Raid des Hautes Fagnes 13/06/2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
jerre13
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 22 nov 2009 14:53
Rijdt met: scott scale 20

Bericht door jerre13 »

G-love schreef:
funky schreef:de dag zelf aanmelden aan de juiste tafel (afstand)
je krijgt dan een zak met nummer en alle attributen

op tijd na de pot gaan of zelf schijtpapier meebrengen want bij menig ardennen maraton staat er een serieuze rij
en die dixies buiten staan lekker pal in de zon

veel plezier en spaar je krachten onderweg voor de laatste twee hellingen want die zijn niet van de poes
tip: stop gewoon aan een benzinestation (wc) langs de autostrade, dan moet je ginder nie meer aanschuiven...
heb ik ook gedaan met de cimes de waimes aan het benzinestation juist voor verviers!!!6 mtbers voor mij en 5 achter mij !! :lol: :lol:
G-love
Mountainbiker
Berichten: 1166
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 14:39

Bericht door G-love »

jerre13 schreef:
G-love schreef:
funky schreef:de dag zelf aanmelden aan de juiste tafel (afstand)
je krijgt dan een zak met nummer en alle attributen

op tijd na de pot gaan of zelf schijtpapier meebrengen want bij menig ardennen maraton staat er een serieuze rij
en die dixies buiten staan lekker pal in de zon

veel plezier en spaar je krachten onderweg voor de laatste twee hellingen want die zijn niet van de poes
tip: stop gewoon aan een benzinestation (wc) langs de autostrade, dan moet je ginder nie meer aanschuiven...
heb ik ook gedaan met de cimes de waimes aan het benzinestation juist voor verviers!!!6 mtbers voor mij en 5 achter mij !! :lol: :lol:

moet natuurlijk nie wachten tot het allerlaatste station hé :roll: :wink:
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Bericht door BertG »

doktersverklaring is normaal gezien niet nodig.
Ik ben er toch niet gerust in, ergens bij de algemene voorwaarden staat van wel. Als ze er achter vragen dan staan ik daar wel schoon. Soit, we zullen wel zien zeker.
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Bericht door Headshot »

Gary Visser schreef:
doktersverklaring is normaal gezien niet nodig.
Ik ben er toch niet gerust in, ergens bij de algemene voorwaarden staat van wel. Als ze er achter vragen dan staan ik daar wel schoon. Soit, we zullen wel zien zeker.



#-o


is niet nodig, is enkel voor hun in te dekken voor de verzekering in geval dat jij een hartinfarct krijgt onderweg door de zware inspanning :lol:
Gebruikersavatar
Remmenlos
Mountainbiker
Berichten: 672
Lid geworden op: ma 09 jul 2007 12:10
Rijdt met: NineR AIR 9

Bericht door Remmenlos »

Hoe moet ik dat nu regelen zodat ik hier kan komen fietsen en niet moet gaan stemmen ?? :-)
pieterp
Mountainbiker
Berichten: 1277
Lid geworden op: di 15 mar 2005 09:25
Rijdt met: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up
Contacteer:

Bericht door pieterp »

De volgende kiezers zijn gerechtigd om een volmacht te geven :

de kiezers die wegens ziekte of gebrekkigheid niet in staat zijn om zich naar het stembureau te begeven of er naartoe gevoerd te worden. Deze onbekwaamheid blijkt uit een medisch attest ;

de kiezer die om beroeps- of dienstredenen :

in het buitenland is opgehouden, alsook de kiezers, leden van zijn gezin of zijn gevolg, die met hem daar verblijven;

die zich op de dag van de verkiezing in het binnenland bevindt, maar die in de onmogelijkheid verkeert zich in het stembureau aan te bieden. Dit blijkt uit een attest van de werkgever ;

de kiezer die het beroep van schipper, marktkramer of kermisreiziger uitoefent en de leden van zijn gezin die met hem samenwonen. De uitoefening van het beroep blijkt uit een attest, afgeleverd door de burgemeester van de gemeente waar de betrokkene in het bevolkingsregister is ingeschreven ;

de kiezer die de dag van de stemming ten gevolge van een rechterlijke maatregel in een toestand van vrijheidsbeneming verkeert. Dit blijkt uit een attest van de directie van de instelling waar de betrokkene verblijft ;

de kiezer die omwille van zijn geloofsovertuiging in de onmogelijkheid verkeert zich in het stembureau aan te melden. Dit blijkt uit een attest van de religieuze overheid ;

de studenten die om studieredenen in de onmogelijkheid verkeren om zich naar het stembureau te begeven. Dit blijkt uit een attest van de onderwijsinstelling;

de kiezer die op de dag van de stemming tijdelijk verblijft in het buitenland wegens vakantie (of een andere niet beroepsreden), en zich bijgevolg in de onmogelijkheid bevindt zich in het stembureau te melden, voor zover de onmogelijkheid door de burgemeester van zijn woonplaats vastgesteld is, na overlegging van de nodige bewijsstukken, of, in het geval dat de kiezer zich in de onmogelijkheid bevindt een dergelijk bewijsstuk voor te leggen, op grond van een verklaring op erewoord. Dit blijkt uit een attest dat door de burgemeester of gemachtigde moet worden afgegeven. De aanvraag moet worden ingediend bij de burgemeester van de woonplaats ten laatste op de zaterdag vóór de stemming.

Bron: http://www.elections.fgov.be/index.php?id=1195&L=1

Misschien kan mountainbike.be een attest van geloofsovertuiging (in de heilige tweewieler) afleveren ;-)
Er zit maw niet echt een geldige reden bij als je de RDHF wil gaan rijden.

Vroeg opstaan en meteen gaan stemmen?
pliepla
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: ma 26 jun 2006 22:20
Rijdt met: Klein Attitude/Kona Unit

Bericht door pliepla »

pieterp schreef:De volgende kiezers zijn gerechtigd om een volmacht te geven :

de kiezers die wegens ziekte of gebrekkigheid niet in staat zijn om zich naar het stembureau te begeven of er naartoe gevoerd te worden. Deze onbekwaamheid blijkt uit een medisch attest ;

de kiezer die om beroeps- of dienstredenen :

in het buitenland is opgehouden, alsook de kiezers, leden van zijn gezin of zijn gevolg, die met hem daar verblijven;

die zich op de dag van de verkiezing in het binnenland bevindt, maar die in de onmogelijkheid verkeert zich in het stembureau aan te bieden. Dit blijkt uit een attest van de werkgever ;

de kiezer die het beroep van schipper, marktkramer of kermisreiziger uitoefent en de leden van zijn gezin die met hem samenwonen. De uitoefening van het beroep blijkt uit een attest, afgeleverd door de burgemeester van de gemeente waar de betrokkene in het bevolkingsregister is ingeschreven ;

de kiezer die de dag van de stemming ten gevolge van een rechterlijke maatregel in een toestand van vrijheidsbeneming verkeert. Dit blijkt uit een attest van de directie van de instelling waar de betrokkene verblijft ;

de kiezer die omwille van zijn geloofsovertuiging in de onmogelijkheid verkeert zich in het stembureau aan te melden. Dit blijkt uit een attest van de religieuze overheid ;

de studenten die om studieredenen in de onmogelijkheid verkeren om zich naar het stembureau te begeven. Dit blijkt uit een attest van de onderwijsinstelling;

de kiezer die op de dag van de stemming tijdelijk verblijft in het buitenland wegens vakantie (of een andere niet beroepsreden), en zich bijgevolg in de onmogelijkheid bevindt zich in het stembureau te melden, voor zover de onmogelijkheid door de burgemeester van zijn woonplaats vastgesteld is, na overlegging van de nodige bewijsstukken, of, in het geval dat de kiezer zich in de onmogelijkheid bevindt een dergelijk bewijsstuk voor te leggen, op grond van een verklaring op erewoord. Dit blijkt uit een attest dat door de burgemeester of gemachtigde moet worden afgegeven. De aanvraag moet worden ingediend bij de burgemeester van de woonplaats ten laatste op de zaterdag vóór de stemming.

Bron: http://www.elections.fgov.be/index.php?id=1195&L=1

Misschien kan mountainbike.be een attest van geloofsovertuiging (in de heilige tweewieler) afleveren ;-)
Er zit maw niet echt een geldige reden bij als je de RDHF wil gaan rijden.

Vroeg opstaan en meteen gaan stemmen?
Weer met de Single Speed? Of ga je toch maar stemmen?
Gebruikersavatar
rocco
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 15:11
Rijdt met: xesco tix,specialized FSR s-work carbon 2007
Contacteer:

Bericht door rocco »

ik heb een mael gestuurt naar de arganisati voor bewijs van inschrijving en ze hebben me een bewijs gestuurt naar mijn adres toe en dat ging snel vijdag gemaelt en vandaag al in de bus

en als ik geen volmacht krijg kunnen ze in brussel mijn kloten kussen
Gebruikersavatar
SD2E
Mountainbiker
Berichten: 1833
Lid geworden op: wo 07 jan 2009 22:40
Rijdt met: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Bericht door SD2E »

En ik ben dan nog opgeroepen als bijzitter :evil:
BelAir_500
Mountainbiker
Berichten: 1142
Lid geworden op: za 02 dec 2006 21:31
Rijdt met: Scott scale 910 2013
Contacteer:

Bericht door BelAir_500 »

sommige zeggen,vroeg opstaan lol, ik vertrek om 06h30 om naar rdhf te gaan

zijn de stem bureaus al open om 06h dan ? héhé
Plaats reactie