Raid des Hautes Fagnes 13/06/2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
saiko
Test team
Berichten: 4048
Lid geworden op: do 26 jul 2007 09:10
Rijdt met: Sandman, F700,sobe,sobe en enne sobe

Bericht door saiko »

El Baelos schreef: Maar mijn plaats in de rangschikking kan mij niet schelen, al ben ik de laatste, ik wil de afstand gewoon uitrijden.
idem hier.
Ik ben toch niet goed genoeg om bij de eerste te zijn in de korte afstand.
En de 65km uitrijden op de 60ste plaats (bv) klinkt veel minder interessant in de verhalen als de 115 uitrijden waar lang niet iedereen de finish haalt :-D
stiffmeister
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: di 24 jul 2007 20:32
Rijdt met: specialezed expert 29er

Bericht door stiffmeister »

2 jaar geleden heb ik ook eens de 115km gereden,iets boven de 7u.
Moet wel zeggen dat ik enorm heb afgezien,zeer mooie,zeer technische en steile beklimmingen,iets te zwaar voor mijn 97kg maar dit jaar doe ik hem terug.
Gebruikersavatar
DdT
Mountainbiker
Berichten: 640
Lid geworden op: za 25 mar 2006 20:32
Rijdt met: Scott Spark/Wilier Izoard

Bericht door DdT »

2 jaar terug voor de eerste keer gereden. Direct de 115 km lijdensweg gekozen. Was een tijdje geleden dat ik meerdere hellingen na elkaar te voet kon gaan wegens compleet kapot.
De man met de hamer was daar precies "techno" aan het maken op mijne kop. Na 7u41 over de meet gekropen.
Wat ik nadien nog weet, was dat er zeer schoon vrouwvolk stond op te dienen na de rit. :drunk:
Gebruikersavatar
laagvlieger
Mountainbiker
Berichten: 1073
Lid geworden op: wo 07 feb 2007 23:08
Rijdt met: trek 8000

Bericht door laagvlieger »

s-biker gert schreef:
laagvlieger schreef:
uncle sam schreef:Vorig jaar hier voor het eerst gereden en gekozen voor de 90km.
Heb me super geamuseerd mede dankzij een vernuft parcours en een schitterende organisatie.
Toen 54ste plek behaald (5:38:09), dit jaar moet dat stukken beter kunnen :-)
(Fotos: http://picasaweb.google.be/sammy.knockaert/RDHF2009# )

Terug ingeschreven voor de 90km.

P.S: Ben genen homo ze :oops: :lol: :lol:
Zedde zeker :lol:
Zéér zekers,haha :lol: :lol: Vraag het lmaar aan de vrouw des huizes
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

Iemand tips voor basic hotel of zo. Wassen en slapen moet kunnen, meer hoeft niet. En graag betaalbaar. Is gewoon om de zondag niet vroeg te hoeven vertrekken
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Bericht door lowie »

prideandglory1891 schreef:Iemand tips voor basic hotel of zo. Wassen en slapen moet kunnen, meer hoeft niet. En graag betaalbaar. Is gewoon om de zondag niet vroeg te hoeven vertrekken
jeugdherberg van Bévercé (op 2 km van de start) - maar dan zal je snel moeten reserveren (en zorgen dat je fietsen 's nachts veilig zitten >> 2 jaar geleden de sloten van de garage geforceerd + enkele dure gevallen gestolen, o.a. van Friesen die voor de eerste maal naar de Ardennen afzakten !)
dust
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: do 24 feb 2005 17:17
Rijdt met: SCOTT Scale 910

Bericht door dust »

lowie schreef:
prideandglory1891 schreef:Iemand tips voor basic hotel of zo. Wassen en slapen moet kunnen, meer hoeft niet. En graag betaalbaar. Is gewoon om de zondag niet vroeg te hoeven vertrekken
jeugdherberg van Bévercé (op 2 km van de start) - maar dan zal je snel moeten reserveren (en zorgen dat je fietsen 's nachts veilig zitten >> 2 jaar geleden de sloten van de garage geforceerd + enkele dure gevallen gestolen, o.a. van Friesen die voor de eerste maal naar de Ardennen afzakten !)
Zijn dit jaar in juni gesloten wegens renovatiewerken.
Gebruikersavatar
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Berichten: 915
Lid geworden op: za 13 okt 2007 10:31
Rijdt met: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Contacteer:

Bericht door Emperor of the Mud »

Hupla, ingeschreven voor de 90km :bounce:
Mr. Miyagi
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: wo 12 nov 2008 14:35
Rijdt met: Olympia CSL 29"

Bericht door Mr. Miyagi »

Na vorig jaar de 90km gedaan te hebben, ga ik dit jaar voor de 115km. Twas echt wel een heel mooie marathon, dus kan ik er op de 115km iets langer van 'genieten'. #-o
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Bericht door Headshot »

http://www.ebbt.be/

op deze link staat 31/06 vermeld

welke datum is juist? 13/06 of 31/06???
Plaats reactie