Zo 3/04/2011 Olne-Spa-Olne

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Jarvis
Mountainbiker
Berichten: 602
Lid geworden op: di 16 nov 2004 21:50

Bericht door Jarvis »

Heb vandaag deze tocht ook gereden, de 70Km en er zat inderdaad veeeeel asfalt in maar toch ook enkel zeer mooi stukken.
De Primavera in Andenne vorige was veel mooier kwa parkoers maar toen waren de benen nog niet zo goed.
Die waren gelukkig veel beter vandaag de conditie begint er op te trekken!
KRC
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: wo 26 jan 2011 19:58
Rijdt met: cube reaction, cube hpc elite

Bericht door KRC »

Vandaag ook de 70 km gereden en vond ze heel goed meevallen. Zelfs met weinig technische bagage was deze tt goed te rijden. Vond hem vorig jaar veel zwaarder en ook wa technischer. Bevoorradingen waren zeer oke en de afpijling ook tenminste zolang het niet regende. Heb vanaf de vierde bv regen gehad en de wit gekalkte pijlen begonnen al stilaan te vervagen. Maar alles bij mekaar vond ik het een zeer leuke tt. De donkere chimay achteraf maakte het helemaal af :drunk:
Gebruikersavatar
grippeke
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: di 09 feb 2010 19:12
Rijdt met: scott scale 20,40 en racefiets thompson antares

Bericht door grippeke »

Fijne chrono gereden, was een mooi parcour dat goed berijdbaar was. Heb vernomen dat het 1800hm waren voor 68km. Had het iets technisher verwacht met spa 3weken geleden in het achterhoofd :-) In elk geval goed geamusseerd vandaag. En wij wensen Mieke een spoedig herstel :-?
Gebruikersavatar
koenvools
Mountainbiker
Berichten: 912
Lid geworden op: zo 06 okt 2002 21:42
Rijdt met: GT zaskar pro

Bericht door koenvools »

Is Mieke die vrouw die in het begin van de chrono haar sleutelbeen had gebroken? Ik zag iemand van de organisatie met haar fiets onderweg, en hij vertelde het. Spoedig beterschap!

Wat de rit betreft, mooie chrono! Wel wat pech gekend: na 3km lekgereden, maar aangezien mijn band traag loste, dacht ik van hem gewoon bij te pompen. Maar na 10 km stond ik weer plat. Ik heb hem dan maar vervangen.
We zijn dan ook nog ergens misgereden, en dit merkten we pas als we al een paar honderden meters naar beneden aan het sjezen waren :roll: All the way back dus.

De bevoorradingen waren dik oké, en er was ruim voldoende.
We waren vertrokken in mooi weer, maar het laatste anderhalf uur hebben we toch nog serieus wat regen gehad. Gelukkig was het niet te koud, maar doorweekt waren we wel.

Wat me opviel: veel 29'ers :drunk: Vooral die oranje carbon Niner mocht er wezen, amai zeg =D>
Gebruikersavatar
rocco
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 15:11
Rijdt met: xesco tix,specialized FSR s-work carbon 2007
Contacteer:

Bericht door rocco »

willemske schreef:Supergrote foute in de echte uitslag, iedereen is volgens die uitslag om 8 u 30 vertrokken. Dus klopt hij totaal niet natuurlijk ;)


je moet bij details zien daar staat het juist da ander klopt geen bal van
Gebruikersavatar
saiko
Test team
Berichten: 4048
Lid geworden op: do 26 jul 2007 09:10
Rijdt met: Sandman, F700,sobe,sobe en enne sobe

Bericht door saiko »

Was Mieke de dame met de P magazine trui?

Ik was in het begin plat gevallen en ze stopte vriendelijke om te vragen of alles inorde was.
Toen ik klaar was met de band te vervangen zag ik haar even verder liggen in de gracht... ook maar even gestopt maar er waren er al 2 aan het helpen.
Gebruikersavatar
vannoli
Mountainbiker
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr 21 dec 2007 13:31
Rijdt met: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Bericht door vannoli »

Vertrokken voor de 70 km maar na 11km in de 1ste echte afdaling met die stenen band gescheurd ,nog een binnenband ingestoken met een extra stukje folie maar had ne zwangere band :lol: ,dus maar de 34km gedaan helaas ,toch 820Hm op de 34km

Weet natuurlijk nie wat de de rest van de 70km was maar de 34km waren niet echt super ,zoals iedereen hier bezig was van vorig jaar ,veel asfalt

nieuwe bandje en op naar volgende week
Gebruikersavatar
grippeke
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: di 09 feb 2010 19:12
Rijdt met: scott scale 20,40 en racefiets thompson antares

Bericht door grippeke »

saiko schreef:Was Mieke de dame met de P magazine trui?

Ik was in het begin plat gevallen en ze stopte vriendelijke om te vragen of alles inorde was.
Toen ik klaar was met de band te vervangen zag ik haar even verder liggen in de gracht... ook maar even gestopt maar er waren er al 2 aan het helpen.
ja maar die p staat voor principia fietsen
Gebruikersavatar
fabio porco
Mountainbiker
Berichten: 276
Lid geworden op: ma 25 okt 2010 12:43
Rijdt met: Fuji Slm 1.0 29'r

Bericht door fabio porco »

Iemand al ergens online foto's gezien ?
Gebruikersavatar
BeemerXXL
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 29 nov 2009 17:15
Rijdt met: Cube AMS CC Ltd
Contacteer:

Bericht door BeemerXXL »

Nope, ik zoek ze ook.

Heb de 34 gereden met ne maat (+een lus van de 17) kwam op 38 uit. Mooie rit en droog weer :-D waren juist voor de druppels binnen.
Plaats reactie