Houffamarathon 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Frankie
Mountainbiker
Berichten: 155
Lid geworden op: za 02 jun 2007 20:09
Rijdt met: Cannondale

Bericht door Frankie »

Ben ik nu een complete pussy als ik twijfel om deel te nemen? :-? (Ben ingeschreven voor de XXL). Als je meteox mag geloven zit heel België onder de regen op zondag. Wil na afloop ook geen hele revisie van den bike. Crap!
Gebruikersavatar
Vintage
Mountainbiker
Berichten: 525
Lid geworden op: di 25 jul 2006 20:04

Bericht door Vintage »

Frankie schreef:Ben ik nu een complete pussy als ik twijfel om deel te nemen? :-? (Ben ingeschreven voor de XXL). Als je meteox mag geloven zit heel België onder de regen op zondag. Wil na afloop ook geen hele revisie van den bike. Crap!
Ik dacht dat het nog ging meevallen op zondag volgens meteox

edit: Oei nee inderdaad... Dat is dan toch nog niet zo lang geleden veranderd want het zag er daarstraks nog goed uit vond ik. Of ik heb ernaast gezien :)
Gebruikersavatar
vannoli
Mountainbiker
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr 21 dec 2007 13:31
Rijdt met: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Bericht door vannoli »

Ik twijfel wat ik ga aandoen :lol:

kort truitje en regenvest meenemen of de wintervest die bijna waterdicht is ,want die afdalingen kunnen kou zijn

heb waimes nog met de wintervest gereden en zeker geen kou gehad en warm ook
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Ik en een bikebuddy vertrekken morgenochtend richting houffa om wat los te rijden de namiddag voordien. Gelukkig heb ik mijzelf maar ingeschreven voor de 70km deze winter. :P

Nummer: 3065

Banden Geax Barro Race (wat te weinig profiel vrees ik :drunk: )
Benen Nog geen 100km gefietst in augustus :-?

We verblijven om de camping Chasse e Peche...

grtz poggio roy
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

Frankie schreef:Ben ik nu een complete pussy als ik twijfel om deel te nemen? :-? (Ben ingeschreven voor de XXL). Als je meteox mag geloven zit heel België onder de regen op zondag. Wil na afloop ook geen hele revisie van den bike. Crap!
Zeker en vast niet, want hoe dichter het komt hoe meer ik ook twijfel. Doe ook de XXL maar 215km enkele rit doen om dan een hele dag als een verzopen waterkieken rond te rijden... daar pas ik liever voor.
Ik wacht af tot zondagmorgen en beslis op de laatste moment.
Gebruikersavatar
Jeanke6
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: zo 06 jan 2008 11:52
Rijdt met: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Contacteer:

Bericht door Jeanke6 »

Jakke_123 schreef:ik parkeer altijd 500 meter voor het centrum, aan een rustoord voor gepensioneerden. Altijd parkeren zonder probleem! (Rue de Liege - Maison de repos)
Zijn er dan ook rustoorden voor jongeren? :roll:
Gebruikersavatar
SD2E
Mountainbiker
Berichten: 1833
Lid geworden op: wo 07 jan 2009 22:40
Rijdt met: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Bericht door SD2E »

Zie volgens meteox toch maar regen rond 14u voor de Ardennen?
Dagje ploeteren anders, is voor iedereen hetzelfde he...voor mijn fietske kan het nieveel kwaad trapas, cassette en ketting moeten toch vervangen worden.
Gebruikersavatar
Sandcrawler
Mountainbiker
Berichten: 1721
Lid geworden op: vr 20 feb 2009 12:27
Rijdt met: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Bericht door Sandcrawler »

Meteox heeft me al teveel bij men pietje gehad,ik geloof er de ballen nog van.
Gebruikersavatar
Zotte Marre
Mountainbiker
Berichten: 1129
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 13:53
Rijdt met: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Contacteer:

Bericht door Zotte Marre »

Sandcrawler schreef:Meteox heeft me al teveel bij men pietje gehad,ik geloof er de ballen nog van.
Ha, als ik nu zeg dat gans de dag gaat droog blijven, gelooft niemand mij, maar als er iemand zegt dat het gaat pijpestelen regenen, gelooft iedereen het ...
Ik trek er mij geen kl*t*en van aan ! Natter dan tot op mijn vel kan ik toch nie worden, zodus ! Een vettige Houffamarathon, 't is weer een even jaar ! Misschien ligt het volgend jaar wel droog ;-)
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

ik heb er in ieder geval GEEN goesting in, mor ik heb ook GEEN goesting om die 28 euro te laten vallen, ze verdienen al genoeg #-o
Plaats reactie