Scherpenheuvel- Hapert op 26 oktober

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Brunox
Mountainbiker
Berichten: 2752
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:49
Rijdt met: Kona/Genesis/Commencal/Ritchey

Bericht door Brunox »

terugfietsen :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
rocco
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 15:11
Rijdt met: xesco tix,specialized FSR s-work carbon 2007
Contacteer:

Bericht door rocco »

u vrouw of vrindin of vader moeder vragen eh
Gebruikersavatar
Verellen
Mountainbiker
Berichten: 421
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 14:40
Rijdt met: Climb, Willier

Bericht door Verellen »

Oei, ik kom te laat, kunt niet meer inschrijven blijkbaar :-?
Zal voor volgend jaar zijn dan.

Dan ga ik maar nr Bierbeek op zondag.

Veel geluk en plezier aan zij die niet te lang getaffeld hebben met inschrijven!
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Bericht door Beny »

Verellen schreef:Oei, ik kom te laat, kunt niet meer inschrijven blijkbaar :-?
Zal voor volgend jaar zijn dan.

Dan ga ik maar nr Bierbeek op zondag.

Veel geluk en plezier aan zij die niet te lang getaffeld hebben met inschrijven!
als ge met geld staat te zwaaien om u in te schrijven
dat nemen ze aan :-D

voorgaande jaren ook verschillende van de club die de dag zelf ingeschreven hebben, ook al kan het officieel niet
Gebruikersavatar
tronn
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 25 mei 2008 22:25
Rijdt met: Cannondale Scalpel World Cup 2019 -Stevens Team Carbon Cyclocross-Look 595-LTK23 29er

Bericht door tronn »

Beny schreef:
Verellen schreef:Oei, ik kom te laat, kunt niet meer inschrijven blijkbaar :-?
Zal voor volgend jaar zijn dan.

Dan ga ik maar nr Bierbeek op zondag.

Veel geluk en plezier aan zij die niet te lang getaffeld hebben met inschrijven!
als ge met geld staat te zwaaien om u in te schrijven
dat nemen ze aan :-D

voorgaande jaren ook verschillende van de club die de dag zelf ingeschreven hebben, ook al kan het officieel niet
Ik denk anders dat er dit jaar voor diegene die ff afgewacht hebben met inschrijven geen Scherpenheuvel Hapert zal zijn.... iemand van ons "team" had zich 4 weken terug ingeschreven en kreeg gisteren een mail dat zijn inschrijving geannuleerd is vanwege "maximum inschrijvingen overschreden"en met vermelding dat zijn inschrijfgeld terug gestort wordt
Bij telefonisch contact met iemand van de organisatie kreeg hij enkel maar de bevestiging dat er voor hem dit jaar geen deelname inzit
Fijn hoor dit nieuws zo net voor de start..... :(
Gebruikersavatar
bidonhouder1
Mountainbiker
Berichten: 194
Lid geworden op: za 29 sep 2007 18:40
Rijdt met: trek ridley

Bericht door bidonhouder1 »

Tronn, ik vind dit toch straf, ik heb me pas vorige week ingeschreven, bevestiging gekregen met startnummer. Ik ga mijn hart nu al vasthouden, want ik heb van hun nog altijd geen startbewijs ontvangen in de bus. :-?
Gebruikersavatar
tronn
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 25 mei 2008 22:25
Rijdt met: Cannondale Scalpel World Cup 2019 -Stevens Team Carbon Cyclocross-Look 595-LTK23 29er

Bericht door tronn »

bidonhouder1 schreef:Tronn, ik vind dit toch straf, ik heb me pas vorige week ingeschreven, bevestiging gekregen met startnummer. Ik ga mijn hart nu al vasthouden, want ik heb van hun nog altijd geen startbewijs ontvangen in de bus. :-?
Tja ik vind het ook straf.... hij heeft zo als gezegd 4 weken terug betaald ... en afgelopen weekend kreeg hij dit bericht ik neem aan dat hij zeker niet de enige is ... mijn bevestiging met bandjes zat in ieder geval vandaag in de bus evenzo bij de rest van onze bikers... hopelijk voor jou vallen ze morgen in de bus....
(o)
Laatst gewijzigd door tronn op di 21 okt 2008 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hemd
Mountainbiker
Berichten: 2385
Lid geworden op: di 21 mar 2006 22:34
Rijdt met: Vanalles e bekke

Bericht door Hemd »

Ook pas ingeschreven sinds vorige week. Nog niets aangehad, maar idd ook bevestigingsmail gekregen met nrA1417. Dus afwachten zeker ?
Domme, zou spijtig zijn.
Gebruikersavatar
Nazgul
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 30 sep 2006 13:52
Rijdt met: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Contacteer:

Bericht door Nazgul »

Hemd schreef:Ook pas ingeschreven sinds vorige week. Nog niets aangehad, maar idd ook bevestigingsmail gekregen met nrA1417. Dus afwachten zeker ?
Domme, zou spijtig zijn.
hier ook pas vorige donderdag ingeschreven en een mail gehad met nummertje 1478 en 1480 erin dus [-o<
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Bericht door Sunn Xtreme »

gelukzakken.. den deze mag weeral blijven thuiszitten met zijn knie :evil:
Plaats reactie