start/finish in Ouren beter dan vorig jaar. Goed geamuseerd, al na 6 km mijne GPS-houder afgebroken en GPS weggekatapulteerd in een afdaling, meer dan 5 minuten moeten zoeken eer ik hem terug gevonden had #-o
Daarna eigen tempo gereden, afwisseling van brede wegen, lange klimmen en soms sublieme stukjes singletracks. De kalkpijlen op de grond waren door de regen in de ochtend wat weggespoeld soms, maar toch niet verkeerd gereden. 3 bevoorradingen met voldoende aanbod, maar de spreiding had wel wat beter gekund, vooral het stuk tussen de eerste en de tweede bevoorrading op de 90k was lag.
Ik had nog veel overschot voor de laatste 15km, en heb hier dan ook nog redelijk wat volk ingehaald. En dan daal je af naar Ouren met 92km op de teller, je ziet rechts de aankomstboog staan en... wordt naar linkss nog een keer een steile helling opgestuurd :lol: om dan te besluiten met een lekker stuk singletrack, totaal had ik dan wel 94.6km. uitgereden in 5h21, tegenover 6h14 vorig jaar, dus was ik content 8)
Zoals al gezegd, dit is een kleinschalige organisatie, met de bijhorende voor- en nadelen, maar op mijn sympathie kunnen ze alleszins rekenen, volgend jaar zien ze mij daar zeker terug...
Plaats reactie