BK MARATHON BERINGEN

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
LMTB
Mountainbiker
Berichten: 633
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 19:12
Rijdt met: een nieuwe met groene strepen

Bericht door LMTB »

jo schreef:
berner schreef:weet er iemand hoe lang één ronde is en hoeveel hoogtemeters erin zitten
?

greetz
rondes voor bk marathon ?? hopelijk maar 1 ronde .


80km wa is da nu weeral , zou dubbel zo lang moeten zijn .
Vlak met 1 puist in , de eerste zijn binnen in minder dan 3h .
Der komen xc bikers op af die dan de trui pakken en nooit op een echte marathon ziet .
De afstand is gewoon te kort voor zo een parkour ,al heb ik het parkour nog niet gezien maar wie Beringen zegt ...
ik sluit me aan bij deze
biker67 schreef:
Shorty schreef:
Zal weer mooi worden, een BK marathon in een volledig vlakke streek met één bult die je weliswaar langs een paar kanten omhoog kunt maar dat gaat het niet maken peins ik....
In de Ardennen zijn zoveel mooie parcours.

Leer Frans emigreer naar daar of naar Oostenrijk of Zwitserland, maar geef ze de kans verdomme, t 'is ook nooit goed voor jullie, ben is blij dat we geen 200 km moeten rijden voor een BK
of richt zelf in


+1 elke organisatie verdient een faire kans, je zou wel eens aardig verrast kunnen worden
Gebruikersavatar
rocco
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 15:11
Rijdt met: xesco tix,specialized FSR s-work carbon 2007
Contacteer:

Bericht door rocco »

LMTB schreef:
rocco schreef:heb me ingeschreven maar er staat geen rekening nummer bij chronorace

Dat moet je de dag zelf betalen 8)



ok bedankt
rollemol
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 18:50

Bericht door rollemol »

LMTB schreef:
jo schreef:
berner schreef:weet er iemand hoe lang één ronde is en hoeveel hoogtemeters erin zitten
?

greetz
rondes voor bk marathon ?? hopelijk maar 1 ronde .


80km wa is da nu weeral , zou dubbel zo lang moeten zijn .
Vlak met 1 puist in , de eerste zijn binnen in minder dan 3h .
Der komen xc bikers op af die dan de trui pakken en nooit op een echte marathon ziet .
De afstand is gewoon te kort voor zo een parkour ,al heb ik het parkour nog niet gezien maar wie Beringen zegt ...
ik sluit me aan bij deze
biker67 schreef:
Shorty schreef:
Zal weer mooi worden, een BK marathon in een volledig vlakke streek met één bult die je weliswaar langs een paar kanten omhoog kunt maar dat gaat het niet maken peins ik....
In de Ardennen zijn zoveel mooie parcours.

Leer Frans emigreer naar daar of naar Oostenrijk of Zwitserland, maar geef ze de kans verdomme, t 'is ook nooit goed voor jullie, ben is blij dat we geen 200 km moeten rijden voor een BK
of richt zelf in


+1 elke organisatie verdient een faire kans, je zou wel eens aardig verrast kunnen worden
80 km is te kort voor een BK op de marathon ! Maak dan een ronde van 60km en laat deze 2x doen .
LMTB
Mountainbiker
Berichten: 633
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 19:12
Rijdt met: een nieuwe met groene strepen

Bericht door LMTB »

rollemol schreef:
LMTB schreef:
jo schreef: rondes voor bk marathon ?? hopelijk maar 1 ronde .


80km wa is da nu weeral , zou dubbel zo lang moeten zijn .
Vlak met 1 puist in , de eerste zijn binnen in minder dan 3h .
Der komen xc bikers op af die dan de trui pakken en nooit op een echte marathon ziet .
De afstand is gewoon te kort voor zo een parkour ,al heb ik het parkour nog niet gezien maar wie Beringen zegt ...
ik sluit me aan bij deze
biker67 schreef:
Shorty schreef:
Zal weer mooi worden, een BK marathon in een volledig vlakke streek met één bult die je weliswaar langs een paar kanten omhoog kunt maar dat gaat het niet maken peins ik....
In de Ardennen zijn zoveel mooie parcours.

Leer Frans emigreer naar daar of naar Oostenrijk of Zwitserland, maar geef ze de kans verdomme, t 'is ook nooit goed voor jullie, ben is blij dat we geen 200 km moeten rijden voor een BK
of richt zelf in


+1 elke organisatie verdient een faire kans, je zou wel eens aardig verrast kunnen worden
80 km is te kort voor een BK op de marathon ! Maak dan een ronde van 60km en laat deze 2x doen .
wie zegt dat?????????????????
een marathon telt vanaf 60 km
Gebruikersavatar
Wacko007
Mountainbiker
Berichten: 801
Lid geworden op: za 06 dec 2003 12:50
Rijdt met: Marin Pine Mountain 2 '16, Klein Attitude '92

Bericht door Wacko007 »

rocco schreef:heb me ingeschreven maar er staat geen rekening nummer bij chronorace
Hmmm... Vreemd. Ik kan me nog niet inschrijven! Ik kan het evenement wel terugvinden, maar de optie "inschrijven" is niet zichtbaar.
Even offline?


Greetz,

Julien.
rafke79
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: za 23 feb 2008 18:18

Bericht door rafke79 »

julien

via de website van het bk zelf kan je via link wel inschrijven bij chronorace
cureghempiet
Mountainbiker
Berichten: 249
Lid geworden op: vr 25 apr 2008 09:48
Rijdt met: niner emd9 met afterburner ;)

Bericht door cureghempiet »

ik vind 80km meer dan genoeg en ik denk met mij redelijk veel bikers ...als het wat platter is zal de snelheid hoger liggen en zo de koers zwaar maken,maar vergis je niet in die streek kunnen ze u ook serieus pijn doen op de terrils.en anders moet ge den toer al is rije als opwarming he...

begin hier serieus den indruk te krijgen dt er hier zijn die een serieuze profcarriere mislopen zijn als 80km mtb koers ni genoeg is...ik zal al blij zijn als ik in mijn categorie ne schone uitslag kan rijen

Ik ben blij dat er iemand nog die koers wil organiseren,en als jullie het allemaal beter kunnen en weten he...organiseer dan maar is iets...ben benieuwd
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

cureghempiet schreef:ik vind 80km meer dan genoeg en ik denk met mij redelijk veel bikers ...als het wat platter is zal de snelheid hoger liggen en zo de koers zwaar maken,maar vergis je niet in die streek kunnen ze u ook serieus pijn doen op de terrils.en anders moet ge den toer al is rije als opwarming he...

begin hier serieus den indruk te krijgen dt er hier zijn die een serieuze profcarriere mislopen zijn als 80km mtb koers ni genoeg is...ik zal al blij zijn als ik in mijn categorie ne schone uitslag kan rijen

Ik ben blij dat er iemand nog die koers wil organiseren,en als jullie het allemaal beter kunnen en weten he...organiseer dan maar is iets...ben benieuwd
redelijk veel bikers ! denk van niet , der zullen alvast nie veel echte marathonbikers aan de start staan .
Een goeie uitslag ga ik zeker niet rijden , tis mijn ding niet , veel te vlak en die puisten daar sprinten ze op .

maarja we zien wel , hopelijk verloopt alles goed maar heb er mijn twijfels over .
Gebruikersavatar
tarzan2
Mountainbiker
Berichten: 488
Lid geworden op: ma 20 dec 2004 13:29
Rijdt met: Reven

Bericht door tarzan2 »

jo schreef:
cureghempiet schreef:ik vind 80km meer dan genoeg en ik denk met mij redelijk veel bikers ...als het wat platter is zal de snelheid hoger liggen en zo de koers zwaar maken,maar vergis je niet in die streek kunnen ze u ook serieus pijn doen op de terrils.en anders moet ge den toer al is rije als opwarming he...

begin hier serieus den indruk te krijgen dt er hier zijn die een serieuze profcarriere mislopen zijn als 80km mtb koers ni genoeg is...ik zal al blij zijn als ik in mijn categorie ne schone uitslag kan rijen

Ik ben blij dat er iemand nog die koers wil organiseren,en als jullie het allemaal beter kunnen en weten he...organiseer dan maar is iets...ben benieuwd
redelijk veel bikers ! denk van niet , der zullen alvast nie veel echte marathonbikers aan de start staan .
Een goeie uitslag ga ik zeker niet rijden , tis mijn ding niet , veel te vlak en die puisten daar sprinten ze op .

maarja we zien wel , hopelijk verloopt alles goed maar heb er mijn twijfels over .
Tsja, misschien wordt het officieuze maar toch een iets betere waardemeter 2 weken voordien gereden, nl de 160km van Bouillon.
8)
Mind you, dit is geen kritiek op de organisatie want het is nen dikke chapeau waard dat ze de organisatie willen overnemen. =D>

Een marathon telt inderdaad vanaf 60 km maar is er ergens geen reglement dat zegt dat een kampioenschap minimum 4u moet duren? Met 80 km in die omgeving vrees ik dat je 'maar' rond de 3u zult zitten. De snelsten waarschijnlijk zelfs minder.
EddyM
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 27 aug 2010 11:22
Rijdt met: ALL

BK MTB beringen

Bericht door EddyM »

Ik zou graag de BK MTB in beringen mee rijden,bij de masters 2. Is er ergens een club waar ik mij kan bij aansluiten en zo het Bk MTB meerijden?
Plaats reactie