raid-vtt-olne 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Bericht door Dr.Gonzo »

Zou toch direct voor de 70km willen gaan.
Als ik aan de LCMT wil deelnemen zal het wel moeten me op deze Spartaanse manier voor te bereiden...
Gebruikersavatar
Jempy One
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: vr 17 aug 2007 22:48
Rijdt met: genius 20, specialized epic comp '08, Cube Agree, Trek 4000

Bericht door Jempy One »

voor mij wordt deze ook een voorbereiding op de lmct. Hopelijk zit tegen dan de conditie snor. Ondertussen nog wat rondjes draaien op de rollen ...
El Baelos
Mountainbiker
Berichten: 2580
Lid geworden op: wo 26 dec 2007 13:53

Bericht door El Baelos »

Ik zie deze al volledig zitten na de Primavera dit weekend.
Mijn vriendin verjaart de zaterdag ervoor, dus heb ik die dag een hotelletje in Spa geboekt. Ik heb zaterdag een kort ritje uit gestippeld om haar eens te laten kennis maken met MTB'en in de Ardennen, en daarna wat relaxen in de thermen in Spa.
De volgende morgen slechts een half uurtje rijden naar de start, da's eens wat anders dan onmenselijk vroeg opstaan om dan direct twee uur in de auto te zitten.
Laat maar komen!
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Bericht door Dr.Gonzo »

El Baelos schreef:Ik zie deze al volledig zitten na de Primavera dit weekend.
Mijn vriendin verjaart de zaterdag ervoor, dus heb ik die dag een hotelletje in Spa geboekt. Ik heb zaterdag een kort ritje uit gestippeld om haar eens te laten kennis maken met MTB'en in de Ardennen, en daarna wat relaxen in de thermen in Spa.
De volgende morgen slechts een half uurtje rijden naar de start, da's eens wat anders dan onmenselijk vroeg opstaan om dan direct twee uur in de auto te zitten.
Laat maar komen!
Wat een organisatie om een plaatske te winnen in het classement. :P
:lol: :lol: :lol:

ik ben jaloers
El Baelos
Mountainbiker
Berichten: 2580
Lid geworden op: wo 26 dec 2007 13:53

Bericht door El Baelos »

Dr.Gonzo schreef:
El Baelos schreef:Ik zie deze al volledig zitten na de Primavera dit weekend.
Mijn vriendin verjaart de zaterdag ervoor, dus heb ik die dag een hotelletje in Spa geboekt. Ik heb zaterdag een kort ritje uit gestippeld om haar eens te laten kennis maken met MTB'en in de Ardennen, en daarna wat relaxen in de thermen in Spa.
De volgende morgen slechts een half uurtje rijden naar de start, da's eens wat anders dan onmenselijk vroeg opstaan om dan direct twee uur in de auto te zitten.
Laat maar komen!
Wat een organisatie om een plaatske te winnen in het classement. :P
:lol: :lol: :lol:

ik ben jaloers
Dat klassement is minder belangrijk.
Twee dagen mountainbiken en de vriendin dan nog eens tevreden kunnen houden, dat vind ik eerder een prestatie van mezelf :-D
Gebruikersavatar
van_hoof
Mountainbiker
Berichten: 1133
Lid geworden op: zo 25 sep 2005 18:33
Rijdt met: Specialized Epic, Trek 8500
Contacteer:

Bericht door van_hoof »

Barny schreef:
Iegienie schreef: maar één ding is zeker : de braadworst is er excellent !
En de parkeerboetes goe gepeperd (110 euro :evil:)
Inderdaad maar ze zijn blijkbaar te lui hun pv te vertalen dus hier niets moeten betalen :wink: . Dit jaar weer van de party!
Herminator
Mountainbiker
Berichten: 279
Lid geworden op: vr 21 sep 2007 08:23
Rijdt met: Primavera XC M208

Bericht door Herminator »

Iemand info over ondergrond ?
Heb vorig we La Primavera gereden. Is dit vergelijkbaar qua parcours of minder of meer bos, veld, wegels, etc...
Thx
El Baelos
Mountainbiker
Berichten: 2580
Lid geworden op: wo 26 dec 2007 13:53

Bericht door El Baelos »

Als de foto's die ik van de vorige edities heb gezien een goed beeld geven, kan het hier ook wel eens modderig worden.
Als het is zoals in Andenne ben ik een gelukkig mens. Zo af en toe wat modder deert me niet, maar 70 km ploeteren is iets anders natuurlijk...
Gebruikersavatar
sliekske
Mountainbiker
Berichten: 1981
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 16:42
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Bericht door sliekske »

El Baelos schreef: Zo af en toe wat modder deert me niet, maar 70 km ploeteren is iets anders natuurlijk...
Zo denk ik er ook over.
Daarom een beetje aan het twijfelen 2u30 rijden heen en terug om 70 km te ploeteren [-X
Ik denk dat het nu al de moeite is en ze beloven nog regen :(
Is er iemand die ons meer duidelijkheid kan geven over de staat van de ondergrond?
Gebruikersavatar
jmeurs
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: za 15 jul 2006 17:52
Rijdt met: Massini Carbon
Contacteer:

Bericht door jmeurs »

slijkcrosserke schreef:
El Baelos schreef: Zo af en toe wat modder deert me niet, maar 70 km ploeteren is iets anders natuurlijk...
Zo denk ik er ook over.
Daarom een beetje aan het twijfelen 2u30 rijden heen en terug om 70 km te ploeteren [-X
Ik denk dat het nu al de moeite is en ze beloven nog regen :(
Is er iemand die ons meer duidelijkheid kan geven over de staat van de ondergrond?
Het is toch pas over 2 weken... kende gij een weersvoorspeller die het nu al goed heeft??? :wink:
Plaats reactie