2010 antwerpen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Dummy
Mountainbiker
Berichten: 501
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 21:55
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2011
Contacteer:

Bericht door Dummy »

robin schreef:
El Perro Diablo schreef:Ze snappen het weer niet. De omloop is te SMAL om op te koersen, ge kunt niet voorbijsteken, als er éne krabber stilvalt dan sta iedereen stil, zo een parcours bouw je niet om een deftige koers uit te zetten.
Enfin, blij dat het fun was bij de fun.
als je een beetje ellebogen hebt kun je wel voorbijsteken, maar je moet durven..
er zijn stukken waar je kan voorbijsteken,maar er zijn stukken waar je niet voorbijkansteken.

ze hebben gisteren na de Masters enkele lussen bijgestoken,zodanig dat er een langere ronde kan gereden worden
dit is cx, je mag dat altijd eens komen proberen met mij, die ellebogen...
Ik heb dit nog nooit gedaan in een mtb race en ook niemand heeft het mij al gelapt, ik hoop dat dat zo blijft

Ik ken je verder nochthans als 'een brave jongen' dacht ik Robin :wink:
Gebruikersavatar
robin
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: zo 25 dec 2005 11:25
Rijdt met: spark RC, Pro winner 29er beach bike

Bericht door robin »

Dummy schreef:
robin schreef:
El Perro Diablo schreef:Ze snappen het weer niet. De omloop is te SMAL om op te koersen, ge kunt niet voorbijsteken, als er éne krabber stilvalt dan sta iedereen stil, zo een parcours bouw je niet om een deftige koers uit te zetten.
Enfin, blij dat het fun was bij de fun.
als je een beetje ellebogen hebt kun je wel voorbijsteken, maar je moet durven..
er zijn stukken waar je kan voorbijsteken,maar er zijn stukken waar je niet voorbijkansteken.

ze hebben gisteren na de Masters enkele lussen bijgestoken,zodanig dat er een langere ronde kan gereden worden
dit is cx, je mag dat altijd eens komen proberen met mij, die ellebogen...
Ik heb dit nog nooit gedaan in een mtb race en ook niemand heeft het mij al gelapt, ik hoop dat dat zo blijft

Ik ken je verder nochthans als 'een brave jongen' dacht ik Robin :wink:
tis niet dat ik mijn ellebogen letterlijk gebruik e, je verstaat wel waar ik naartoe wil, ik ben ook ne braven, maar eens op die velo is er een klik e :evil:
Gebruikersavatar
jakke-pompier
Mountainbiker
Berichten: 978
Lid geworden op: zo 27 jan 2008 21:56
Rijdt met: gt zaskar 9r carbon / lynskey pro29

Bericht door jakke-pompier »

sfeeer is goeeeed.
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2224
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Bericht door zaskar72 »

robin schreef:
El Perro Diablo schreef:Strandrace is geen MOUNTAINbike, maar strandrace.

Dit was geen mountainbike maar cyclocross.

In de Fun is't voor de fun, in andere klasses wordt wél gevochten voor een plaats, maw, dan sta je dus stil op die singletracks, zeker omdat de startronde NIET de mogenlijkheid biedt om een schifting door te voeren.

Zoals ik al schreef, het is een leuk rondje, als je alleen of met een paar rijdt, niet met een gans rennersveld.

Als je met dit tevreden bent, fijn, zoveel te beter, want het zal niet beteren, maar snap dan ook waarom de (jonge) belgen op wereldniveau nooit meer zullen meekunnen, omdat jullie niet meer weten wat mountainbike is.
Dat er op die locatie nix anders mogenlijk is, is zever, maar het kost meer werk, en waarom moet dat net op die locatie zijn???

Enfin, 't was een toffe strandrace dus.
gij bent z'on typ dat m'n voeten uithangt hoor, kijk ,kzal het simpel houden, gij mag van mij eens een MTB-race inrichten op dezelfde plaats, eens zien wat je er van maakt, hopelijk krijg je wat renners aan de start

en nog iets, De Fun A is een evenwaardige categorie, daar wordt ook voor elk positie gevochten,

en ik weet wel wat echt MTB is

volgens mij was er toch ook meer mogelijk ze op die locatie als het dan toch persé daar moest zijn
ge moet daar maar is rustig rondtoeren en uw verbeelding gebruiken dan komen er wel meer mogelijkheden naar boven
en anders moeten ze dat gebied maar is aan mij en el perro overlaten dan gade daar wa tevoorschijn zien komen si :lol:
Gebruikersavatar
Ruben S.
Mountainbiker
Berichten: 1824
Lid geworden op: wo 08 aug 2007 09:19
Rijdt met: Canyon Grandcanyon
Contacteer:

Bericht door Ruben S. »

jakke-pompier schreef:sfeeer is goeeeed.
+1 :lol:
sn42
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: zo 31 aug 2008 19:50
Rijdt met: granville evo 4

Bericht door sn42 »

zaskar72 schreef:
robin schreef:
El Perro Diablo schreef:Strandrace is geen MOUNTAINbike, maar strandrace.

Dit was geen mountainbike maar cyclocross.

In de Fun is't voor de fun, in andere klasses wordt wél gevochten voor een plaats, maw, dan sta je dus stil op die singletracks, zeker omdat de startronde NIET de mogenlijkheid biedt om een schifting door te voeren.

Zoals ik al schreef, het is een leuk rondje, als je alleen of met een paar rijdt, niet met een gans rennersveld.

Als je met dit tevreden bent, fijn, zoveel te beter, want het zal niet beteren, maar snap dan ook waarom de (jonge) belgen op wereldniveau nooit meer zullen meekunnen, omdat jullie niet meer weten wat mountainbike is.
Dat er op die locatie nix anders mogenlijk is, is zever, maar het kost meer werk, en waarom moet dat net op die locatie zijn???

Enfin, 't was een toffe strandrace dus.
gij bent z'on typ dat m'n voeten uithangt hoor, kijk ,kzal het simpel houden, gij mag van mij eens een MTB-race inrichten op dezelfde plaats, eens zien wat je er van maakt, hopelijk krijg je wat renners aan de start

en nog iets, De Fun A is een evenwaardige categorie, daar wordt ook voor elk positie gevochten,

en ik weet wel wat echt MTB is

volgens mij was er toch ook meer mogelijk ze op die locatie als het dan toch persé daar moest zijn
ge moet daar maar is rustig rondtoeren en uw verbeelding gebruiken dan komen er wel meer mogelijkheden naar boven
en anders moeten ze dat gebied maar is aan mij en el perro overlaten dan gade daar wa tevoorschijn zien komen si :lol:
waar wachten jullie op,er zijn toch plaatsen genoeg om iets degelijks te organiseren
Gebruikersavatar
jakke-pompier
Mountainbiker
Berichten: 978
Lid geworden op: zo 27 jan 2008 21:56
Rijdt met: gt zaskar 9r carbon / lynskey pro29

Bericht door jakke-pompier »

sn42 schreef:
zaskar72 schreef:
robin schreef: gij bent z'on typ dat m'n voeten uithangt hoor, kijk ,kzal het simpel houden, gij mag van mij eens een MTB-race inrichten op dezelfde plaats, eens zien wat je er van maakt, hopelijk krijg je wat renners aan de start

en nog iets, De Fun A is een evenwaardige categorie, daar wordt ook voor elk positie gevochten,

en ik weet wel wat echt MTB is

volgens mij was er toch ook meer mogelijk ze op die locatie als het dan toch persé daar moest zijn
ge moet daar maar is rustig rondtoeren en uw verbeelding gebruiken dan komen er wel meer mogelijkheden naar boven
en anders moeten ze dat gebied maar is aan mij en el perro overlaten dan gade daar wa tevoorschijn zien komen si :lol:
waar wachten jullie op,er zijn toch plaatsen genoeg om iets degelijks te organiseren
Het probleem is daar heb je startkapitaal voor nodig. Antwerpe is een gemiste kans vind ik persoonlijk. ( ajaaj nu ga ik iets te horen krijgen)
Gebruikersavatar
cavani
Mountainbiker
Berichten: 1275
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 15:57

Bericht door cavani »

Coi schreef:El pero, ge zet dem aant uithangen zenne! Eerst kritiek op de Nijs, nu lachen met de Fun klasse, wa gaat het volgende zijn??Als ge dan toch nen echte biker bent, waarom fietste dan met ne grote vlo en een vaste vork? Had vroeger nog respect voor u maar als ge zo blijft zagen, amai zenne...
Staat vanaf nu in mijn top 3 van "grootste zever aller tijden"!
Zegt meer over jou dan over "den ouwe"!
Btw,Nijs is 't vrouwke,Nys de vent.
Gebruikersavatar
jakke-pompier
Mountainbiker
Berichten: 978
Lid geworden op: zo 27 jan 2008 21:56
Rijdt met: gt zaskar 9r carbon / lynskey pro29

Bericht door jakke-pompier »

cavani schreef:
Coi schreef:El pero, ge zet dem aant uithangen zenne! Eerst kritiek op de Nijs, nu lachen met de Fun klasse, wa gaat het volgende zijn??Als ge dan toch nen echte biker bent, waarom fietste dan met ne grote vlo en een vaste vork? Had vroeger nog respect voor u maar als ge zo blijft zagen, amai zenne...
Staat vanaf nu in mijn top 3 van "grootste zever aller tijden"!
Zegt meer over jou dan over "den ouwe"!
Btw,Nijs is 't vrouwke,Nys de vent.
daar aan zie je het niveau van bepaalde manne hier. 26" is beter en een vering moete hebben want de meeste bekende manne hebben dat en dan zal da wel moete en beter zijn. #-o #-o
Gebruikersavatar
Superkrisser
Mountainbiker
Berichten: 290
Lid geworden op: do 01 apr 2004 17:36
Rijdt met: GT Zaskar, BMC Speedfox Trailcrew

Bericht door Superkrisser »

Ik heb vandaag in de plaats van Antwerpen een prachtige TT in Stavelot gereden, onder een stralende zon én in tof gezelschap. Ge-nie-ten! En de ideale voorbereiding op Waimes. 3.5€, inclusief 4 bevoorradingen.

18 rondjes? Nee bedankt! Donderdag in Waimes is 't maar één rondje, maar wat voor één!
Plaats reactie