City Mountainbike Challenge

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

robin schreef:
Foxy schreef:Leuke namiddag gehad en 7de geworden bij de team rit ondanks 2 valpartijen. Eentje in de befaamde bocht voor de vip tent (waar een organisator op zei: er moet toch wat spektakel zijn voor een vip-tent he, na uit te leggen dat mss wat veiligheid van de renners kon in acht genomen worden) en eentje door een gedubbelde renner die maar niet op zij wou gaan en ik allerlei manoevres moest uitvoeren. Ofwel maak je het parcours langer (zodat er minder gedubbeld wordt) ofwel haal je zo'n chickens gewoon uit de wedstrijd.
Van hoovels verliest ook z'n strijd voor plaats 1/2 door een gedubbelde renner en bijkomende valpartij door dat achterlijk tapijt die daar opeens verscheen in de befaamde bocht.
Jammer dat er niet meer aan de veiligheid van de renners gedacht werd, voor de rest geen klagen van de organisatie .
ten 1ste; parcour langer maken is geen optie,dan verlies je het charme van die wedstrijd!!

ten 2de; op z'on parcour doe je het voor het spektakel,je moet maar recht blijven,!denk nie dat da tapijt de grote boosdoener is,dat is wel voor de veiligheid,ik heb al verschillende keren meegedaan,en geloof me,er is al heel wat verbeterd op veiligheid!!!!

ten 3de: ik ga hier weer commentaar op hebben,

tot in gent
kga geen commentaar meer verspelen aan jou, want kweet da ge enkel maar commentaar geeft omdat ik t geschreven heb.
Hopelijk zet de trend hem in Gent niet door van de rest van het seizoen he voor jou, da ge eens kunt uitrijden :wink:
Gebruikersavatar
robin
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: zo 25 dec 2005 11:25
Rijdt met: spark RC, Pro winner 29er beach bike

Bericht door robin »

Foxy schreef:
robin schreef:
Foxy schreef:Leuke namiddag gehad en 7de geworden bij de team rit ondanks 2 valpartijen. Eentje in de befaamde bocht voor de vip tent (waar een organisator op zei: er moet toch wat spektakel zijn voor een vip-tent he, na uit te leggen dat mss wat veiligheid van de renners kon in acht genomen worden) en eentje door een gedubbelde renner die maar niet op zij wou gaan en ik allerlei manoevres moest uitvoeren. Ofwel maak je het parcours langer (zodat er minder gedubbeld wordt) ofwel haal je zo'n chickens gewoon uit de wedstrijd.
Van hoovels verliest ook z'n strijd voor plaats 1/2 door een gedubbelde renner en bijkomende valpartij door dat achterlijk tapijt die daar opeens verscheen in de befaamde bocht.
Jammer dat er niet meer aan de veiligheid van de renners gedacht werd, voor de rest geen klagen van de organisatie .
ten 1ste; parcour langer maken is geen optie,dan verlies je het charme van die wedstrijd!!

ten 2de; op z'on parcour doe je het voor het spektakel,je moet maar recht blijven,!denk nie dat da tapijt de grote boosdoener is,dat is wel voor de veiligheid,ik heb al verschillende keren meegedaan,en geloof me,er is al heel wat verbeterd op veiligheid!!!!

ten 3de: ik ga hier weer commentaar op hebben,

tot in gent
kga geen commentaar meer verspelen aan jou, want kweet da ge enkel maar commentaar geeft omdat ik t geschreven heb.
Hopelijk zet de trend hem in Gent niet door van de rest van het seizoen he voor jou, da ge eens kunt uitrijden :wink:
das geen commentaar geven op de persoon,ik denk gewoon da jij niet nadenkt over wat jij schrijft,want jij hebt 0.1% ervaring met een mtb wedstrijd ,een grote snotneus op dat gebied,zeveren aan 100% das nie moeilijk.
platte tubes,kettingen die springen,valpartijen,renners die gedubbeld worden,dat hoort er allemaal bij,dat kan elke wedstrijdrijder bevestigen. dit is meer dan een beetje in de duinen weg en weer vliegen hoor,

trouwens,mijn laatste 2wedstrijden heb ik met grote glans uitgereden,rij eens mee in de gewone competitie in gent,je zal wel nie zoveel meer lachen
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

robin schreef:
Foxy schreef:
robin schreef: ten 1ste; parcour langer maken is geen optie,dan verlies je het charme van die wedstrijd!!

ten 2de; op z'on parcour doe je het voor het spektakel,je moet maar recht blijven,!denk nie dat da tapijt de grote boosdoener is,dat is wel voor de veiligheid,ik heb al verschillende keren meegedaan,en geloof me,er is al heel wat verbeterd op veiligheid!!!!

ten 3de: ik ga hier weer commentaar op hebben,

tot in gent
kga geen commentaar meer verspelen aan jou, want kweet da ge enkel maar commentaar geeft omdat ik t geschreven heb.
Hopelijk zet de trend hem in Gent niet door van de rest van het seizoen he voor jou, da ge eens kunt uitrijden :wink:
das geen commentaar geven op de persoon,ik denk gewoon da jij niet nadenkt over wat jij schrijft,want jij hebt 0.1% ervaring met een mtb wedstrijd ,een grote snotneus op dat gebied,zeveren aan 100% das nie moeilijk.
platte tubes,kettingen die springen,valpartijen,renners die gedubbeld worden,dat hoort er allemaal bij,dat kan elke wedstrijdrijder bevestigen. dit is meer dan een beetje in de duinen weg en weer vliegen hoor,

trouwens,mijn laatste 2wedstrijden heb ik met grote glans uitgereden,rij eens mee in de gewone competitie in gent,je zal wel nie zoveel meer lachen
Nee ik denk nooit na over wat ik schrijf want ik ben een ongelooflijk achterlijke kerel. Ik heb het trouwens niet over de valpartijen die ons is overkomen maar hoofdzakelijk over die van vanhoovels, die te wijten was aan de veiligheid op het parcours en ik probeer hier de organisatie gewoon op attent te maken, niets mis mee denk ik? Maar ja aangezien ik toch maar een ongelooflijke snotneus ben die enkel maar een beetje heen en weer rijd in de duinen zal ik maar m'n mond houden, zodat jij je niet telkens hoeft te ergeren aan mijn commentaar.
Gebruikersavatar
robin
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: zo 25 dec 2005 11:25
Rijdt met: spark RC, Pro winner 29er beach bike

Bericht door robin »

Foxy schreef:
robin schreef:
Foxy schreef: kga geen commentaar meer verspelen aan jou, want kweet da ge enkel maar commentaar geeft omdat ik t geschreven heb.
Hopelijk zet de trend hem in Gent niet door van de rest van het seizoen he voor jou, da ge eens kunt uitrijden :wink:
das geen commentaar geven op de persoon,ik denk gewoon da jij niet nadenkt over wat jij schrijft,want jij hebt 0.1% ervaring met een mtb wedstrijd ,een grote snotneus op dat gebied,zeveren aan 100% das nie moeilijk.
platte tubes,kettingen die springen,valpartijen,renners die gedubbeld worden,dat hoort er allemaal bij,dat kan elke wedstrijdrijder bevestigen. dit is meer dan een beetje in de duinen weg en weer vliegen hoor,

trouwens,mijn laatste 2wedstrijden heb ik met grote glans uitgereden,rij eens mee in de gewone competitie in gent,je zal wel nie zoveel meer lachen
Nee ik denk nooit na over wat ik schrijf want ik ben een ongelooflijk achterlijke kerel. Ik heb het trouwens niet over de valpartijen die ons is overkomen maar hoofdzakelijk over die van vanhoovels, die te wijten was aan de veiligheid op het parcours en ik probeer hier de organisatie gewoon op attent te maken, niets mis mee denk ik? Maar ja aangezien ik toch maar een ongelooflijke snotneus ben die enkel maar een beetje heen en weer rijd in de duinen zal ik maar m'n mond houden, zodat jij je niet telkens hoeft te ergeren aan mijn commentaar.
blijven ademen,blijven ademen,slecht voor je tikker.
hou de opgekropte frustraties voor op de fiets :P
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

robin schreef:
Foxy schreef:
robin schreef: das geen commentaar geven op de persoon,ik denk gewoon da jij niet nadenkt over wat jij schrijft,want jij hebt 0.1% ervaring met een mtb wedstrijd ,een grote snotneus op dat gebied,zeveren aan 100% das nie moeilijk.
platte tubes,kettingen die springen,valpartijen,renners die gedubbeld worden,dat hoort er allemaal bij,dat kan elke wedstrijdrijder bevestigen. dit is meer dan een beetje in de duinen weg en weer vliegen hoor,

trouwens,mijn laatste 2wedstrijden heb ik met grote glans uitgereden,rij eens mee in de gewone competitie in gent,je zal wel nie zoveel meer lachen
Nee ik denk nooit na over wat ik schrijf want ik ben een ongelooflijk achterlijke kerel. Ik heb het trouwens niet over de valpartijen die ons is overkomen maar hoofdzakelijk over die van vanhoovels, die te wijten was aan de veiligheid op het parcours en ik probeer hier de organisatie gewoon op attent te maken, niets mis mee denk ik? Maar ja aangezien ik toch maar een ongelooflijke snotneus ben die enkel maar een beetje heen en weer rijd in de duinen zal ik maar m'n mond houden, zodat jij je niet telkens hoeft te ergeren aan mijn commentaar.
blijven ademen,blijven ademen,slecht voor je tikker.
hou de opgekropte frustraties voor op de fiets :P
Waar heb je het nu weer over?
ps: kom het eens allemaal in m'n gezicht zeggen (ge weet me wel te vinden he als ge wilt), want op internet zijt ge een ongelooflijke held he...
Einde discussie, want we zijn hier t topic aan t verneuken.
Laatst gewijzigd door Foxy op zo 15 aug 2010 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
robin
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: zo 25 dec 2005 11:25
Rijdt met: spark RC, Pro winner 29er beach bike

Bericht door robin »

Foxy schreef:
robin schreef:
Foxy schreef: Nee ik denk nooit na over wat ik schrijf want ik ben een ongelooflijk achterlijke kerel. Ik heb het trouwens niet over de valpartijen die ons is overkomen maar hoofdzakelijk over die van vanhoovels, die te wijten was aan de veiligheid op het parcours en ik probeer hier de organisatie gewoon op attent te maken, niets mis mee denk ik? Maar ja aangezien ik toch maar een ongelooflijke snotneus ben die enkel maar een beetje heen en weer rijd in de duinen zal ik maar m'n mond houden, zodat jij je niet telkens hoeft te ergeren aan mijn commentaar.
blijven ademen,blijven ademen,slecht voor je tikker.
hou de opgekropte frustraties voor op de fiets :P
Waar heb je het nu weer over?
ben gewoon bezorgd dat je een hartaanval krijgt,
ik voel de negatieve uitstraling in je bericht #-o
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

robin schreef:
Foxy schreef:
robin schreef: blijven ademen,blijven ademen,slecht voor je tikker.
hou de opgekropte frustraties voor op de fiets :P
Waar heb je het nu weer over?
ben gewoon bezorgd dat je een hartaanval krijgt,
ik voel de negatieve uitstraling in je bericht #-o
als ik nog maar jou naam zie verschijnen voel ik al negatieve energie in de kosmos (zie ook edit bij vorig bericht)
Gebruikersavatar
zefii
Mountainbiker
Berichten: 1964
Lid geworden op: di 09 okt 2007 21:11
Contacteer:

Bericht door zefii »

weet iemand hoe de laatste rit geeindigt is ?
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

Bart aernouts heeft gewonnen voor Robby de Bock en Nicolas Vermeulen, weet wel niet wie 2 of 3 was.
Morgen zal de uitslag wss wel te zien zijn op chronorace.be
Gebruikersavatar
zefii
Mountainbiker
Berichten: 1964
Lid geworden op: di 09 okt 2007 21:11
Contacteer:

Bericht door zefii »

Foxy schreef:Bart aernouts heeft gewonnen voor Robby de Bock en Nicolas Vermeulen, weet wel niet wie 2 of 3 was.
Morgen zal de uitslag wss wel te zien zijn op chronorace.be
wie was cannondale man ?
Plaats reactie