6 uren van Halle Zoersel

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
jefke4800
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: do 16 jul 2009 11:06
Rijdt met: Niner air 9 carbon

Bericht door jefke4800 »

Hoeveel rondjes mag je achtereen afleggen in ploegverband? In mol millegem zijn het er maximum 4. In Grobbendonk staat er ook een max op. Het is maar een kwestie van geen uitsluiting op te lopen.
Gebruikersavatar
SteveHillen
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: wo 19 mei 2004 12:48
Rijdt met: Kona Hei Hei

Bericht door SteveHillen »

Trek-ts, tuurlijk kan dat nog, er zijn in halle verschillende ploegen die just for fun meedoen. Waarom zou dat dan bij u/jullie niet kunnen?
Waar je in Halle wel wat tijd mee kunt winnen is goede verlichting, elk jaar rijden er teams mee die in het lichte goed rijden maar een stevige terugval krijgen in het donker door onvoldoende licht te hebben. je kan best op voorhand het parcours eens gaan rijden in het licht en donker om het parcours blindelings te kennen.

Als je in team gaat meedoen dan kan je volluit 1 of 2 toeren rijden en dan heb je veel tijd om te herstellen.

mvg,

steve
Gebruikersavatar
Dub-Wrecker
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 03 mar 2008 13:34
Rijdt met: VN redwood & swingbike
Contacteer:

Bericht door Dub-Wrecker »

Zou eens rondvragen hier op het forum of er nog mensen dezelfde ambitie hebben en dan kunde met een mountainbike.be team aan de start komen...
Stijnes
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 07 jan 2011 12:27
Rijdt met: cube reaction xt

Bericht door Stijnes »

net wat ik ook wou voorstellen :-)

Of misschien aansluiten bij een team dat nog iemand te kort heeft of waar er iemand wegvalt door ziekte of andere omstandigheden. Maar dan komt de vraag hier misschien wel op het forum, in de week voor de 6 uren....

Anders nog drie weken stevig trainen en solo meerijden 8)
Gebruikersavatar
schuppe
Mountainbiker
Berichten: 754
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 16:06
Rijdt met: orbea oiz h10tr 2022

Bericht door schuppe »

wat ik ook levensgevaarlijk vond vorig jaar was dat er in de wisselzone veel te veel rondliep dat nergens naar keek. Maar dat zou blijkbaar nu opgelost zijn. Het zou ongeveer zo een wisselzone worden zoals in westerlo als ik het goed begrijp!
Mooi zo =D>
El Baelos
Mountainbiker
Berichten: 2580
Lid geworden op: wo 26 dec 2007 13:53

Bericht door El Baelos »

Zo 6u solo zie ik ook wel zitten.
Een goede duurtraining, noemen ze dat...
Eens over denken, dus.
Gebruikersavatar
Cleric
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: wo 07 jul 2010 09:08
Rijdt met: Scott Spark WC, KONA Honzo Trail

Bericht door Cleric »

As er nog iemand teamleden zoekt, ben'k eventueel wel kandidaat..

zelfs als't geen volledig team is en we daardoor niet in de uitslag opgenomen worden.. uitslag interesseert me niet..
El Baelos
Mountainbiker
Berichten: 2580
Lid geworden op: wo 26 dec 2007 13:53

Bericht door El Baelos »

Tot wanneer kan je inschrijven?
jan vb
Mountainbiker
Berichten: 182
Lid geworden op: za 06 jan 2007 16:20
Rijdt met: scalpel carbon 29er,supernormal 29er voor int slijk en ne canyon CF Ultimate slx koersvelo
Contacteer:

Bericht door jan vb »

31ste
Gebruikersavatar
de vallende mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: za 28 jan 2006 10:36
Rijdt met: canyon 29er
Contacteer:

Bericht door de vallende mountainbiker »

ben ondertussen ingeschreven voor de solo's :drunk: ...maar heb geen bevestiging ontvangen van de organisatie...moet ik nu wakker liggen of komt dit zowizo in orde..?? [-o<

ik zal dit weekend ook eens beginnen met trainen se :evil:
Plaats reactie