Raid des Hautes Fagnes 26/06/2011

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Willem12
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: di 09 sep 2008 08:43
Rijdt met: Zion 29" Singlespeed & On-One 29" Inbred Geared

Bericht door Willem12 »

19 stuks, sommige dubbel en overbodig, maar alles met voeten op de pedalen :wink: en tariefsdaling !! Ik ben Hollander :lol:

Wat er buiten deze foto's gebeurde blijft geheim...

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mojobiker
Mountainbiker
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:17
Rijdt met: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7
Contacteer:

Bericht door Mojobiker »

Willem12 schreef:19 stuks, sommige dubbel en overbodig, maar alles met voeten op de pedalen :wink: en tariefsdaling !! Ik ben Hollander :lol:

Wat er buiten deze foto's gebeurde blijft geheim...

Afbeelding
Hehe, ja op die plek ben ik ook terug op mijn fiets kunnen springen. Maar wie alles daarvoor heeft kunnen rijden, goe bezig! =D>
El camino Loco
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 01 mar 2010 21:19
Rijdt met: Cube ltd cc,Cannondale Flash Hi-mod 1
Contacteer:

Bericht door El camino Loco »

Normaal als ge foto's download op sportograf dat het logo op de foto blijft?

RAID DES HAUTES FAGNES WAS HEMELS!!!!

vIvE LE vtt[/img]
Willem12
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: di 09 sep 2008 08:43
Rijdt met: Zion 29" Singlespeed & On-One 29" Inbred Geared

Bericht door Willem12 »

El camino Loco schreef:Normaal als ge foto's download op sportograf dat het logo op de foto blijft?
RAID DES HAUTES FAGNES WAS HEMELS!!!!
vIvE LE vtt
Nee, dit zijn de social media previews die je er umsonst bij krijgt als je besteld. Grote foto's hebben geen logo.
Gebruikersavatar
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Berichten: 915
Lid geworden op: za 13 okt 2007 10:31
Rijdt met: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Contacteer:

Bericht door Emperor of the Mud »

BelAir_500 schreef:SPORTOGRAF heeft deze keer slecht werk geleverd vind ik :(

geen mooie foto's, weinig foto's en de meeste fotos in mijn foto-flat zijn niet van mij pffff

en heb geen goesting om de 300paginas door te lopen op zoek naar mijn fotos
als je met een garmin of iets in die trand rondrijdt kun je je foto's vinden aan de hand van je gps track
Giobiker
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: wo 07 okt 2009 22:39
Rijdt met: Specialized epic 29 / Scott Scale 920

Bericht door Giobiker »

De foto's bij mij zijn al stukken beter dan die van in Waimes, die waren pas flauw!
Ze zijn wel slim door op bepaalde plaatsen 3 foto's achter elkaar te trekken, zo heb je er meteen wel veel he. En ze tonen ook maar kleine voorbeeldjes van je foto's tot je hebt betaald, dan pas zie je soms welke belabberde kwaliteit er tussen zit :roll:
En ze zouden zich beter eens aan een van die technische steile afdalingen zetten ipv aan ieder riviertje! :-?
Maarja, als er toch geen concurrentie is...

Groeten.
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Bericht door Dr.Gonzo »

Giobiker schreef:De foto's bij mij zijn al stukken beter dan die van in Waimes, die waren pas flauw!
Ze zijn wel slim door op bepaalde plaatsen 3 foto's achter elkaar te trekken, zo heb je er meteen wel veel he. En ze tonen ook maar kleine voorbeeldjes van je foto's tot je hebt betaald, dan pas zie je soms welke belabberde kwaliteit er tussen zit :roll:
En ze zouden zich beter eens aan een van die technische steile afdalingen zetten ipv aan ieder riviertje! :-?
Maarja, als er toch geen concurrentie is...

Groeten.
+1 !
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Bericht door lowie »

Met veel belangstelling alle commentaren gevolgd de laatste 2 dagen op de forums in Nederland, Vlaanderen en Wallonië.
Het doet deugd om dat allemaal te lezen, na zovele inspanningen en vooral de hectische toestanden van de laatste week en zelfs de dag zelf.

Van dat laatste hebben jullie gelukkig niks gemerkt door het kort op de bal spelen van onze parcoursverantwoordelijken (constant pijlen verwijderd in de buurt van de Vecquée >> ambtenaar van DNF die toelating gaf op verlof, opvolger niet verwittigd, erbij uitgekomen en resoluut beginnen pijlen verwijderen … administratie … om een franse colère te krijgen – in de buurt van Ovifat : een bewoner die de drukte niet verdraagt … weer maar pijlen verwijderen en meidoorntakken over het pad gooien – en waarom gebruikten we pijlen en geen kalk zoals de vorige jaren ? omdat we dat van de DNF niet mochten gebruiken, daar waar TT’s in de buurt wél toelating krijgen … soms zou je er moedeloos van worden).

Ook verschillende dingen gelezen die beter kunnen en die ik zal meenemen naar de debriefing – perfectie heb je nooit, je kan ze alleen maar nastreven.

Even toch ook een valse noot bij enkelen onder jullie. Voor hen die zich aangesproken voelen : de rotzooi die zomaar achtergelaten wordt in unieke natuurgebieden … een kleine schande. Slecht voor het imago van onze sport ! Maar wees gerust : enkele mensen zijn in de weer geweest om alles terug in een onberispelijke staat te brengen. Zoniet zou het helemáál kunnen gedaan zijn.

Nog eens mijn gelukwensen voor iedereen die hier gestart is, uitgereden of niet. Dank ook voor de goede sfeer die er onder jullie heerst (dat heb ik aan het noodnummer ondervonden) en een spoedig herstel voor degenen die er al dan niet serieus geschonden zijn uitgekomen.

Tot volgend jaar ?
Gebruikersavatar
fabio porco
Mountainbiker
Berichten: 276
Lid geworden op: ma 25 okt 2010 12:43
Rijdt met: Fuji Slm 1.0 29'r

Bericht door fabio porco »

lowie schreef: Tot volgend jaar ?
Absoluut !! (o)
BeeMeRke
Mountainbiker
Berichten: 222
Lid geworden op: za 29 mei 2010 12:03
Rijdt met: CUBE

Bericht door BeeMeRke »

lowie schreef:Met veel belangstelling alle commentaren gevolgd de laatste 2 dagen op de forums in Nederland, Vlaanderen en Wallonië.
Het doet deugd om dat allemaal te lezen, na zovele inspanningen en vooral de hectische toestanden van de laatste week en zelfs de dag zelf.

Van dat laatste hebben jullie gelukkig niks gemerkt door het kort op de bal spelen van onze parcoursverantwoordelijken (constant pijlen verwijderd in de buurt van de Vecquée >> ambtenaar van DNF die toelating gaf op verlof, opvolger niet verwittigd, erbij uitgekomen en resoluut beginnen pijlen verwijderen … administratie … om een franse colère te krijgen – in de buurt van Ovifat : een bewoner die de drukte niet verdraagt … weer maar pijlen verwijderen en meidoorntakken over het pad gooien – en waarom gebruikten we pijlen en geen kalk zoals de vorige jaren ? omdat we dat van de DNF niet mochten gebruiken, daar waar TT’s in de buurt wél toelating krijgen … soms zou je er moedeloos van worden).

Ook verschillende dingen gelezen die beter kunnen en die ik zal meenemen naar de debriefing – perfectie heb je nooit, je kan ze alleen maar nastreven.

Even toch ook een valse noot bij enkelen onder jullie. Voor hen die zich aangesproken voelen : de rotzooi die zomaar achtergelaten wordt in unieke natuurgebieden … een kleine schande. Slecht voor het imago van onze sport ! Maar wees gerust : enkele mensen zijn in de weer geweest om alles terug in een onberispelijke staat te brengen. Zoniet zou het helemáál kunnen gedaan zijn.

Nog eens mijn gelukwensen voor iedereen die hier gestart is, uitgereden of niet. Dank ook voor de goede sfeer die er onder jullie heerst (dat heb ik aan het noodnummer ondervonden) en een spoedig herstel voor degenen die er al dan niet serieus geschonden zijn uitgekomen.

Tot volgend jaar ?
Zeg maar gerust grote schande hoor. Ik krijg het ervan als mensen achteloos iets weggooien, niet beseffend dat anderen (organisatie) er de dupe van worden... En aan het eind ben je zelf ook de dupe want kans op voortbestaan van de tt's en andere ritten komen zo nog meer in het gedrang!!!


Just mijn 2eurocenten.
Plaats reactie