duatlon lembeke

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Plaats reactie
_gertjan_
Mountainbiker
Berichten: 122
Lid geworden op: do 07 okt 2010 20:28
Rijdt met: cannondale trial sl2 29"
Contacteer:

duatlon lembeke

Bericht door _gertjan_ »

zaterdag was er duatlon in de lembeekse bossen
zelf heb ik niet meegedaan maar vrienden van mij wel dus ben ik maar weze kijke
echt ongelooflijk hoe hard sommige deelnemers nog konden lopen na het lastige stuk fietsen
achteraf zijn we nog weze trainen op de technische stukjes
dus het was een geslaagde dag :roll:
Gebruikersavatar
MTBley
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: di 18 nov 2008 22:43
Rijdt met: Ne zwarten

Bericht door MTBley »

Ik heb het geweten, want 'k heb meegedaan. Wat het fietsgedeelte betreft, lag er inderdaad vettig bij door de hevige regenval van de dag voordien. Toch niet voluit gegaan tijdens het fietsen om me wat te sparen voor het laatste loopgedeelte. Voor herhaling vatbaar! =D>
_gertjan_
Mountainbiker
Berichten: 122
Lid geworden op: do 07 okt 2010 20:28
Rijdt met: cannondale trial sl2 29"
Contacteer:

Bericht door _gertjan_ »

MTBley schreef:Ik heb het geweten, want 'k heb meegedaan. Wat het fietsgedeelte betreft, lag er inderdaad vettig bij door de hevige regenval van de dag voordien. Toch niet voluit gegaan tijdens het fietsen om me wat te sparen voor het laatste loopgedeelte. Voor herhaling vatbaar! =D>
het was zeker eens de moeite waard :D
de fietsen zagen er niet uit :s
G-love
Mountainbiker
Berichten: 1166
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 14:39

Bericht door G-love »

viel wel mee hoor!

is een mooie duathlon, maar het mtb parcours is zeker niet selectief genoeg. Is meer een vlam parcours waar de coureurs meer voordeel op hebben, maar op de weinige mtb stukjes kwam ik dan veel beter uit de verf.
Plaats reactie