23/08/2009 Houffamarathon - Houffalize

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker
Berichten: 411
Lid geworden op: za 17 mei 2008 19:13
Rijdt met: Trek Farley 6

Bericht door Ivanhoe el biker loco »

Ik morgenvroeg eruit om 5u, maat oppikken om kwart voor zes en dan richting houffa! :-D
Gebruikersavatar
jakke-pompier
Mountainbiker
Berichten: 978
Lid geworden op: zo 27 jan 2008 21:56
Rijdt met: gt zaskar 9r carbon / lynskey pro29

Bericht door jakke-pompier »

Ikke morgen om 5 uur er uit, want er komt ne zot mij al om 5.45 oppikken :P
heuveltje
Mountainbiker
Berichten: 259
Lid geworden op: di 11 jan 2005 19:24
Rijdt met: specialized rockhopper

Bericht door heuveltje »

lekker blijven liggen, de houffa zien ze mij niet meer,er zijn andere
chrono's die mooier zijn beter org.
beetje veel inschrijvingsgeld, :(
allemaal het beste ginder,veel mtb plezier. =D>

grt heuveltje
jervanheg
Mountainbiker
Berichten: 472
Lid geworden op: di 20 sep 2005 16:57
Rijdt met: KTM Kapoho e-bike

Bericht door jervanheg »

heuveltje schreef:lekker blijven liggen, de houffa zien ze mij niet meer,er zijn andere
chrono's die mooier zijn beter org.
beetje veel inschrijvingsgeld, :(
allemaal het beste ginder,veel mtb plezier. =D>

grt heuveltje
Uw plaat blijft precies wat hangen? Zodanig gefrustreerd? Traumatische ervaring?

Houffa was OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heuveltje
Mountainbiker
Berichten: 259
Lid geworden op: di 11 jan 2005 19:24
Rijdt met: specialized rockhopper

Bericht door heuveltje »

jervanheg schreef:
heuveltje schreef:lekker blijven liggen, de houffa zien ze mij niet meer,er zijn andere
chrono's die mooier zijn beter org.
beetje veel inschrijvingsgeld, :(
allemaal het beste ginder,veel mtb plezier. =D>

grt heuveltje
Uw plaat blijft precies wat hangen? Zodanig gefrustreerd? Traumatische ervaring?

Houffa was OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vele negatieve reactie's vergeten van vorig jaar op het forum. ea .... en andere jaren
velen zouden niet meer afzakken voor deze.
een mens vergeet vlug he... =D>
Dieter S
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 04 jul 2007 20:54
Rijdt met: Canyon Lux MR

Bericht door Dieter S »

Eerste maal in Houffalize ondanks de negatieve reacties van vorig jaar en ik heb het me geen seconde beklaagd. Niets aan te merken op de organisatie. Nummer gaan afhalen en daar het t-shirt gekregen. DJ zorgde voor luide knallers de laatste 10 minuten voor de start en weg waren we. Eerste 20km wel lastig met meteen 600 hoogtemeters, daarna een 40-tal kilometer rustiger om het gemiddelde wat op te krikken. De laatste 50km vanaf Achouffe opnieuw zwaarder op een stoffig parcours. Het was een mooi afwisselend parcours met maar liefst 7 bevoorradingen waar de mensen supervriendelijk waren: bidonnetje bijvullen, veel eten die ze bijna zelf in je mond kwamen stoppen. Het weer was ook schitterend zodat Houffalize centrum overrompeld werd door bikers. En ja, de beker pasta was groter dit jaar. De afstand was ook netjes: voor de 125km hadden we er uiteindelijk 119km met 2680 hoogtemeters. Een schitterende mountainbike-dag gehad! =D>
wasbeer2006
Mountainbiker
Berichten: 936
Lid geworden op: vr 31 mar 2006 10:22
Rijdt met: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest

Bericht door wasbeer2006 »

Hij was leuk!!

75km gedaan waren er 73,8. wat een stof, na vier km mijn bril maar afgezet.

Ik was vorig jaar zeker niet negatief, maar dit jaar was het net ff beter qua organisatie, goede bevooradingen. Goede uitpijling!
Heb me weer prima vermaakt!

De eerste kilometers waren beter dan vorige jaar, met deze opening verdeeld het veld beter is mijn mening, ook qua niveau
Gebruikersavatar
R1ALAIN
Mountainbiker
Berichten: 941
Lid geworden op: do 23 aug 2007 21:07
Rijdt met: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Bericht door R1ALAIN »

Juist terug. Ik heb het mij terug nie beklaagd. Veel minpunten van vorig jaar waren verholpen.
Frank VDB 's morgens in het hotel gezien en mijn dag kon al niet meer stuk.
Wel last gekregen van opkomende krampen.
74,8 km op de teller in goed 4 uur.
Ik ben een tevreden man.
Oh ja, ik dacht 5 euro terug te krijgen als waarborg van de chip, maar dit was voor een pastabekertje. Toch veel geld hoor. Liever mijn 5 euro terug en zal zelf wel beslissen of ik een pastaatje lust.
Marc L
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: di 16 dec 2008 13:35
Rijdt met: Kona

Bericht door Marc L »

Ook net terug van een mooie mtb-dag.
Perfecte organisatie (vlotte inschrijving, mooi parcours, goed afgepijld) =D> =D> =D>
Moesten wel 0,5 euro betalen om te douchen [-X [-X . Maar was volgens mij een actie van een of ander wc-madam in de sporthal (kon de organisatie volgens mij niet aan doen.
Pasta smaakte ook goed achteraf, evenals de 3 schitterende bevoorradingen (op de 75 km). =D> =D>
Zeker voor herhaling vatbaar
Marc L
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: di 16 dec 2008 13:35
Rijdt met: Kona

Bericht door Marc L »

Staat er al ergens een uitslag online ?
Plaats reactie