Zo 27.02.2011 Beachrace Vosseslag - De Haan

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Zo 27.02.2011 Beachrace Vosseslag - De Haan

Bericht door Motorbiker »

Info van de organisatie:
Zondag, 27 februari 2011, wordt in De Vosseslag (De Haan) opnieuw de Eddy Ronquetti Beach Race georganiseerd. Deze mountainbike race wordt georganiseerd in samenwerking met Chrono Race.

Inschrijven kan gebeuren via de website of in het café-taverne 't Volkshuis.
De inschrijvingen via de website zal eindigen op 22 december (deze info is waarschijnlijk niet meer actueel gezien de race naar februari werd verplaatst). Men kan zich dan nog steeds op de dag zelf inschrijven, dit van 10h30 tot 13h15.

Er zijn twee parkours: 32 km en 54 km.
Het inschrijvingsgeld voor beide parkours bedraagt € 20,00. In deze prijs is € 5,00 waarborg inbegrepen.
Na 23 december bedraagt het inschrijvingsgeld € 25,00.
Het rekeningnummer is 363-0245532-65 (Iban-code: BE18 3630 2455 3265).
De Mountainbike Race start om 14h00. De startboxen gaan dicht om 13h50.

Foto's van de Eddy Ronquetti Beachrace kan u vinden in ons fotoalbum.

http://www.vosseslag.be/beachrace/pages/home.php



Het parcours
Afbeelding
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2227
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: Zo 27.02.2011 Beachrace Vosseslag - De Haan

Bericht door zaskar72 »

Motorbiker schreef:Info van de organisatie:
Zondag, 27 februari 2011, wordt in De Vosseslag (De Haan) opnieuw de Eddy Ronquetti Beach Race georganiseerd. Deze mountainbike race wordt georganiseerd in samenwerking met Chrono Race.

Inschrijven kan gebeuren via de website of in het café-taverne 't Volkshuis.
De inschrijvingen via de website zal eindigen op 22 december (deze info is waarschijnlijk niet meer actueel gezien de race naar februari werd verplaatst). Men kan zich dan nog steeds op de dag zelf inschrijven, dit van 10h30 tot 13h15.

Er zijn twee parkours: 32 km en 54 km.
Het inschrijvingsgeld voor beide parkours bedraagt € 20,00. In deze prijs is € 5,00 waarborg inbegrepen.
Na 23 december bedraagt het inschrijvingsgeld € 25,00.
Het rekeningnummer is 363-0245532-65 (Iban-code: BE18 3630 2455 3265).
De Mountainbike Race start om 14h00. De startboxen gaan dicht om 13h50.

Foto's van de Eddy Ronquetti Beachrace kan u vinden in ons fotoalbum.

http://www.vosseslag.be/beachrace/pages/home.php

Het parcours
Afbeelding



adres van dat café waar we kunnen inschrijven??
http://www.vosseslag.be/beachrace/pages/home.php
Laatst gewijzigd door zaskar72 op di 18 jan 2011 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Timmy's
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 05 feb 2007 18:50
Rijdt met: Scott Scale

Bericht door Timmy's »

Mooie organistatie [-X [-X ;
via website vosseslag kon je inschrijven voor hun wedstrijd op 27 december 2010, vervolgens laten ze iedereen betalen :roll:, daarna hoor je her en der dat deze wedstrijd niet kan doorgaan ......dit staat niet op hun website, zodoende laten ze nog altijd mensen betalen voor de wedstrijd op 27 december terwijl op forums je kan lezen dat die verlegd is naar ergens in februari..... één dag voor de wedstrijd gepland op 27 december krijg je een mailtje van de heren met de vermelding dat de wedstrijd niet doorgaat, en indien je verhinderd bent voor de nieuwe datum je geld kan terugkrijgen #-o
na enkele mails met de vraag om mijn geld terug gestort te krijgen steeds geen antw van Steven B..... [-X [-X hier begint volgens mij een reukje aan te zitten :evil:
Ik wacht nog wat af maar ik overweeg ernstig een klacht in te dienen !
Zijn er nog mensen in mijn situatie ?
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2227
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Bericht door zaskar72 »

de organisatie van 2009 was veel beter dan nu !!
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

Timmy's schreef:Mooie organistatie [-X [-X ;
via website vosseslag kon je inschrijven voor hun wedstrijd op 27 december 2010, vervolgens laten ze iedereen betalen :roll:, daarna hoor je her en der dat deze wedstrijd niet kan doorgaan ......dit staat niet op hun website, zodoende laten ze nog altijd mensen betalen voor de wedstrijd op 27 december terwijl op forums je kan lezen dat die verlegd is naar ergens in februari..... één dag voor de wedstrijd gepland op 27 december krijg je een mailtje van de heren met de vermelding dat de wedstrijd niet doorgaat, en indien je verhinderd bent voor de nieuwe datum je geld kan terugkrijgen #-o
na enkele mails met de vraag om mijn geld terug gestort te krijgen steeds geen antw van Steven B..... [-X [-X hier begint volgens mij een reukje aan te zitten :evil:
Ik wacht nog wat af maar ik overweeg ernstig een klacht in te dienen !
Zijn er nog mensen in mijn situatie ?
Idem !!!!!
Ik heb ook een reply gestuurd op de mail die we 25DECEMBER !!! kregen en heb daar nog steeds geen reactie op.
Ik ben heel tevreden over de oragnisatie van de race in 2009! Alles verliep supergoed, geen klachten, chapeau, maar als dit dezelfde organisatoren zijn dan is er iets serieus mis.
Geloof ook geen verhalen die ze je vertellen, de enige waarheid dat de race is uitgesteld is omdat ze hun licentie niet tijdig hadden aangevraagd en dit wisten ze al van 28 november (toen voor t eerst opgevangen in de panne). Om dan de dag voordien een mail te sturen is ONGEHOORD!

Ik ben mss inderdaad iemand die over alles m'n gal spuwt en sta hier mss bij sommigen zo gekend, maar ik zal het ook zeggen als het goed is en dit is het hier zeker niet !
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2227
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Bericht door zaskar72 »

Foxy schreef:
Timmy's schreef:Mooie organistatie [-X [-X ;
via website vosseslag kon je inschrijven voor hun wedstrijd op 27 december 2010, vervolgens laten ze iedereen betalen :roll:, daarna hoor je her en der dat deze wedstrijd niet kan doorgaan ......dit staat niet op hun website, zodoende laten ze nog altijd mensen betalen voor de wedstrijd op 27 december terwijl op forums je kan lezen dat die verlegd is naar ergens in februari..... één dag voor de wedstrijd gepland op 27 december krijg je een mailtje van de heren met de vermelding dat de wedstrijd niet doorgaat, en indien je verhinderd bent voor de nieuwe datum je geld kan terugkrijgen #-o
na enkele mails met de vraag om mijn geld terug gestort te krijgen steeds geen antw van Steven B..... [-X [-X hier begint volgens mij een reukje aan te zitten :evil:
Ik wacht nog wat af maar ik overweeg ernstig een klacht in te dienen !
Zijn er nog mensen in mijn situatie ?
Idem !!!!!
Ik heb ook een reply gestuurd op de mail die we 25DECEMBER !!! kregen en heb daar nog steeds geen reactie op.
Ik ben heel tevreden over de oragnisatie van de race in 2009! Alles verliep supergoed, geen klachten, chapeau, maar als dit dezelfde organisatoren zijn dan is er iets serieus mis.Geloof ook geen verhalen die ze je vertellen, de enige waarheid dat de race is uitgesteld is omdat ze hun licentie niet tijdig hadden aangevraagd en dit wisten ze al van 28 november (toen voor t eerst opgevangen in de panne). Om dan de dag voordien een mail te sturen is ONGEHOORD!

Ik ben mss inderdaad iemand die over alles m'n gal spuwt en sta hier mss bij sommigen zo gekend, maar ik zal het ook zeggen als het goed is en dit is het hier zeker niet !

Verleden keer was het dacht ik GOLAZO.COM die de organisatie op zich nam die mensen zijn gewoon om sportevenementen te organiseren en dit was daarbij in vergelijking een kleine organisatie...
Gebruikersavatar
aj kwak
Mountainbiker
Berichten: 661
Lid geworden op: do 17 apr 2003 20:07
Rijdt met: funnybikers.be - chronorace.be - eventit.be

Bericht door aj kwak »

zaskar72 schreef:
Foxy schreef:
Timmy's schreef:Mooie organistatie [-X [-X ;
ier begint volgens mij een reukje aan te zitten :evil:
Ik wacht nog wat af maar ik overweeg ernstig een klacht in te dienen !
Zijn er nog mensen in mijn situatie ?
Idem !!!!!
en dit is het hier zeker niet !

Verleden keer was het dacht ik GOLAZO.COM die de organisatie op zich nam die mensen zijn gewoon om sportevenementen te organiseren en dit was daarbij in vergelijking een kleine organisatie...
Niet correct. De voorbije 2jaar heeft golazo bredene georganiseerd. Dit jaar niet meer.
De haan was vorig jaar door lokale mensen georganiseerd.
Gebruikersavatar
bull001
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: do 27 dec 2007 00:03
Rijdt met: SBIKES - limited edition

Bericht door bull001 »

golazo, golazo, golazo dat zijn nog grotere profiteurs. :evil:

De organisatie van vorige jaar was heel goed in orde =D> =D>

alleen spijtig dat ze nu de mensen hun geld niet terug geven [-X [-X [-X
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2227
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Bericht door zaskar72 »

als ik op de site bij deelnemers kijk dan heeft nog niemand betaald..? en jullie zeggen dat je je geld terug wil... da klopt hier toch ni echt ze! :evil:

Jammer dat de organisatie stilte geeft...


Ik kan trouwens ook niks terug vinden op de site waar dat inschrijfcafé is EN waar de kleedkamers/douches/bike wash zijn.

Ik zou wel willen meedoen en de dag zelf inschrijven maar wil wel op voorhand de nodige info hebben hé dak weet waar dak mij best parkeer. Is er trouwens een parkeerkaart voorzien dat ik gratis kan staan zoals in Blankenberge?

Wie info heeft of weet waar ik het kan bekomen laat het weten aub ! [-o<
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

Het is aan cafe de vosseslag langs de driftweg in de haan (dat weet ik ook maar omdat ik er elke week wel eens passeer op training). In de buurt is parkeermogelijkheid langs de zijstraten (mss best een beetje op tijd komen, want vorig jaar was het er betrekkelijk druk).

Als het zoals gezegd er op uitdraait dat we niet kunnen deelnemen wegens "niet betaald", maar wel betaald voor 26/12 of dat mensen die dan uiteindelijk niet deelnemen op de nieuwe datum en hun geld niet terugkrijgen dan zijn we met genoeg om de organisatie aan te klagen, dus daar zou ik me geen zorgen over maken momenteel.
Plaats reactie