sart-tilman

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Roadie
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: do 29 mei 2008 19:03
Rijdt met: Giant

Bericht door Roadie »

Er was hier en daar inderdaad wel wat sprake van "moos" :-)
en nadat er al wat volk gepasseerd was zag het er op stukken echt nimeer uit (na zo'n 40 km langs het water..)

1154 hm op de 55 (Garmin Edge)

ook nog twee forummers tegengekomen (allez toch ene zeker :-) ) uit de kempen aan de 3de bevoorrading maar namen vergeten vragen..
Gebruikersavatar
jakke-pompier
Mountainbiker
Berichten: 978
Lid geworden op: zo 27 jan 2008 21:56
Rijdt met: gt zaskar 9r carbon / lynskey pro29

Bericht door jakke-pompier »

Roadie schreef:Er was hier en daar inderdaad wel wat sprake van "moos" :-)
en nadat er al wat volk gepasseerd was zag het er op stukken echt nimeer uit (na zo'n 40 km langs het water..)

1154 hm op de 55 (Garmin Edge)

ook nog twee forummers tegengekomen (allez toch ene zeker :-) ) uit de kempen aan de 3de bevoorrading maar namen vergeten vragen..
Ik heb verschillende forummers gezien.
2pers met een truitje van mountainbike.be, denk dak fonske heb gezien, een paar raar manne van secret trails :P
Gebruikersavatar
Zombiker
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: di 13 nov 2007 12:01
Rijdt met: Napa Valley & Tranny steel

Bericht door Zombiker »

Aan degene dat mijn opgevouwen 10 euro briefje heeft gevonden in't kerkje: Hope lijk hebben de pinten u gesmaakt :wink:
Gebruikersavatar
jakke-pompier
Mountainbiker
Berichten: 978
Lid geworden op: zo 27 jan 2008 21:56
Rijdt met: gt zaskar 9r carbon / lynskey pro29

Bericht door jakke-pompier »

caketuSS schreef:Aan degene dat mijn opgevouwen 10 euro briefje heeft gevonden in't kerkje: Hope lijk hebben de pinten u gesmaakt :wink:
:P :P :P
Gebruikersavatar
WIP
Mountainbiker
Berichten: 520
Lid geworden op: za 29 apr 2006 12:18
Rijdt met: SCOTT SPARK 910

Bericht door WIP »

ja helaas het heeft de hele nacht gegoten :-?
ik dacht ook dat het er redelijk droog bij zou liggen, maar niet dus, ik heb het behoorlijk zwaar gehad met mijn raceking
Michelin XCR Dry2, overal door en over gereden. De ideale band voor ardenne ritten :lol: 2:46uur
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

jakke-pompier schreef:een paar raar manne van secret trails :P
Merci voor't kont pliment :-D
vettig toerke, wHell de moeitte waard, volgend jaar zeker terug, hopelijk in drogere omstandigheden!!
Gebruikersavatar
Remmenlos
Mountainbiker
Berichten: 672
Lid geworden op: ma 09 jul 2007 12:10
Rijdt met: NineR AIR 9

Bericht door Remmenlos »

Beny schreef:
Biestie1 schreef:Dan heb ik blijkbaar ook nog eens de splitsing van de 55 gemist #-o
De splitsing van de 55 was net over de brug in Esneux
35 en 45 rechtaf
55 rechtdoor
Na een paar 100m op de 35/45 kwamen die van de 55 van links naar beneden over de baan waar de 35/45 rechts in moest
Damn dat had ik helemaal niet gezien .... was mij al de hele tijd aan het afvragen waar ik verkeerd was gereden. Pijlen konden op sommige plaatsen wel wat duidelijker zijn vond ik . Ben dus blijkbaar niet de enigste geweest . Bij de aankomst dus maar 46 ipv 55 km maar toch goed voor een 4 e plaats :wink: .
Gebruikersavatar
malmedy
Mountainbiker
Berichten: 524
Lid geworden op: ma 23 jul 2007 20:40
Rijdt met: epic en canondale optimo

Bericht door malmedy »

Is er bij anderen nog opgevallen dat er weer harder gereden wordt als andere jaren ?En de sportiviteit is ook ver zoek soms .Het was wel weer leuk in sart tilman toch nog altijd een mooie opener .
Verzetje
Mountainbiker
Berichten: 417
Lid geworden op: za 20 jan 2007 00:54
Rijdt met: Cotic Soul and Roadrat, tuned by ts bikes

Bericht door Verzetje »

WIP schreef:
ja helaas het heeft de hele nacht gegoten :-?
ik dacht ook dat het er redelijk droog bij zou liggen, maar niet dus, ik heb het behoorlijk zwaar gehad met mijn raceking
Michelin XCR Dry2, overal door en over gereden. De ideale band voor ardenne ritten :lol: 2:46uur
Michelin xcr dry vooraan? Jij moet goeie techniek hebben. Op hoeveel bar rij jij daarmee dan? Rij je gans het jaar met die banden? Zijn superkleine noppen. Ik heb die ook, maar daarmee kom ik niet zonder brokken terug van de ardennen :oops:
Gebruikersavatar
WIP
Mountainbiker
Berichten: 520
Lid geworden op: za 29 apr 2006 12:18
Rijdt met: SCOTT SPARK 910

Bericht door WIP »

Verzetje schreef:
WIP schreef:
ja helaas het heeft de hele nacht gegoten :-?
ik dacht ook dat het er redelijk droog bij zou liggen, maar niet dus, ik heb het behoorlijk zwaar gehad met mijn raceking
Michelin XCR Dry2, overal door en over gereden. De ideale band voor ardenne ritten :lol: 2:46uur
Michelin xcr dry vooraan? Jij moet goeie techniek hebben. Op hoeveel bar rij jij daarmee dan? Rij je gans het jaar met die banden? Zijn superkleine noppen. Ik heb die ook, maar daarmee kom ik niet zonder brokken terug van de ardennen :oops:
XCR Dry2 voor en achter tussen 2.0 en 1.8 bar.
Mijne favoriete band, heb 2 jaar terug (Sart Tilman in soort gelijke omstandigheden) met Michelin AT geprobeerd (juist tractor banden, had er geen veilig gevoel bij, schoven precies weg in de bocthen).
Den truc is niet teveel op die frennekes kneipen, dan gaat ge schuiven :lol:
(En da is gene zever da ik vertel, hoeveel da ik er heb zien afremmen voor boomwortels en een streepje modder spoor #-o, met als gevolg geen snelheid ge gaat schuiven of slipt door en staat met de voet aan de grond.)
Plaats reactie