01/06/09 ardennes trophy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
laagvlieger
Mountainbiker
Berichten: 1073
Lid geworden op: wo 07 feb 2007 23:08
Rijdt met: trek 8000

Bericht door laagvlieger »

Normaal krijg je link na betaling dacht ik,heb wel direct betaald met online betalen (was wel met "Cimes Des Waimes" zenne)
Gebruikersavatar
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Berichten: 2896
Lid geworden op: di 02 jan 2007 18:19
Rijdt met: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Contacteer:

Bericht door Steven vd Eynde »

s-biker gert schreef:
Herder Steven schreef:Heb het nog es nagekeken. Om 17u43 de bevestiging van mijn bestelling gekregen en rond 18u15 de link naar de foto's...
Had ge dan al betaald of heb je de link al gekregen voor je betaling?

Zou het kunnen te maken hebben met de wijze van betaling, ik heb het gedaan via overschrijving
Ik ze direct via credit card betaald. Misschien dat het door de overschrijving is dat het bij jou zo lang duurt. Ik dacht dat de foto's dinsdag ofzo online stonden. En neem een paar dagen voor de overschrijving er door is. Lijkt me normaal...
Gebruikersavatar
Qube
Mountainbiker
Berichten: 940
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 12:31

Bericht door Qube »

Vorig weekend heb ik me ook een dagje geamuseerd op de AT! Niet op de fiets maar wel achter m'n fotocamera...Ik heb de mooiste beelden van die dag in 1 compilatie gegoten en op youtube gezet. Via onze site van TeamNomaDesk.com is het verslag natuurlijk ook te lezen...of moet ik zeggen te zien? Losse flodders zien hier te zien. Als je een foto wilt gebruiken, geen probleem maar graag eerst een seintje :wink:
Gebruikersavatar
pearl jam
Mountainbiker
Berichten: 522
Lid geworden op: ma 11 jun 2007 12:41
Rijdt met: Specialized - GT zaskar - TREK TOP FUEL

Bericht door pearl jam »

Qube schreef:Vorig weekend heb ik me ook een dagje geamuseerd op de AT! Niet op de fiets maar wel achter m'n fotocamera...Ik heb de mooiste beelden van die dag in 1 compilatie gegoten en op youtube gezet. :
Prachtig.
Gebruikersavatar
pearl jam
Mountainbiker
Berichten: 522
Lid geworden op: ma 11 jun 2007 12:41
Rijdt met: Specialized - GT zaskar - TREK TOP FUEL

Bericht door pearl jam »

Vriendelijk mailke terug gekrgen van sportograf.
Alles proper opgelost en foto's reeds ontvangen =D>
Gebruikersavatar
s-biker gert
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: za 17 nov 2007 18:07
Rijdt met: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Contacteer:

Bericht door s-biker gert »

pearl jam schreef:Vriendelijk mailke terug gekrgen van sportograf.
Alles proper opgelost en foto's reeds ontvangen =D>
Yep hier ook 14 stuks voor 17€, da's veur niks
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Bericht door viperke »

Merci van de steun Marathonman :P

Originele invalshoeken bij sommige foto's, Qube, sjiek !
Gebruikersavatar
stubbe
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 21:58
Rijdt met: Stolen

Bericht door stubbe »

Qube schreef:Vorig weekend heb ik me ook een dagje geamuseerd op de AT! Niet op de fiets maar wel achter m'n fotocamera...Ik heb de mooiste beelden van die dag in 1 compilatie gegoten en op youtube gezet. Via onze site van TeamNomaDesk.com is het verslag natuurlijk ook te lezen...of moet ik zeggen te zien? Losse flodders zien hier te zien. Als je een foto wilt gebruiken, geen probleem maar graag eerst een seintje :wink:
Prachtige reeks en zeer mooi in filmpje gestoken ! Respect !

Mag ik vragen met welke camera/lenzen dit allemaal getrokken is ?
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Bericht door Iegienie »

Qube schreef:Vorig weekend heb ik me ook een dagje geamuseerd op de AT! Niet op de fiets maar wel achter m'n fotocamera...Ik heb de mooiste beelden van die dag in 1 compilatie gegoten en op youtube gezet. Via onze site van TeamNomaDesk.com is het verslag natuurlijk ook te lezen...of moet ik zeggen te zien? Losse flodders zien hier te zien. Als je een foto wilt gebruiken, geen probleem maar graag eerst een seintje :wink:
niet te doen hoe mooi die fotokes zijn !!!
Gebruikersavatar
Qube
Mountainbiker
Berichten: 940
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 12:31

Bericht door Qube »

Mag ik vragen met welke camera/lenzen dit allemaal getrokken is ?
Met een Canon 5d MK I & bijna alles met een breedhoek 16-35mm L 2.8. Hier en daar eens een 85mm 1.8 prime

Vorig weekend de Beskidy Trophyin beeld gebracht. Dankzij Mathias van waaslandmtbteam kon ik een pak meer lenzen testen & gebruiken zoals een 70-200mm L 2.8 :drunk: 4 dagen fotograferen hebben een paar "bijoukes" opgeleverd. Maar eerst moet ik ze nog eens verwerken #-o :^o
Plaats reactie