sart-tilman

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Vissie2
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: vr 02 okt 2009 13:19
Rijdt met: Bossen boven Antwerpen

Bericht door Vissie2 »

Heb mijn fietske sinds oktober en rij dus nog niet echt lang. Conditie is wel redelijk en betert met de week. Daarom ga ik me toch eens inschrijven voor de chrono, voor de fun uiteraard want langer klimwerk is er niet te vinden rond het Antwerpse om te trainen.

Is het trouwens echt zo'n lastig parcours gezien de hoogtemeters want een verkoper in een fietswinkel zei dat ik best een kruisteken kon maken voor de start :evil:

Ben eens benieuwd! :bounce:
Gebruikersavatar
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker
Berichten: 411
Lid geworden op: za 17 mei 2008 19:13
Rijdt met: Trek Farley 6

Bericht door Ivanhoe el biker loco »

Ik vond het verleden jaar wel meeviel het parcour, maar heb hier ergens gelezen dat het dit jaar moeilijker zou zijn. Het zal ook wel iets vettiger zijn als verleden jaar. :-D
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Bericht door Iegienie »

de skerpen schreef:rond houffa lag er dit weekend nog altijd redelijk van dat wit stuff , zelfs met de racefiets enkele malen moeten afstappen wegens banen met weinig zonneschijn en verkeers arm .

Zelfs col de hausiere in la roche was in de afdaling sneeuwglad ! Maar betere (warmere) tijden komen er aan .
zo hoog komt sart tilman niet hoor. vorig weekend nog in theux en spa gaan rijden, en er was al heel heel veel sneeuw weg sedert het weekend ervoor. nu is alles allemaal weg hoor, maar tis natuurlijk niet zeker of het water al weg zal zijn, integendeel...
Gebruikersavatar
Vissie2
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: vr 02 okt 2009 13:19
Rijdt met: Bossen boven Antwerpen

Bericht door Vissie2 »

Ik heb net bericht gekregen dat ik inschrijvingsnummer 140 heb. Zijn er dan zo weinig die de chrono meedoen wetende dat er vorig jaar 2300 mensen gefietst hebben?
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Bericht door julie »

Vissie2 schreef:Ik heb net bericht gekregen dat ik inschrijvingsnummer 140 heb. Zijn er dan zo weinig die de chrono meedoen wetende dat er vorig jaar 2300 mensen gefietst hebben?
er waren geen 2300 mensen die de chrono hebben gedaan. Het grootste deel doet gewoon de TT.
Verder over het parcours, er ligt zeker geen sneeuw meer, het ligt er nu redelijk goed bij, een beetje modder maar niet teveel, maar ze hebben regen voorspelt voor zaterdag, dus..
Verder zijn er een aantal paden behoorlijk "mishandeld" door houthakkers helaas..
Gebruikersavatar
Dummy
Mountainbiker
Berichten: 501
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 21:55
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2011
Contacteer:

Bericht door Dummy »

ik heb nr 516 dus 't zal misschien met verschillende categorieën te maken hebben
Gebruikersavatar
piranna
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: di 29 dec 2009 11:02
Rijdt met: pirana
Contacteer:

Bericht door piranna »

Ingeschreven voor de 55km chrono. Ik ga samen met mijne maat Stephan. 8)
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Bericht door Dr.Gonzo »

Ingeschreven samen met bikepartner Mojo.
Wouden eerst starten met de groepsstart maar hebben uiteindelijk nog geopteerd voor de vrije chrono.
Gebruikersavatar
BWphile
Mountainbiker
Berichten: 277
Lid geworden op: wo 10 dec 2008 17:44
Rijdt met: Custom JOVEN
Contacteer:

Bericht door BWphile »

Ik ga ook meedoen met de vrije chrono (55 km). Heb me wel nog niet ingeschreven maar dat doe ik daar wel. :wink:
Laatst gewijzigd door BWphile op za 20 mar 2010 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
reteip76
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: wo 07 jan 2009 14:54
Rijdt met: Scott Scale Pro 29r 2012, Scott scale 35 2010, Kuota Kharma 2011

Bericht door reteip76 »

me too, de 45 chrono
Plaats reactie