City Mountainbike Challenge

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Putkop
Mountainbiker
Berichten: 493
Lid geworden op: za 26 dec 2009 18:51
Rijdt met: Cotic Solaris 29" und eine OneOne Codeine

Bericht door Putkop »

robin schreef:
Foxy schreef:
robin schreef: blijven ademen,blijven ademen,slecht voor je tikker.
hou de opgekropte frustraties voor op de fiets :P
Waar heb je het nu weer over?
ben gewoon bezorgd dat je een hartaanval krijgt,
ik voel de negatieve uitstraling in je bericht #-o
Robin is wsslijk prof en is ook direct beginnen met rijden bij de profs é zo te horen. sul.
Gebruikersavatar
zefii
Mountainbiker
Berichten: 1964
Lid geworden op: di 09 okt 2007 21:11
Contacteer:

Bericht door zefii »

Putkop schreef:
robin schreef:
Foxy schreef: Waar heb je het nu weer over?
ben gewoon bezorgd dat je een hartaanval krijgt,
ik voel de negatieve uitstraling in je bericht #-o
Robin is wsslijk prof en is ook direct beginnen met rijden bij de profs é zo te horen. sul.
heb gehoort dat gij meereed met foxy ?? amai zeg... chapeau =D> nog rapper dan foxy
Gebruikersavatar
ATEGEV
Mountainbiker
Berichten: 974
Lid geworden op: za 31 jul 2004 14:59
Rijdt met: Dolphin, Fox & Tiger 4 the road

Bericht door ATEGEV »

zefii schreef:
Putkop schreef:
robin schreef: ben gewoon bezorgd dat je een hartaanval krijgt,
ik voel de negatieve uitstraling in je bericht #-o
Robin is wsslijk prof en is ook direct beginnen met rijden bij de profs é zo te horen. sul.
heb gehoort dat gij meereed met foxy ?? amai zeg... chapeau =D> nog rapper dan foxy
Al dat gequote zorgt wel voor een mooi grafisch effect... :P
Keep up the good spirit :wink: !
Gebruikersavatar
robin
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: zo 25 dec 2005 11:25
Rijdt met: spark RC, Pro winner 29er beach bike

Bericht door robin »

Putkop schreef:
robin schreef:
Foxy schreef: Waar heb je het nu weer over?
ben gewoon bezorgd dat je een hartaanval krijgt,
ik voel de negatieve uitstraling in je bericht #-o
Robin is wsslijk prof en is ook direct beginnen met rijden bij de profs é zo te horen. sul.
das nu wel het stomste antwoord dat ik ooit al gelezen en gekregen heb ..... duidelijk nog een met z'n hersenen in z'n kleine teen
Gebruikersavatar
soene
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: za 05 apr 2008 16:50
Rijdt met: corratec superbow team 29er , specialized fatboy

Re: City Team challenge Waregem

Bericht door soene »

Timpie schreef:Net terug van Waregem, wat een namiddagje!!!
Daar om 13.15 aangekomen, parcours te voet eens gaan verkennen.
Om 14u ons startnummers gaan afhalen, collega heeft daar 35 minuten staan aanschuiven, je bent dan VOORINGESCHREVEN! Thah!
Normaal ging het parcours open om 14u bleek dat dit nog niet in orde was dus wachten was de boodschap! Tegen 14.40u eerste rondjes kunnen gaan verkennen. Na de verkenning al kijken voor een goed startplaats want weet nog van vorig jaar dat je er vroeg moest bijzijn!
Meteen na de start van dekids aangeschoven op de eerste rij.
Stonden daar al 20 minuten te wachten, komt er iemand van de organisatie ons melden dat er volgens nummer gestart wordt!
Het wachten dus voor niets, enfin nummer 14 dus zou wel meevallen!
Westrijd zelf en parcours waren weer in orde, tapijt voorzien op de natte delen van het parcours! Echt top.
Uiteindelijk als 2de aangekomen bij de Bedrijvenchallenge en algemeen!
Na lang wachten op de prijsuitreiking dan uiteindelijk het podium op en dan ......!!!
De eersten krijgen een beker en bloemen uit de handen van Erwin Vervecken. Dan volgen wij, dachten we! Totdat we te horen krijgen dat we het podium mogen verlaten! Wat een lachertje!!!
Ieder team betaalt 30 euro om te mogen meedoen (ongeveer 60 teams gestart), brengen de nodige supporters mee!
En dan is het nog te veel om voor naturaprijzen te voorzien voor een 2de en 3de plaats?! Wij vragen niet om prijzen om achterover te vallen , zeker niet!
Maar een aandenken was wel op zijn plaats geweest, zoals omschreven op hun website.
De timing is idd een beetje in het 100 gelopen en de afhaling van de startnummers mag idd wat vlotter.Ook mag er tussen de organisatie weet meer communicatie zijn want tijdens de wedstrijd was nog altijd niet duidelijk of het 40 of 50 min wedstrijd was [-X
wedstrijd zelf was dik in orde en kon rekenen op grote publieke belangstelling wat onze sport alleen maar ten goede komt.
Voor 30 euro pp zou er idd een aandenkentje mogen voorzien worden,
of toch zeker voor deze die het podium halen.
Nuja , Al bij al een heel toffe mtb-namiddag gehad . =D>
volgend jaar terug
Voske
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 13 nov 2006 13:42
Rijdt met: Cannondale Scalpel Si Hi-Mod, Scalpel HT, Topstone Carbon Lefty, Niner Air 9 RDO
Contacteer:

Re: City Team challenge Waregem

Bericht door Voske »

soene schreef:
Timpie schreef:Net terug van Waregem, wat een namiddagje!!!
Daar om 13.15 aangekomen, parcours te voet eens gaan verkennen.
Om 14u ons startnummers gaan afhalen, collega heeft daar 35 minuten staan aanschuiven, je bent dan VOORINGESCHREVEN! Thah!
Normaal ging het parcours open om 14u bleek dat dit nog niet in orde was dus wachten was de boodschap! Tegen 14.40u eerste rondjes kunnen gaan verkennen. Na de verkenning al kijken voor een goed startplaats want weet nog van vorig jaar dat je er vroeg moest bijzijn!
Meteen na de start van dekids aangeschoven op de eerste rij.
Stonden daar al 20 minuten te wachten, komt er iemand van de organisatie ons melden dat er volgens nummer gestart wordt!
Het wachten dus voor niets, enfin nummer 14 dus zou wel meevallen!
Westrijd zelf en parcours waren weer in orde, tapijt voorzien op de natte delen van het parcours! Echt top.
Uiteindelijk als 2de aangekomen bij de Bedrijvenchallenge en algemeen!
Na lang wachten op de prijsuitreiking dan uiteindelijk het podium op en dan ......!!!
De eersten krijgen een beker en bloemen uit de handen van Erwin Vervecken. Dan volgen wij, dachten we! Totdat we te horen krijgen dat we het podium mogen verlaten! Wat een lachertje!!!
Ieder team betaalt 30 euro om te mogen meedoen (ongeveer 60 teams gestart), brengen de nodige supporters mee!
En dan is het nog te veel om voor naturaprijzen te voorzien voor een 2de en 3de plaats?! Wij vragen niet om prijzen om achterover te vallen , zeker niet!
Maar een aandenken was wel op zijn plaats geweest, zoals omschreven op hun website.
De timing is idd een beetje in het 100 gelopen en de afhaling van de startnummers mag idd wat vlotter.Ook mag er tussen de organisatie weet meer communicatie zijn want tijdens de wedstrijd was nog altijd niet duidelijk of het 40 of 50 min wedstrijd was [-X
wedstrijd zelf was dik in orde en kon rekenen op grote publieke belangstelling wat onze sport alleen maar ten goede komt.
Voor 30 euro pp zou er idd een aandenkentje mogen voorzien worden,
of toch zeker voor deze die het podium halen.
Nuja , Al bij al een heel toffe mtb-namiddag gehad . =D>
volgend jaar terug
Wij hebben ook meegedaan met 2 teams, hebben ons goed geamuseerd (altijd als we maar op onze mtb kunnen zitten) maar ondervonden toch ook wat onduidelijkheden ivm de tijdsduur van de teamchallenge.
In de wisselzone werd er meermaals door de organisatie aangekondig dat het 50min ging zijn en plots werd er toen toch afgefloten op 40min.
30euro per team vind ik ook veel voor beetje mtbplezier, maar ja we hebben het terug gehad en is inderdaad goe voor de sport.
Alleen jammer dat de recreatieve teamrace niet recreatief gehouden wordt! Vele rijders van de individuele race deden mee met de recreatieve teamrace en dat mogen ze van mij gescheiden houden. Dat zou de sfeer tijdens de recreatieve race ook wat rustiger maken denk ik.
Gebruikersavatar
Wacko007
Mountainbiker
Berichten: 801
Lid geworden op: za 06 dec 2003 12:50
Rijdt met: Marin Pine Mountain 2 '16, Klein Attitude '92

Bericht door Wacko007 »

Iemand foto's? Toevallig enen van mij met m'n bek in den bak (water)? :lol:
In ieder geval dikke fun gehad.


Greetz,

Julien.
Pelly
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 16 aug 2010 21:32
Rijdt met: Specialized

Bericht door Pelly »

Hoewel ik nog steeds niet weet hoeveelste we geëindigd zijn, heb ik me ook dit jaar weer goed geamuseerd!
De wijzigen die aan het parcours gebracht waren (de vorm van het bergje in de Stationsstraat en het verminderen van de 2 drempels naast de kerk), kwamen het parcours ten goede.
De start liep ook een stuk beter dan vorig jaar doordat de volgorde van inschrijving bepaalde welke positie je mocht innemen. Dit principe was maar voor één pipo niet zo duidelijk die zich toevallig laat had ingeschreven.
Enkel spijtig dat er sommigen zich niet zo goed konden vinden met de naamgeving de "recreatieve" race. Ikzelf heb er geen last van gehad maar ik heb toch een aantal vreemde maneuvres gezien.

Conclusie: schitterend evenement, volgend jaar opnieuw!

Foto's: http://www.mtb-you.be/mtb-fotos-toertoc ... m-2910.php
Gebruikersavatar
zefii
Mountainbiker
Berichten: 1964
Lid geworden op: di 09 okt 2007 21:11
Contacteer:

Bericht door zefii »

normaal rijd ik gent ook! zal me dan wel moeten inschrijven...
Gebruikersavatar
Jeanke6
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: zo 06 jan 2008 11:52
Rijdt met: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Contacteer:

Bericht door Jeanke6 »

Foxy schreef:
robin schreef:
Foxy schreef: Nee ik denk nooit na over wat ik schrijf want ik ben een ongelooflijk achterlijke kerel. Ik heb het trouwens niet over de valpartijen die ons is overkomen maar hoofdzakelijk over die van vanhoovels, die te wijten was aan de veiligheid op het parcours en ik probeer hier de organisatie gewoon op attent te maken, niets mis mee denk ik? Maar ja aangezien ik toch maar een ongelooflijke snotneus ben die enkel maar een beetje heen en weer rijd in de duinen zal ik maar m'n mond houden, zodat jij je niet telkens hoeft te ergeren aan mijn commentaar.
blijven ademen,blijven ademen,slecht voor je tikker.
hou de opgekropte frustraties voor op de fiets :P
Waar heb je het nu weer over?
ps: kom het eens allemaal in m'n gezicht zeggen (ge weet me wel te vinden he als ge wilt), want op internet zijt ge een ongelooflijke held he...
Einde discussie, want we zijn hier t topic aan t verneuken.
Kerels relax!
Precies kleuters.
Mss moeten we hier ergens een "schijt op elkaar" topic openen. Dan blijft de rest van dit forum mss gespaard van deze onzin :-)
Plaats reactie