La Primavera > Andenne

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Corleone
Mountainbiker
Berichten: 750
Lid geworden op: za 05 sep 2009 14:23
Rijdt met: Niner air,scott genius 730,Cannondale moterra

Bericht door Corleone »

1620 deelnemers...dat zegt genoeg =D>
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Bericht door lowie »

Voor de eerste keer hier, en me goed geamuseerd.
Op het saaie middenstuk na was dit een perfect uitgebalanceerde tocht met pittige klimmen en zeer leuke afdalingen (en ik ben gene gemakkelijke als het op parcours-goedkeuringen aankomt :wink: ).

Aan de 3de bevoorrading heb ik me wel laten vangen. Als chronorijder werd ik direct naar rechts gestuurd, waardoor ik dacht dat er even verder wel een aparte tafel zou staan, zoals bij de 2de - niet dus. Ik had zelf wel koeken bij, maar hoe gaat dat dan ? "Ik zal het wel redden zeker" - op de "laatste" helling zag ik het al serieus boenken ... en toen kwamen er nog 2 (en Jef had me nog zo goed verwittigd bij de start #-o ).

Gegevens : 68,5 km en 1510 hms op Garmin / 70 km en 1590 hms op Sigma / 3u55 gefietst en 4u02 onderweg wat me een 161ste stek opleverde.

Als je er echt voor wil gaan is het wschl. best te starten met de eerste lichting om 8 uur ipv zoals ik om 9 uur. Je verliest toch echt wel krachten om zowel in de klimmen als in de afdalingen telkens die slierten TT'ers door de kant voorbij te moeten, want met 1620 deelnemers was het soms toch behoorlijk druk (maar wel zeer hoffelijk).
Donavan
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: vr 10 apr 2009 00:03
Rijdt met: viper scandium

Bericht door Donavan »

Gebruikersavatar
Montieken
Mountainbiker
Berichten: 397
Lid geworden op: za 19 mei 2007 13:14
Rijdt met: Trek 8500

Bericht door Montieken »

heb de 55 gereden maar mijn tellerke gaf 59 aan klopt dit ? amaai eerste keer da ik daar ben gaan bollen, zwaar parcourke ;)
Ghostkebel
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: di 12 aug 2008 11:43
Rijdt met: C'Dale F-SI Carbon 1 WWW.MTBFORZA.BE
Contacteer:

Bericht door Ghostkebel »

Het was de bedoeling om deze als training te rijden. Maar telkens als er een nummer vooraan mijn bike hangt, lukt dat niet. Nu 3 uur biken was het vat af(die training was dus echt nodig), uiteindelijk binnengekomen op 3u53min. Ben nog wel verkeerd gereden op het einde, aan het rondpunt rechtsaf gegaan waar je eigenlijk nog rechtdoor moest tot aan de Maas. Buiten aan de inschrijving, de plaats van den "arrive" gevraagd. Moest ik nog helemaal rond! :evil:
Moraal van het verhaal: mooie chrono, bij deftig weer sta ik volgend jaar weer aan de start. =D>
Gebruikersavatar
cateye
Mountainbiker
Berichten: 245
Lid geworden op: ma 03 nov 2003 20:39
Rijdt met: orbea occam 29er, orbea alma 29er
Contacteer:

Bericht door cateye »

Hallo

Het filmke met vooral Kim Saenen in de hoofdrol met de helmcamera staat on-line

www.mtboverijse.be

Groeten en tot de volgende
Ivan
Gebruikersavatar
Signer
Mountainbiker
Berichten: 309
Lid geworden op: zo 14 jan 2007 00:25
Rijdt met: 29er Bitchbike

Bericht door Signer »

lowie schreef:
Aan de 3de bevoorrading heb ik me wel laten vangen. Als chronorijder werd ik direct naar rechts gestuurd, waardoor ik dacht dat er even verder wel een aparte tafel zou staan, zoals bij de 2de - niet dus.

Als je er echt voor wil gaan is het wschl. best te starten met de eerste lichting om 8 uur ipv zoals ik om 9 uur. Je verliest toch echt wel krachten om zowel in de klimmen als in de afdalingen telkens die slierten TT'ers door de kant voorbij te moeten, want met 1620 deelnemers was het soms toch behoorlijk druk (maar wel zeer hoffelijk).
Zelfde ervaring bevoorrading 3 :cry: en eveneens vertraging door de (doch hoffelijk gebleven) TTers.:cry:
Wel een aangename tocht.
Gebruikersavatar
koenvools
Mountainbiker
Berichten: 912
Lid geworden op: zo 06 okt 2002 21:42
Rijdt met: GT zaskar pro

Bericht door koenvools »

Nog steeds geen foto's te bezichtigen?
sebbe_vtt
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: za 07 aug 2010 15:43
Rijdt met: Cannondale Flash F1 2011,Mudbike: Pro winner rock shox sid team,

Bericht door sebbe_vtt »

cateye schreef:Hallo

Het filmke met vooral Kim Saenen in de hoofdrol met de helmcamera staat on-line

www.mtboverijse.be

Groeten en tot de volgende
Ivan
Leuk filmke, de toffe stukskes van't parcours nog eens terug zien.
Plaats reactie