Zo 3/04/2011 Olne-Spa-Olne

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
slijkplaat
Mountainbiker
Berichten: 164
Lid geworden op: za 26 mar 2011 18:41
Rijdt met: niner en fuji
Contacteer:

Bericht door slijkplaat »

ja ik heb er ook fotos zien maken , maar je weet nooit of deze op het net zullen verschijnen ergens .
Gebruikersavatar
Misty
Mountainbiker
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 26 mei 2002 02:00
Rijdt met: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012
Contacteer:

Bericht door Misty »

Ben van plan deze eindelijk eens te rijden zondag , ondanks dat ik van Oudenaarde ben !! Klein vraagje , kan men daar de ronde volgen op tv , kwestie van geen van bijden te moeten missen ? :wink:

Misty ,
Gebruikersavatar
dirtyd
Mountainbiker
Berichten: 972
Lid geworden op: ma 23 feb 2009 22:43
Rijdt met: Sante cruz talboy ltc , Kona process 111

Bericht door dirtyd »

Misty schreef:Ben van plan deze eindelijk eens te rijden zondag , ondanks dat ik van Oudenaarde ben !! Klein vraagje , kan men daar de ronde volgen op tv , kwestie van geen van bijden te moeten missen ? :wink:

Misty ,
Vorig jaar stond er een tv in de chalet maar hij stond wel op rtbf #-o
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Bericht door julie »

dirtyd schreef:
Misty schreef:Ben van plan deze eindelijk eens te rijden zondag , ondanks dat ik van Oudenaarde ben !! Klein vraagje , kan men daar de ronde volgen op tv , kwestie van geen van bijden te moeten missen ? :wink:

Misty ,
Vorig jaar stond er een tv in de chalet maar hij stond wel op rtbf #-o
ben jij daar nu echt werkelijk verbaasd over? Ik dacht dat Olne nog altijd in Wallonie lag...
Gebruikersavatar
dirtyd
Mountainbiker
Berichten: 972
Lid geworden op: ma 23 feb 2009 22:43
Rijdt met: Sante cruz talboy ltc , Kona process 111

Bericht door dirtyd »

julie schreef:
dirtyd schreef:
Misty schreef:Ben van plan deze eindelijk eens te rijden zondag , ondanks dat ik van Oudenaarde ben !! Klein vraagje , kan men daar de ronde volgen op tv , kwestie van geen van bijden te moeten missen ? :wink:

Misty ,
Vorig jaar stond er een tv in de chalet maar hij stond wel op rtbf #-o
ben jij daar nu echt werkelijk verbaasd over? Ik dacht dat Olne nog altijd in Wallonie lag...
nen mens mag toch ook nog eens zwanzen hé nie te rap op uw paardje zitten :wink:
The Doctor 46
Mountainbiker
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 15 sep 2010 00:58
Rijdt met: Trek & epic 29er

Bericht door The Doctor 46 »

Geamuseerd , waren een paar toffe afdalingen in. Wel na 20km ketting breuk , daar ging mijne goeie tijd.
Enige minpunt: één tuinslang aan de bike wash , en misschien iets te veel hellingen op asfalt ( nogal stumpen dan als ge maar met 1,3bar onderweg zijt).
petervan
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: di 16 dec 2003 23:09
Rijdt met: santa cruz tallboy

Bericht door petervan »

Vandaag ook de 65 km gereden. Parcour was veel slechter dan voorgaande jaren teveel asfalt en weinig technische stroken. 2 maal dezelfde toer voor 65 km komaan mensen!!
Burgemeester van theux geen toestemming gegeven is de officiele reden dat is dan toch zeeeeer laat gebeurd want vrijdag niets op hun website te zien.
Gebruikersavatar
steamy
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: ma 31 mei 2010 11:31
Rijdt met: Bulls Copperhead 3 Disc

Bericht door steamy »

petervan schreef:Vandaag ook de 65 km gereden. Parcour was veel slechter dan voorgaande jaren teveel asfalt en weinig technische stroken. 2 maal dezelfde toer voor 65 km komaan mensen!!
Burgemeester van theux geen toestemming gegeven is de officiele reden dat is dan toch zeeeeer laat gebeurd want vrijdag niets op hun website te zien.
Iemand van organisatie vertelde me dat ze t maar een week geleden te horen gekregen hebben..En als ze zo'n dingen op hun site zetten, zal er niemand afkomen hé :-).

Parcours was inderdaad niet echt denderend, maar ik verwachtte dat eigenlijk ook niet (was er vorig jaar ook). De beklimming tussen bevoorrading 1 en 2 was wel zeer lastig vond ik, afzien...

Mijn kmteller gaf trouwens aan 76 km - 2103 hm (wel efkes misreden eerste ronde).

Nu goed, tevreden met de conditie alleszins.
el gordo
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: zo 10 jan 2010 21:06
Rijdt met: heeft geen zijwieltjes meer

Bericht door el gordo »

Euhm,
dit is het topic van 2011 he :wink:
Gebruikersavatar
Ninja
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 16 dec 2007 19:05
Rijdt met: BSB

Bericht door Ninja »

akkoord nogal veel asvalt (klimmen) ma 2000 hoogtemeters op 70km is ni min; laat staan dat het had geregend #-o ....ik zou zeggen geniet van elk moment want het einde is in zicht, als het van de groene afhangt sluiten ze binnekort alles af :evil:
Plaats reactie