Houffalize MTB 2011 29/04 - 01/05

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
MX jorgy
Mountainbiker
Berichten: 976
Lid geworden op: di 01 mei 2007 13:57
Rijdt met: Niner EMD en Niner Air9 Cabon

Bericht door MX jorgy »

blomsky schreef:Eindelijk voor de eerste maal niet gedubbeld geweest. de fun B kunnen uitrijden dus! heb machtig genoten (again...)!! de zondag wou ik direct opnieuw rijden!

Haha, ik was de brandweer naar beneden aan het rijden toen plotseling "de Julien" in mijn gat wat rondjes kwam rijden als opwarming. Ik kon hem achter me houden tot beneden maar in de klim reed hij me met zijn vingers in zijn neus voorbij... Toch kon er een "bien fait" vanaf van deze wereldkampioen. Ik zat in de wolken!!!
Dit is een prachtig parcours en inderdaad veel mooier dan die van zondag!

Toch benieuwd naar anderen hun gemiddelde hartslag in zo'n race... Ik heb meer dan 1u15min aan een gemiddelde hartslag gereden van 180 en ik ben 34 jaar... Wat halen jullie? Of is dat een groot geheim??
Ik ben er 40 en meestal in houffa is da bij mij gemiddeld 185 en pieken tot 204 soms :-?
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

MX jorgy schreef:
blomsky schreef:Eindelijk voor de eerste maal niet gedubbeld geweest. de fun B kunnen uitrijden dus! heb machtig genoten (again...)!! de zondag wou ik direct opnieuw rijden!

Haha, ik was de brandweer naar beneden aan het rijden toen plotseling "de Julien" in mijn gat wat rondjes kwam rijden als opwarming. Ik kon hem achter me houden tot beneden maar in de klim reed hij me met zijn vingers in zijn neus voorbij... Toch kon er een "bien fait" vanaf van deze wereldkampioen. Ik zat in de wolken!!!
Dit is een prachtig parcours en inderdaad veel mooier dan die van zondag!

Toch benieuwd naar anderen hun gemiddelde hartslag in zo'n race... Ik heb meer dan 1u15min aan een gemiddelde hartslag gereden van 180 en ik ben 34 jaar... Wat halen jullie? Of is dat een groot geheim??
Ik ben er 40 en meestal in houffa is da bij mij gemiddeld 185 en pieken tot 204 soms :-?
conclusie: ghebt geen conditie :wink:
Gebruikersavatar
blomsky
Mountainbiker
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 26 feb 2007 17:20
Rijdt met: cube reaction

Bericht door blomsky »

uncle sam schreef:
MX jorgy schreef:
blomsky schreef:Eindelijk voor de eerste maal niet gedubbeld geweest. de fun B kunnen uitrijden dus! heb machtig genoten (again...)!! de zondag wou ik direct opnieuw rijden!

Haha, ik was de brandweer naar beneden aan het rijden toen plotseling "de Julien" in mijn gat wat rondjes kwam rijden als opwarming. Ik kon hem achter me houden tot beneden maar in de klim reed hij me met zijn vingers in zijn neus voorbij... Toch kon er een "bien fait" vanaf van deze wereldkampioen. Ik zat in de wolken!!!
Dit is een prachtig parcours en inderdaad veel mooier dan die van zondag!

Toch benieuwd naar anderen hun gemiddelde hartslag in zo'n race... Ik heb meer dan 1u15min aan een gemiddelde hartslag gereden van 180 en ik ben 34 jaar... Wat halen jullie? Of is dat een groot geheim??
Ik ben er 40 en meestal in houffa is da bij mij gemiddeld 185 en pieken tot 204 soms :-?
conclusie: ghebt geen conditie :wink:
dan zou ik graag uw waarden wel eens willen weten.... :lol:
Gebruikersavatar
Baeske
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: do 05 okt 2006 20:55
Rijdt met: nen Specialen

Bericht door Baeske »

[quote="uncle sam"]super weekendje =D>[/quote]

Inderdaad =D> =D> =D>
Blij kennis gemaakt te hebben met U en Jonas :wink:

Doe zo voort, ge zijt 2 kraks =D> =D> =D>

t'Baeske Brigandsbiker :wink:
Gebruikersavatar
steamy
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: ma 31 mei 2010 11:31
Rijdt met: Bulls Copperhead 3 Disc

Bericht door steamy »

Ik in Fun B gem hartslag van 170, max 178...

Mijn theoretisch overslagpunt ligt op 169 en max hartslag ong 185.

Ben ik niet diep genoeg gegaan tijdens de wedstrijd?
Ohja ben 24..
moula
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 12 aug 2009 20:43
Rijdt met: Commençal Supreme DH

Bericht door moula »

mijn foto's: (niet allemaal, sommige zijn te groot om te uploaden :-? )

http://img857.imageshack.us/g/img8938.jpg/
Jay Kay
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: do 27 mei 2010 10:24
Rijdt met: Banshee Prime & Cube Elite 29" Carbon

Bericht door Jay Kay »

beestig weekend gehad in houffa inderdaad,
maar lag het aan mij of was het programma serieus in de soep gedraaid zondag?

Wij stonden daar om twaalf uur goed op tijd aan het 4X parcour voor de kwalif. te zien en om 14:00u de finales + ook de elite heren,
maar van 4X heb ik daar weinig gezien buiten wat trainingen en de marshals wisten ook van niets.
Toen we ineens de cross-country wedstrijd achter ons (op die helling) zagen passeren zijn we maar aan onze traditionele wandeling langsheen't parcours begonnen.

grts,
J.
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Bericht door roger »

Bij de elites weinigen met 29'wielen te zien.Zou het dan toch een commerciele zet zijn?

29' op vlot rijdende parcours
26' op pacours waardig aan mountainbiken .
Putkop
Mountainbiker
Berichten: 493
Lid geworden op: za 26 dec 2009 18:51
Rijdt met: Cotic Solaris 29" und eine OneOne Codeine

Bericht door Putkop »

Schurter heeft gewonnen op 29'.
Plaats reactie