zo 15-08-2010 oeter marathon

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Bericht door G-m@n. »

en de organisatie? zelfde van vorig jaar.
graag een bevestiging van de organisatie!
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

G-m@n. schreef:en de organisatie? zelfde van vorig jaar.
graag een bevestiging van de organisatie!

Hmmm :-k dat had ik ook graag eens geweten. Maar ik betwijfel het, normaal hadden die allang gereageerd op dit topic. Heb ook al ff geen posts meer gezien van josss. :(
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Bericht door G-m@n. »

Gf biker schreef:
G-m@n. schreef:en de organisatie? zelfde van vorig jaar.
graag een bevestiging van de organisatie!

Hmmm :-k dat had ik ook graag eens geweten. Maar ik betwijfel het, normaal hadden die allang gereageerd op dit topic. Heb ook al ff geen posts meer gezien van josss. :(
daarmee, het is wel opvallend stil rond deze tocht.
biker67
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 25 sep 2006 22:34
Rijdt met: mats lite

Bericht door biker67 »

Josss is niet meer in de organisatie
radicalbiker
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 22:21
Rijdt met: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Bericht door radicalbiker »

Ik heb de huidige inrichters een mail gestuurd met de vraag hier meer info te posten, maar heb nog geen reactie terug gehad. De club die verantwoordelijk is heeft een eigen website maar daar word met geen woord gerept over deze marathon #-o . Geen goe teken vind ik. :-? Toch zal ik hem wel gaan rijden als het weer meezit, word er een treintje gevormd met forummers??
Gebruikersavatar
sliekske
Mountainbiker
Berichten: 1981
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 16:42
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Bericht door sliekske »

2 Jaar geleden vond ik dit een heel mooie tocht.
Echter zou ik wel eens willen weten hoe het precies zit.
Blijkbaar was de editie vorig jaar iets minder en heeft de organisatie er dit jaar ook minder zin in.
Khad tocht graag wat meer zekerheid gehad voor ik 2u30 (enkel) rij voor een toertocht.
Gebruikersavatar
Vos in de bossen
Mountainbiker
Berichten: 2951
Lid geworden op: wo 16 apr 2008 10:58
Rijdt met: VIPER Nitro en CORRATEC Superbow

Bericht door Vos in de bossen »

Het staat op de website van Fietspromo (Wtc Blijf jong Neeroeteren is de organisator, zoals 2 jaar geleden)...vorig jaar ??? Was da niet De Wringers die dit ge-organiseerd hadden ??? Ik kan mis zijn natuurlijk.
radicalbiker
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 22:21
Rijdt met: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Bericht door radicalbiker »

leikepej schreef:Beste bikers, dit jaar hebben we een vernieuwd parcour. De Maasvallei met de terrils is eruit (wegens start werken) en in de plaats hebben we een lus naar As. Bikers die het parcour van As al gereden hebben weten dat dit ook zeer mooi is. We rijden richting terrils (die we niet mogen beklimmen- geen toelating) waar we enkele klimmetjes doen en daarna richting Maasmechelen kiezelgroeve. Voor de rest is het parcour hetzelfde en zullen de kilometers dit jaar zeker kloppen.

Leon
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Bericht door G-m@n. »

radical.biker schreef:
leikepej schreef:Beste bikers, dit jaar hebben we een vernieuwd parcour. De Maasvallei met de terrils is eruit (wegens start werken) en in de plaats hebben we een lus naar As. Bikers die het parcour van As al gereden hebben weten dat dit ook zeer mooi is. We rijden richting terrils (die we niet mogen beklimmen- geen toelating) waar we enkele klimmetjes doen en daarna richting Maasmechelen kiezelgroeve. Voor de rest is het parcour hetzelfde en zullen de kilometers dit jaar zeker kloppen.

Leon
had het ook gelezen, nu die terrils is jammer maar zeker geen missing als ze richting as er bij nemen.
Gebruikersavatar
Vos in de bossen
Mountainbiker
Berichten: 2951
Lid geworden op: wo 16 apr 2008 10:58
Rijdt met: VIPER Nitro en CORRATEC Superbow

Bericht door Vos in de bossen »

Leuk !!! ipv een Tournedos, krijgen we een Chateaubriand .... :bounce:
Echt een aanrader inderdaad....
Plaats reactie