5/12/04 De Panne Beach Endurance

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
fiete R-vrouw2
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: di 10 feb 2004 11:00
Rijdt met: bossue sport/magura hs33/manitou axel

Bericht door fiete R-vrouw2 »

ik was 98e yoehoe =D>

vorig jaar kettingbreuk
dit jaar geen trainning geen tijd en toch ben content!!
wel beetje ambetant uur heb nie echt kunnen eten bang dat het op de maag ging blijven liggen en k'was het deftig gewaar suikers tekort!!
was blij dat ik het bordje finisch zag.........

-benny-
Volky
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 21 nov 2004 18:49
Rijdt met: B1 team replic

Bericht door Volky »

:colors:

Jawatte, kwas vergeten wat afzien was, maar we hebben toch de eindmeet gehaald, durf nie echt naar het resultaat te gaan kijken want heb er 2u28 ofzo over gedaan......het ging voor geen meter vandaag......klimmen in de ardennen gaat precies beter dan vlammen op een strand......maar we hebben het gehaald dus we mogen tevreden zijn zeker :) ...denk niet dat ik straks schaapkes zal moeten tellen!
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

man man man, nog nooit zo'n hartslag gehad, 186 gemiddeld met een top van 205.... en toch nog 2u18 over gedaan... geen idee welke plaats dat is.... denk niet dat ik volgend jaar nog meedoe in de panne, ik vind het de minst mooiste en veel te gevaarlijk... die start was een ramp, ik stond op de 1e rij van het 2e vak en nog werd er gesukkeld om in een pedaal te geraken of om op gang te komen... moest eerst 50 meter lopen en dan pas kon ik deftig op mijn fiets kruipen en vertrekken...
Gebruikersavatar
rocco
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 15:11
Rijdt met: xesco tix,specialized FSR s-work carbon 2007
Contacteer:

Bericht door rocco »

ik vond het zwaar was wel de eerste keer dat is wa anders dan een toertocht da los zand amai
ik heb 2.35u gereden met een avs van 20.77
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2002
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

veel tvbeelden gezien !!!

Mag ik eens vragen, hoeveel km dat die tocht is ? 3 x 50km ?
zotte mol
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 22:04
Rijdt met: merida

Bericht door zotte mol »

Mijnen tijd, 2u18 maar met enkele seconden meer dan Freezy want die was voor mij. 't Schijnt dat ik de 7de zou zijn van de vrouwen en dat vind ik helemaal niet slecht ( vorig jaar was ik 9de).
Dit jaar waren er zelfs douches voor de vrouwen voorzien. Thanks!!! =D> =D> =D>
zotte mol
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 22:04
Rijdt met: merida

Bericht door zotte mol »

phille schreef:veel tvbeelden gezien !!!

Mag ik eens vragen, hoeveel km dat die tocht is ? 3 x 50km ?
Alleen als ge hem 3 keer rijdt!!! Het zijn 3 toeren, die samen 50km. zijn!
Gebruikersavatar
Quickfit
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: za 09 okt 2004 23:56
Rijdt met: Trek 6000 (mtb), Trek 5500 (race)

Bericht door Quickfit »

ja ons zot molleke was heel content, heb het gemerkt aan den arrviee :lol: ik was nog aan het puffen en zij danste al van plezier :D :D :D
Berggeit
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 09 nov 2003 14:25
Rijdt met: 29'er

Bericht door Berggeit »

hopsa fototjes staan al online binnenkort meer online nu beke te moe :lol: slechte startpositie niet normaal ma +/-220ste binnengekomen persoonlijk redelijk tevreden :wink:
Gebruikersavatar
Michelleke
Mountainbiker
Berichten: 185
Lid geworden op: di 19 aug 2003 22:56

Bericht door Michelleke »

Ik kom ook net thuis, maar ik woon dan ook wat verder van de zee... :(

Ik heb de uitslag in de sporthal nog vluchtig bekeken...

Ik stond op de eerste rij van het 2de blok (1ste blok was 460 man/vrouw). Goede start gemaakt, want bij het binnenkomen van de camping (na 10km) hing ik rond pos. 260. Maar dan, op de beklimming van "den berg" daar, mijn ketting vastgelopen, midden op de helling. Ik kreeg ze nog niet direct los, en uiteindelijk dan verder lopend naar boven.

Exact een ronde later, bij de laatste bocht van de camping, weer op mijn zij gegaan: op dezelfde knie als vorige week vrijdag op training: gevolg, weer een broek kapot, en de knie nu helemaal geschaafd. Toch nog verder gereden, maar het lopen ging nu moeilijk (bij het fietsen geen hinder) (door het zand, en zeewater is mijn knie op dit moment serieus aan't etteren :( ).

Zo kwamen er bij elk loop(wandel)stuk een aantal voorbij, want echt lopen kon ik niet meer ... en 200 meter voor de finish werd ik verdorie nog voorbij gestoken door mijn baas van op't werk :oops: Ook dat nog... 'k zal't morgen van mijn collega's op't werk moeten horen, vrees ik, want zo was hij nog een plaats of 10 voor mij :oops:

Ik werd uiteindelijk 386ste of zoiets (2.12u), en aangezien ik heelwat meer getraind had dan vorig jaar, toen ik 303de werd, een niet al te best resultaat :-? Maar goed, ik heb gedaan wat ik kon, en iedereen zal al wel eens een mindere dag hebben, zeker?

Om de mannen en vrouwen die de uitslag nog niet gezien hebben, een idee te geven:
2.19 u was ongeveer 535 ste plaats
2.45 u was ongeveer 935 ste plaats
en in totaal waren er ongeveer 1050 die de klus binnen de 3 uur geklaard hadden.
Plaats reactie