cimes de waimes 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Vissie2
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: vr 02 okt 2009 13:19
Rijdt met: Bossen boven Antwerpen

Bericht door Vissie2 »

Ik heb nr 1583 voor de 50km. Er zijn blijkbaar momenteel 130 inschrijvingen voor de 50km en 714 voor de 75km, dus dat wordt daar redelijk druk. Hopelijk geeft dat niet te veel opstoppingen op de smalle klimmetjes!
Gebruikersavatar
PsYchO66
Mountainbiker
Berichten: 158
Lid geworden op: wo 30 sep 2009 16:35
Rijdt met: Cube Reaction rx

Bericht door PsYchO66 »

Weet er iemand vanaf wanneer men daar onderweg begint op te doeken?

Ik zou namelijk graag de 75 komen rijden, maar dan wel op toeristentempo. En aangezien voor de 75 alleen chrono mogelijk is en er al meer dan 700 inschrijvingen zijn, zal ik pas om 9u45 kunnen starten blijkbaar..

Ik rijd gewoon om toe te komen en mij onderweg te amuseren, maar ik wil natuurlijk wel liever niet onderweg 'geneutraliseerd' worden, bestaat dat risico?? Zoja, speel ik liever wat op zeker en neem ik toch maar de 50km, of start ik int geniep zodra ik ingeschreven ben.
Gebruikersavatar
Dummy
Mountainbiker
Berichten: 501
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 21:55
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2011
Contacteer:

Bericht door Dummy »

PsYchO66 schreef:Weet er iemand vanaf wanneer men daar onderweg begint op te doeken?

Ik zou namelijk graag de 75 komen rijden, maar dan wel op toeristentempo. En aangezien voor de 75 alleen chrono mogelijk is en er al meer dan 700 inschrijvingen zijn, zal ik pas om 9u45 kunnen starten blijkbaar..

Ik rijd gewoon om toe te komen en mij onderweg te amuseren, maar ik wil natuurlijk wel liever niet onderweg 'geneutraliseerd' worden, bestaat dat risico?? Zoja, speel ik liever wat op zeker en neem ik toch maar de 50km, of start ik int geniep zodra ik ingeschreven ben.
kijk eens op chronorace naar de uitslagen van voorbije edities, aan de tijden van de traagsten kan je zelf eventueel inschatten of je 'op tijd' kunt binnenkomen. Ik weet dat ze in Malmedy neutraliseren maar heb geen idee of ze dat in Waimes ook doen.
n_biker
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: za 06 dec 2008 14:05

Bericht door n_biker »

is voorinschrijven verplicht ? of kunt ge nog ter plaatse inschrijven ?
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Bericht door Swannie »

je kan ginder inschrijven.
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Bericht door Beny »

startnummer 1605 voor de 50km
maar ik heb alleen maar een nummerke omdat je deze afstand niet meer kan rijden als gewone tt
van mij gaan jullie dus geen last hebben, iedereen voor mij :-D
Gebruikersavatar
SD2E
Mountainbiker
Berichten: 1833
Lid geworden op: wo 07 jan 2009 22:40
Rijdt met: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Bericht door SD2E »

En hoe zit het daar met het parcours na de regen?
Gebruikersavatar
vannoli
Mountainbiker
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr 21 dec 2007 13:31
Rijdt met: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Bericht door vannoli »

kurkdroog zeker :lol: ,er zal wel wa vettige plekken op u benen komen en uwe velo

en in de klimmen zullen de wortels wat gladder zijn
den daler
Mountainbiker
Berichten: 909
Lid geworden op: zo 02 dec 2007 16:46
Rijdt met: cannondale scalpel ,specialized stumpjumper

Bericht door den daler »

volgens het weer bericht regen morgen das wel minder
Gebruikersavatar
MX jorgy
Mountainbiker
Berichten: 976
Lid geworden op: di 01 mei 2007 13:57
Rijdt met: Niner EMD en Niner Air9 Cabon

Bericht door MX jorgy »

ik heb nr 505 maar moet forfait geven door een blessure opgelopen in keerbergen zondag tijdens het bmxen :(
Plaats reactie