2010 antwerpen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Coi
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 31 mar 2008 21:01
Rijdt met: Isaac carbon

Bericht door Coi »

El pero, ge zet dem aant uithangen zenne! Eerst kritiek op de Nijs, nu lachen met de Fun klasse, wa gaat het volgende zijn??Als ge dan toch nen echte biker bent, waarom fietste dan met ne grote vlo en een vaste vork? Had vroeger nog respect voor u maar als ge zo blijft zagen, amai zenne...
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

respect voor de perro?? lol!! gij zijt de zot!!

wat is er trouwens ni "echt" aan een vaste vork??

btw: nijs is id een janet die bij de cx moet blijven, lance is nen eenteelballigen omo, en michael schumacher heeft ne kop om stront op te sorteren, michael jackson is ne pedofiel, en zo kannik nog wel ff doorgaan :-D maar dat ze de beste zijn in hun sport/ding is ontegensprekelijk (hoewel, MS heeft dees jaar nog ni te veel bewezen)
Laatst gewijzigd door Stalen Worm op zo 09 mei 2010 08:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gier
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: do 06 nov 2008 22:15
Rijdt met: grand canyon slx 29 er - Pinarello Dogma LTD

Bericht door Gier »

Weet er iemand wanneer ( uur) deze manche van belgacomgp wordt uitgezonden op EXOI ??
Gebruikersavatar
_alain_
Mountainbiker
Berichten: 5929
Lid geworden op: di 13 mar 2007 20:49
Rijdt met: ¿que?

Bericht door _alain_ »

Coi schreef:El pero, ge zet dem aant uithangen zenne! Eerst kritiek op de Nijs, nu lachen met de Fun klasse, wa gaat het volgende zijn??Als ge dan toch nen echte biker bent, waarom fietste dan met ne grote vlo en een vaste vork? Had vroeger nog respect voor u maar als ge zo blijft zagen, amai zenne...
1/ tenminste 1 man die kan lachen met/in de funklasse,
99% die erin rijdt is veel te serieus
2/ wat heeft "echte biker" te maken met wielmaat of materiaal??

Zet die oogkleppen af.
bergrat
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: za 08 mar 2008 09:53
Rijdt met: Specialized

Bericht door bergrat »

Ik zelf kwam gisteren een beetje te kort. naar mijn gevoel niet zo een ongevaarlijk omloop . Ik stap zelden af op een helling, lang of kort naar boven. Maar gisteren kwam ik niet altijd even goed boven. Dus vind ik van me zelf dat ik nog mag oefenen. Denk wel als je paar dagen ervoor de omloop verkend zou hebben dat wel een voordeel zou zijn.
Heb altijd een boon gehad voor Filip Meirhaeghe Wat die niet allemaal heeft gedaan om het MTB te promoten (ook R.P.). Filip M . Thanks doe zo verder.
reactie op de ongenoegen. Denk soms ook dat ik op de verkeerde plaats ben geboren, zou ook liever alle dagen Roc D' Azur , alpen en andere gebergten rijden. maar in gewone leven laat me maar wonen waar ik woon. tis welvarend in de weelde waar we wonen.
wéwé
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: do 21 jun 2007 21:19
Contacteer:

Bericht door wéwé »

Gier schreef:Weet er iemand wanneer ( uur) deze manche van belgacomgp wordt uitgezonden op EXOI ??
Deze wedstrijd wordt NIET uigezonden. Allemaal behalve Antwerpen.
Buffalo mtb
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: vr 09 jun 2006 23:03
Rijdt met: Carraro

Bericht door Buffalo mtb »

SCHANDALIG

Een toerke waar men met moeite 6 min op rijd heeft totaal niets met mtb te maken...
Zouden daar beter allemaal wegblijven want dit is er toch echt over ze, heeft niets meer met mtb te zien maar is gewoon 100% cyclocross...
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Ze snappen het weer niet. De omloop is te SMAL om op te koersen, ge kunt niet voorbijsteken, als er éne krabber stilvalt dan sta iedereen stil, zo een parcours bouw je niet om een deftige koers uit te zetten.
Enfin, blij dat het fun was bij de fun.
Gebruikersavatar
robin
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: zo 25 dec 2005 11:25
Rijdt met: spark RC, Pro winner 29er beach bike

Bericht door robin »

El Perro Diablo schreef:Ze snappen het weer niet. De omloop is te SMAL om op te koersen, ge kunt niet voorbijsteken, als er éne krabber stilvalt dan sta iedereen stil, zo een parcours bouw je niet om een deftige koers uit te zetten.
Enfin, blij dat het fun was bij de fun.
als je een beetje ellebogen hebt kun je wel voorbijsteken, maar je moet durven..
er zijn stukken waar je kan voorbijsteken,maar er zijn stukken waar je niet voorbijkansteken.

ze hebben gisteren na de Masters enkele lussen bijgestoken,zodanig dat er een langere ronde kan gereden worden
Gebruikersavatar
Dummy
Mountainbiker
Berichten: 501
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 21:55
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2011
Contacteer:

Bericht door Dummy »

Gisteren heb ik hier ook gereden bij de ouwe zakken (masters).
Technisch is dat rondje zeker goed genoeg, fun gehalte viel ook nog redelijk mee. Al valt waarschijnlijk alles mager uit een week na Houffalize.

Toch heb ik de wedstrijd niet uitgereden, vooral omdat die speaker op een gegeven moment riep dat ik nog 249 ronden moest rijden (ongeveer toch).
Maar als je de uitslag bekijkt zie je toch weer de te verwachten namen vooraan staan, wat dat betreft liegt het dus niet. Oh ja, ik reed 10de/11de master 1 toen ik opgaf.
Plaats reactie