sart-tilman

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Bericht door spaghetti_2 »

ik had mijn banden op drie bar gezet =p veel te weinig grip op de modderstukken, maar op de asfaltwegen ging ik wel iedereen voorbij :lol:
Gebruikersavatar
Belly
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 16:28
Rijdt met: Scott Spark

Bericht door Belly »

jakke-pompier schreef:
caketuSS schreef:Aan degene dat mijn opgevouwen 10 euro briefje heeft gevonden in't kerkje: Hope lijk hebben de pinten u gesmaakt :wink:
:P :P :P

ah, waren die van u ... ik dacht al dat het een godsgeschenk was, ik had me bijna laten bekeren
... drie cola's, twee spa's, een pintje ... op uw gezondheid dan :-)
Tibor
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 20 mei 2006 21:19
Rijdt met: van alles en nog wat

Bericht door Tibor »

Heb toch weer genoten van een zwaar en af en toe technisch parcours, hulde voor de organisatie! Helaas op het einde nummer 2 moeten laten gaan omdat ik te weinig snelheid kon maken op de laatste 7 (snelle) km's op mijn singlespeed. Verslag (engels) van de koers staat hier: http://www.bfm-marathonteam.nl/blog-sarttilman.html
pieterp
Mountainbiker
Berichten: 1277
Lid geworden op: di 15 mar 2005 09:25
Rijdt met: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up
Contacteer:

Bericht door pieterp »

Proficiat met je prestatie als SSpeeder, zeker met dat verzet!
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Bericht door Dr.Gonzo »

Straf dat je daarmee overal opraakt, ik denk maar aan die lastige klim halverwege over asfalt gevolgd door U-turn en verder te klimmen in het bos ! =D>
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Bericht door G-m@n. »

Dr.Gonzo schreef:Straf dat je daarmee overal opraakt, ik denk maar aan die lastige klim halverwege over asfalt gevolgd door U-turn en verder te klimmen in het bos ! =D>
was ik blij toen ik die tent van aquarius zag :P
Gebruikersavatar
grippeke
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: di 09 feb 2010 19:12
Rijdt met: scott scale 20,40 en racefiets thompson antares

Bericht door grippeke »

nat180 schreef:
grippeke schreef: Volgende week Andenne ??? Weet iemand hier meer over???
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=74811 :wink:
Heb het filmpje gezien van vorig jaar, hopelijk is het dit jaar niet zo vettig want daar was Sart-Tilman nog maar een kleintje tegen :-? Heb jij ook de chrono gereden??? Tot zondag mss :wink:
Verzetje
Mountainbiker
Berichten: 417
Lid geworden op: za 20 jan 2007 00:54
Rijdt met: Cotic Soul and Roadrat, tuned by ts bikes

Bericht door Verzetje »

WIP schreef: XCR Dry2 voor en achter tussen 2.0 en 1.8 bar.
Mijne favoriete band, heb 2 jaar terug (Sart Tilman in soort gelijke omstandigheden) met Michelin AT geprobeerd (juist tractor banden, had er geen veilig gevoel bij, schoven precies weg in de bocthen).
Den truc is niet teveel op die frennekes kneipen, dan gaat ge schuiven :lol:
(En da is gene zever da ik vertel, hoeveel da ik er heb zien afremmen voor boomwortels en een streepje modder spoor #-o, met als gevolg geen snelheid ge gaat schuiven of slipt door en staat met de voet aan de grond.)
Ben ook zo iemand die nogal rap is remt. Heb mij de zondag wel wat ingehouden met remmen want dat bleek inderdaad beter te gaan :lol: :lol:
Heb zelf met michelin at gereden zondag. Is inderdaad eerder een tractorband, en meer mud-band dan all terrein zoals michelin zegt.

Misschien moet ik ook is 2 dry banden monteren en is proberen in de modder. Maar heb al zo vaak het voorwiel gehad dat wegschoof met gekneuzde ribben tot gevolg. :oops:
Gebruikersavatar
Dirty Daddy
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: di 27 mei 2008 18:58
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Contacteer:

Bericht door Dirty Daddy »

Ik heb gereden met Geax Barromountain 2.1 voor en Geax Arrojo 2.0 achter (2x 1.9 bar voor 60kg) en dat heeft prima gewerkt...
Gebruikersavatar
skin
Mountainbiker
Berichten: 457
Lid geworden op: vr 01 jan 2010 21:41
Rijdt met: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Bericht door skin »

ik heb met roket ron gereden 3.5bar voor 100kilo ging goed :wink:
Plaats reactie