[29/05] Moerbeke-Waas

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Tiry
Mountainbiker
Berichten: 129
Lid geworden op: vr 10 dec 2010 21:45
Rijdt met: Cube-Brent-cannondale

Bericht door Tiry »

Fun B 30ste :oops:
na 3 weken mtb-loos :D
en compagnon 34e zelfde verhaal maar op die dag zwaar gevallen!
al bij al tevreden...
(wilden niet gedubbeld worden :D)
boulangierke
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 11:23
Rijdt met: specialized epic expert 2008, cube hpc elite carbon 2010, Pervelo(white) xo whit a little xxtune

Bericht door boulangierke »

foto's ? ;p
Gebruikersavatar
pat2
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:15
Rijdt met: specialized s-works, pro-winner beachbike

Bericht door pat2 »

Hallo
alvast bedankt aan alle bikers aanwezig op onze organisatie =D> .Daar onze fotowebsite (fotopic) platligt zijn we op zoek naar een alternatief.Dus nog even geduld er word aan gewerkt.Ik hoop dat iedereen zich heeft geamuseerd op ons parcours en we jullie volgend jaar mogen verwachten voor de 11de editie.
Gebruikersavatar
moorfretter
Mountainbiker
Berichten: 176
Lid geworden op: do 23 aug 2007 19:11
Rijdt met: Trek top fuel 8 / mudbike: Minerva

Bericht door moorfretter »

Het was zeker en vast in orde!

Fun B gereden, helaas wat laat ingeschreven waardoor het achteraan te vertrekken was en rond de 20ste stek het bos in. Na 2de doortocht op de baan kunnen opschuiven naar voor, maar het gat naar de kopgroep was al te groot. De rest van de ronden op mijn eentje op 9de stek gereden en zo ook tevreden aangekomen.

Zeer leuke organisatie, tof parcours en gemoedelijke sfeer! daarna de masters nog zien vlammen met ne leffe in de hand. Dienen top 5 ging serieus goed vooruit =D>

Kortom leuke dag gehad en moet nog eens terugkeren om mijne waardebon in de Peerenboom op te souperen.
thx bosbikers!
Gebruikersavatar
Den EffiSten
Mountainbiker
Berichten: 67
Lid geworden op: ma 18 mei 2009 12:44
Rijdt met: Scott Scale 20 en 910

Bericht door Den EffiSten »

Hallo
alvast bedankt aan alle bikers aanwezig op onze organisatie Applause .Daar onze fotowebsite (fotopic) platligt zijn we op zoek naar een alternatief.Dus nog even geduld er word aan gewerkt.Ik hoop dat iedereen zich heeft geamuseerd op ons parcours en we jullie volgend jaar mogen verwachten voor de 11de editie.
Was zeker leuk. Wat ik wel interessant zou vinden is om de ronde tijden eens te bekijken en de volledige uitslag te zien.
Mss een idee voor de volgende keer.
Gebruikersavatar
pat2
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:15
Rijdt met: specialized s-works, pro-winner beachbike

Bericht door pat2 »

uitslagen op www.bosbikers.tk helaas geen rondetijden
Gebruikersavatar
vliegende hollander
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: ma 02 feb 2009 12:12
Rijdt met: bmc team elite 2012, wilier oro puro

Bericht door vliegende hollander »

ik zie enkel foto's van de dikke banden op picasa maar gene van de zondag....????komen die nog?
Gebruikersavatar
pat2
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:15
Rijdt met: specialized s-works, pro-winner beachbike

Bericht door pat2 »

de foto's staan online
www.bosbikers.tk =D>
Plaats reactie