Houffamarathon 2011

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
p04260
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: vr 03 dec 2010 20:43
Rijdt met: Scott Scale 910

Bericht door p04260 »

pearl jam schreef:antwoord van LCMT ivm OL FOSSE D'OUTH :

Dag Andy,

Ik had nochtans bevestiging dat het hotel niet compleet afgehuurd is door die 'andere groep'. Ik geef uw mail even door aan het management van het hotel met verzoek tot duidelijkheid! Overigens, best nog even wachten met boeken, want er bestaat nog (kleine) kans dat Houffamarathon weekje vervroegd wordt (heeft met onze onderhandelingen met KBWB te maken). Dus toch wat geduld nog! Op http://www.houffamarathon.be en ook http://www.lcmt.be zal ev. datumwijziging Houffamarathon direct gemeld worden mocht het nog veranderen (ten laatste voor eind februari te beslissen).

Vriendelijke groeten,


sjiek is da...ik denk dat er al verschillende iets geboekt hebben voor weekend 27/08 & 28/08. Als ze nu de datum gaan verschuiven zal dit wel boze reacties veroorzaken, zijt maar zeker. Staat al maanden op de site van Houffamarathon. Inschrijving vanaf 10 februari...
kan even niet volgen. :oops:
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

p04260 schreef:
pearl jam schreef:antwoord van LCMT ivm OL FOSSE D'OUTH :

Dag Andy,

Ik had nochtans bevestiging dat het hotel niet compleet afgehuurd is door die 'andere groep'. Ik geef uw mail even door aan het management van het hotel met verzoek tot duidelijkheid! Overigens, best nog even wachten met boeken, want er bestaat nog (kleine) kans dat Houffamarathon weekje vervroegd wordt (heeft met onze onderhandelingen met KBWB te maken). Dus toch wat geduld nog! Op http://www.houffamarathon.be en ook http://www.lcmt.be zal ev. datumwijziging Houffamarathon direct gemeld worden mocht het nog veranderen (ten laatste voor eind februari te beslissen).

Vriendelijke groeten,


sjiek is da...ik denk dat er al verschillende iets geboekt hebben voor weekend 27/08 & 28/08. Als ze nu de datum gaan verschuiven zal dit wel boze reacties veroorzaken, zijt maar zeker. Staat al maanden op de site van Houffamarathon. Inschrijving vanaf 10 februari...
kan even niet volgen. :oops:
laat ons hopen dat de houffamarathon dezelfde datum blijft dan want dat gaat anders niet goedkomen voor velen. Ook wij hebben al iets geboekt voor dat weekend.

MaC'Red 8)
Gebruikersavatar
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Berichten: 915
Lid geworden op: za 13 okt 2007 10:31
Rijdt met: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Contacteer:

Bericht door Emperor of the Mud »

Kenny_ schreef:het staat nu ook in de O2bikers, parcours voor de wedstrijden op zaterdag zal over het 2008 parcours gaan en de zondag zal het over een iets aangepast 2010 parcours gaan.
Das voor de 3 daagse marathon en co in mei... Houffamarathon is in augustus...
Gebruikersavatar
Sophie17
Mountainbiker
Berichten: 751
Lid geworden op: di 05 aug 2008 17:05
Rijdt met: ednine.

Bericht door Sophie17 »

Emperor of the Mud schreef:
Kenny_ schreef:het staat nu ook in de O2bikers, parcours voor de wedstrijden op zaterdag zal over het 2008 parcours gaan en de zondag zal het over een iets aangepast 2010 parcours gaan.
Das voor de 3 daagse marathon en co in mei... Houffamarathon is in augustus...

lees da mailke eens van de LCMT daar staat duidelijk dat de data nog nie 100% zeker is al hoop ik dat dit niet meer verandert
p04260
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: vr 03 dec 2010 20:43
Rijdt met: Scott Scale 910

Bericht door p04260 »

pearl jam schreef:
p04260 schreef:
pearl jam schreef:iemand ervaring met :

LES ETABLES
Bonnerue 27
in Houffa

had ik ook al gezien. Is daar trouwens nog wel plaats. Zou interessant zijn zo te zien op hun website.
er is nog plaats maar het zal voor de rappe zijn! Kheb voorlopig een optie genomen
ik heb voorlopig ook een optie. Zolang de datum niet definitief beslist is kan je eigenlijk niets boeken. :oops:
Gebruikersavatar
Sophie17
Mountainbiker
Berichten: 751
Lid geworden op: di 05 aug 2008 17:05
Rijdt met: ednine.

Bericht door Sophie17 »

en dan heb je nog de optie om nie te gaan als het toch al volgeboekt zit #-o
Gebruikersavatar
TimDC
Mountainbiker
Berichten: 913
Lid geworden op: do 16 dec 2004 16:56
Rijdt met: Specialized Rockhopper en een andere vuile velo

Bericht door TimDC »

Hopelijk vervroegd hij wel met een week, dan kan ik tenminste gaan. Het was vroeger altijd de voorlaatste week van augustus en ze hebben dat pas vorig jaar de eerste keer veranderd; daar was ik uiteraard niet blij mee!!! :evil:
Gebruikersavatar
g man
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 02 feb 2011 00:18
Rijdt met: rocky mountain element

Bericht door g man »

dat maakt tochnie uit waneer dat is gawoon smorgens met de auto op rijden :lol:
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

toch straf dat er gewoon NIETS maar dan ook NIETS van op de site vermelden. Dat is wel wat overdreven hoor. Ik hoop dat het gewoon de reeds vermelde data blijft want mijn verlof staat vast.

MaC'Red 8)
Gebruikersavatar
TimDC
Mountainbiker
Berichten: 913
Lid geworden op: do 16 dec 2004 16:56
Rijdt met: Specialized Rockhopper en een andere vuile velo

Bericht door TimDC »

g man schreef:dat maakt tochnie uit waneer dat is gawoon smorgens met de auto op rijden :lol:
Er zijn mensen die ook in het weekend moeten werken hé, of afhankelijk daar van zijn!! #-o
Het zou mij anders idd niet uitmaken!
Plaats reactie