De Panne beach endurance

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
robin
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: zo 25 dec 2005 11:25
Rijdt met: spark RC, Pro winner 29er beach bike

De Panne beach endurance

Bericht door robin »

op de site van de beachrace van De panne kan je je online inschrijven,maar je zou een bevestiging in je mailbox moeten krijgen,dit is bij het geval nog niet,ik heb mijn inschrijving al van vrijdag opgezonden :(
Gebruikersavatar
blomsky
Mountainbiker
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 26 feb 2007 17:20
Rijdt met: cube reaction

Bericht door blomsky »

Ook niet bij je spam mail?
Roadrunner
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 19 dec 2007 20:50
Rijdt met: Trek 4900

Bericht door Roadrunner »

Inderdaad -> zelfde bij mij -> heb zelfs al een mail gestuurd naar de sportdienst van de panne maar nog steeds geen reactie? Hopelijk ben ik al ingeschreven :oops: :oops:
Gebruikersavatar
perre
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: vr 20 jan 2006 13:06
Rijdt met: cannondale

Bericht door perre »

Ik krijg het formulier niet doorgezonden krijg altijd een blad met naamloos bericht is er nog ieman die dit voorheeft of zijn de inschrijvingen nog niet geopend
Gebruikersavatar
pearl jam
Mountainbiker
Berichten: 522
Lid geworden op: ma 11 jun 2007 12:41
Rijdt met: Specialized - GT zaskar - TREK TOP FUEL

Bericht door pearl jam »

perre schreef:Ik krijg het formulier niet doorgezonden krijg altijd een blad met naamloos bericht is er nog ieman die dit voorheeft of zijn de inschrijvingen nog niet geopend
Hier hetzelfde probleem. Mij gisteren willen inschrijven en ook zoiets tegen gekomen.
Als het een troost kan zijn.....mij zonder problemen knn inschrijven voor de beachrace van Blankenberge volgend jaar.
Gebruikersavatar
stubbe
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 21:58
Rijdt met: Stolen

Bericht door stubbe »

Moesten ze nu gewoon eens allemaal samen die inschrijvingen van Chronorace gebruiken (ze doen het wel al voor de tijdsopname, dus waarom niet), da zou het leven van een mtb-strand-sterveling toch gewoon makkelijker maken. De inschrijvingsmethode van de panne is gewoon ronduit amateuristisch in dit huidig internet tijdperk. Het gaat ervan uit dat je op je pc een werkende en geconfigureerde mailclient heb staan. Iedereen die met hotmail werkt valt dus al uit de boot (tenzij je hotmail via outlook gebruikt) Ik dacht dat zo'n vormen van online-inschrijvingen toch al een tijdje niet meer bestonden...
Gebruikersavatar
alainvwbike
Mountainbiker
Berichten: 162
Lid geworden op: za 11 feb 2006 15:02
Rijdt met: Scott Spark + Scott 29er

Bericht door alainvwbike »

Ik heb mij ingeschreven eind september en heb ook mail ontvangen met bevestiging van sportdienst De Panne op 30/09/08.
Misschien wachten ze met bevestiging te sturen tot overschrijving van het geld door hen is gecontroleerd??
Gebruikersavatar
Ing.Speci
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 02 sep 2007 18:37
Rijdt met: Speci
Contacteer:

Bericht door Ing.Speci »

Ik heb die module paar keer proberen invullen op de site, maar hij verzond dat gelijk niet echt, heb die dan maar ingevuld, en verstuurd via mail, en direct overgeschreven, dit allemaal op 9/10/2008.
Nu, een goeie maand later, nog geen reactie!
Ik zal mail en overschrijvingsbewijs maar meepakken voor de zekerheid.
Lang leve de inschrijvingsformulieren van Chronorace!
Julien_E
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: di 07 okt 2008 21:18
Rijdt met: Giant rincon :p

Bericht door Julien_E »

Ik had ook probleem met die site. Gewoon alle velden kopieren en in een mail invullen en sturen naar de sportdienst van De Panne of zo, staat daar ergens bij hoe je kan inschrijven.

Binnen de 2 dagen reactie dat mijn inschrijving geconfirmeerd was als ze het geld hadden.

Ik hoop dat ik nu mee vanvoor mag vertrekken (vergunning), hopelijk top 20 dan.

groeten :wink:
Gebruikersavatar
perre
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: vr 20 jan 2006 13:06
Rijdt met: cannondale

Bericht door perre »

Kheb het nog is geprobeerd en het lukt dus niet heb het blad afgeprint ga het morgen gewoon doorfaxen hoop dat het dan in orde is [-o< [-o<
Plaats reactie